Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Ja, Tutta, her forsvant endelig støvet etter runden min:)

Salg er genialt! Etter sommeren er det noe lignende i vår by så kanskje det kommer et bra bilsete på salg da! Hvis vi har byttet bil til da så vi vet om vi evt har isofiks eller ei!

Har sovet og er nå klar for resten av dagen!

..... Når jeg kommer meg opp av senga.....! Måtte bare ligge litt å kjenne på viftingen i magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for 12 uker Pjusk!

Jammen engasjert mann du har Zia! Tror ikke samboeren min visste hva et bilsete var før uke 30 eller noe sist gang :fnise:

Spørs om ikke jeg også må skaffe vogn, har vært så fornøyd med Emmaljungaen til storesøster men nå begynner den jaggu å bli falleferdig :( Skal sies at den er meget godt brukt da, vi går tur 2 ganger hver dag, i all slags vær. Bor i skogen, så litt slitasje må man regne med!

Sønnen din høres utrolig skjønn ut Skytte :) Har noen kosemorgener vi og, snuppa sitter på fanget og ser på playhouse disney med tommelen på plass :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg har kjøpt de første plaggene til den lille i magen! 3 søte små bodyer i str 50 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld. Er innom ein snartur :) 17 veker i går <3

Her har me vore so heldige å få ei Emmaljunga-vogn! Den er fra 2005, men er kun brukt til 1 barn, akkurat som ny. Modellen er mørkeblå, klassisk. Eg hadde ikkje lyst på mørk vogn i det heile teke, so var veldig i tvil før me såg på vogna. Men, tenkte over saken og fann ut at me sparar masse peng, so fargen får heller berre vere. Har tenkt å finne eit fargerikt regntrekk og myggnett som kan piffe opp litt. Bilsete for nyfødte får me låne, og det er jo bra det også :) Må kjøpe kjøpe nytt når det nærmar seg 10-12 mnd sikkert da, men that`s okey.

Ellers, 2. august skal me på ultralyd (hehe, kanskje eg har skreve det før), og det blir fantastisk spennande. Håpar babyen ikkje er sjenert slik at me får sjå om det er gut eller jente :) OG, at alt er bra med han/ho.

Hmm, kjem eg på noko anna nytt? Ja, kvalmen er her fortsatt :/ Og må på do enda meir føles det ut som! Heilt vilt, lurer på kvifor.

Håpar det går bra med alle etter det tragiske som har skjedd, og håpar verkeleg at ingen har mista nokon :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom i full fart og :hoppe: og :danser: for at jeg har hørt :hjerte: -lyden til lillefrøet!! :strix::hoppendeglad::strix::hoppendeglad::strix:

Fikk meg AngelSounds i går og måtte jo prøve med en gang for å se om jeg fant den, og det gjorde jeg :jepp::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehey, vogn på plass hos dere ja,minimus! Koselig:)

Og <3 lyd!!! Håper å få høre det samme her imorgen når jeg skal på kontroll!!

Her har helgen gått med til besøk av søster, vært i familieparken, vasket hus, besøkt mam og pap og nå koker jeg lapskaus til oss og naboene!

Formen er ganske så bra! Er eneste urolige ben og halsbrann som terroriserer meg om kveldene...

Og fikk litt sjokk idag da jeg så på det gamle helsekortet mitt at jeg nå er like tung som i uke 30 sist:((((((

Det var ikke noe gøy:(((( Men jeg orker ikke mer depping så jeg prøver å ikke tenke på det. Jeg var tyngre denne gangen og sånn er det bare... Men bort skal de!!!

Innimellom alt annet har det gått med noen timer foran tvn... Er helt grusomt det som har skjedd:((( Tenker så mye på alle som har mistet noen... Det er helt helt ufattelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er virkelig helt ufattelig... Mine tanker går til de som opplevde marerittet og alle de pårørende. En tragedie.

Kjempekoslig med hjertelyd FrkHøne :) Utrolig å tenke på at vi har små mirakler i magene våre :hjerte: Det blir ekstra stort i slike tider når man ser hvor sårbart livet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med hjertelyd frøken Høne :) Gleder meg utrolig til å høre den selv når jeg har legetime om 2 uker. Har du hatt din første time?

I dag tidlig måtte jeg henge over skåla å spy, ikke moro. Har vært mye kvalm og dårlig, men lurer litt på om det kan være spysyke, da jeg kjenner meg uggen i magen og generelt dårlig form. Noen som har erfaring med "svangerskapsspye" og hvordan det arter seg? Har dere vært i god form rett etter, eller uggen på andre måter?

Gruer meg til å begynne på jobb i morgen etter ferien og må si at jeg vurderer å be om sykemelding ved legetimen, pga av formen min, men føler også at det er litt tidlig når jeg bare er 12 uker på vei da. Siden jeg sitter på kontor har jeg ikke en fysisk krevende jobb, men plages med kvalme og hodepine, så dagene er relativt trasige. Hva tenker dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med hjertelyd! :strix:

Når det gjelder sykemelding så syns jeg ikke du skal være redd for det, er du ikke i form så er du ikke i form, uansett hvor langt på vei du er! Må ta hensyn til deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello alle med-preggis damer! Innom med en hilsen helt i fra flotte Grand Canaria ved hjelp av et uhyre ustabilt og upålitelig nettverk..! Koser meg i sola, håper det står supert til med alle andre som er her inne :sol: Så gøy med hjertelyd frøkenHøne! :strix: Gleder meg sånn til UL 9.aug nå!

Ligger på solsenga og lurer på om jeg kjenner denne berømte viftingen alle snakker om, men jeg vet virkelig ikke om det er det eller bare magen som spiller meg et puss med litt luftbobler :gjeiper: Ikke godt for en førstegangs-gravid å vite hva en skal kjenne etter! :vetikke:

Vi blir overøst med triste nyheter fra norge, virkelig rystende å høre :( Har fulgt hyppig med på både tv og i aviser. Helt ufattelig!

Alt for mange ofre og pårørende..

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt på samme måte som deg, Skogstrollet. Er det der bevegelser fra den lille? Eller bare hjernen min som vil at det skal være det? Ikke godt å vite ennå... :vetikke:

Håper du nyter noen deilige dager i sola :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang bevegelse så kjenner jeg knøttet litt og prøvde å forklare det til mannen som om det kjennes ut som kullsyrebobler nedi bakbeinet der:)

Mannen holdt på å le seg ihjel da jeg begynte å peke å liksom vise på han:) Hehe:)

Elllers gikk kontrollen helt fint idag og neste kontroll og UL havner på samme dag, 23. august!

Håper alle har det fint <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende det er knøttene dere kjenner :hjerte:

Så heldig du er som er på ferie Skogstrollet! Må kose deg masse masse :)

Kjenner endel bevegelse her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så koselig med bevegelse, gleder meg :) Jeg er et sinna-sulten monster for tiden.. Masse jobb og stress i tillegg, men nå er det 4 uker ferie snart :lur: Håper alle rundt meg holder ut til da :P Ellers skyr jeg alle de trange jeansene mine, forrige svangerskap tviholdt jeg på de til jeg spjera de.. hehe..

Ellers er det nyhetene som har vært i fokus her siden fredag.. tårene triller. Ufattelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers skyr jeg alle de trange jeansene mine, forrige svangerskap tviholdt jeg på de til jeg spjera de.. hehe..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers skyr jeg alle de trange jeansene mine, forrige svangerskap tviholdt jeg på de til jeg spjera de.. hehe..

Ellers er det nyhetene som har vært i fokus her siden fredag.. tårene triller. Ufattelig!

:fnise:

Når begynte buksene deres å bli for trange? Jeg får enda på meg de gamle buksene heldigvis (har ikke råd til å kjøpe nytt akkurat for øyeblikket :fnise: ), men det er vel ikke lenge igjen til de blir for trange.

Ufattelig trist det som har skjedd ja. Jeg er vanligvis ikke noe "nyhets-menneske" som sitter å ser nyheter daglig, men siden fredag har jeg fulgt nøye med på nyhetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise:

Når begynte buksene deres å bli for trange? Jeg får enda på meg de gamle buksene heldigvis (har ikke råd til å kjøpe nytt akkurat for øyeblikket :fnise: ), men det er vel ikke lenge igjen til de blir for trange.

Mine ble plutselig for trange i uke 13. I uke 14 var det bare å hive på seg mammabuksa. Kan fortsatt bruke noen gamle, men da må jeg kneppe opp øverste knapp når jeg sitter ellers blir det fryktelig ubehagelig, så de har jeg bare på meg når jeg er sammen med familien/gode venner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: I dag har jeg vært på min første kontroll hos jordmor, veldig koselig dame :) Jeg fikk høre hjertelyden og alt virker i skjønneste orden :strix: Magen min har vokst litt men jeg ser mer feit ut enn gravid, så gleder meg til den blir litt større. Ellers er jeg i kjempeform om dagen, etter et slitsomt første trimester er jeg veldig fornøyd med andre. Ingen plager overhodet :nigo: Gleder meg veldig til jeg kjenner liv, det kan jo ikke være så lenge til nå... Prøver å ligge å kjenne etter om kvelden, men når man ikke helt vet hva man skal kjenne så er det ikke så lett :gjeiper:

Ha en fin dag alle gravide damene :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med første kontroll! :strix:

Jeg husker ikke helt når buksene mine ble for trange, men det var ihvertfall veldig tidlig! Nå er det mammabukser som gjelder. Syns alle mammaklærne mine er så stygge.. også finner jeg ikke noe fint i butikkene heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dumme bukser... I forrige svangerskap nektet jeg å innse at jeg hadde lagt på meg,

så da brukte vi trange bukser da.. til det fysisk ikke var mulig lengre!

Nå har jeg skjønt at det bare ER sånn. Med de tonnene med mat jeg inntar om dagen så må det jo vises en plass... Så hello baggy pants! :fnise:

Goood helg da dere :) (litt sent, men helgen min startet igår kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...