Teita Skrevet 7. september 2011 #261 Del Skrevet 7. september 2011 Så bra at du har funnet ut hvordan du skal lage kortene:) Fikk en dies til Spellbindersmaskinen min i posten fra ebay i dag, så gleder meg til å prøve den i morgen Skal lage bursdagskort til søsteren til forloveden. Kjøp Magnesium! Det fikk jeg annbefalt av både lege og jordmor når det gjaldt kramper i bena, og der hjelper! Haha, så søte spørsmål og kommentarer Deilig å ha kjøpt vogn da! Og ekstra deilig med avslag. Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. september 2011 #262 Del Skrevet 8. september 2011 Oioioi, bursdag faktisk Hvilken dag? *må huske* Det var egentlig Simo Duo jeg skulle ha også. Den vognen er kjempefin, men i stedet for så ble det en Emmaljunga Synes de fleste barnevogner er fine jeg, utenom de med tre hjul som enten ser ut som en romvesenbarnevogn eller de som ser ut som en handikappet kontorstol. HAHAHAHAHA!!! For noen spørsmål de små har Åå, de er så herlige for 29 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 8. september 2011 #263 Del Skrevet 8. september 2011 for 29 veker! Så bra at du fekk kjøpt deg vogn da, og i tillegg med 20% avslag! Sånt liker eg som sunnmøring å høyre - det varmer hjertet mitt! Godt å ha vogna i hus i alle fall! Håper leggkrampene gir seg! Eg har litt rastlause bein av og til, men har heldigvis sluppe unna kramper. Men tenkte å kjøpe støttestrømper til Londonturen, å ha til flyturen.. Småungar kan vere herlege! (Gleder meg til å få min egen småunge! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. september 2011 #264 Del Skrevet 8. september 2011 For 29 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 8. september 2011 Forfatter #265 Del Skrevet 8. september 2011 Så bra at du har funnet ut hvordan du skal lage kortene: Fikk en dies til Spellbindersmaskinen min i posten fra ebay i dag, så gleder meg til å prøve den i morgen : Skal lage bursdagskort til søsteren til forloveden. Kjøp Magnesium! Det fikk jeg annbefalt av både lege og jordmor når det gjaldt kramper i bena, og der hjelper! Haha, så søte spørsmål og kommentarer :rodmer Deilig å ha kjøpt vogn da! Og ekstra deilig med avslag. Det liker vi : Jepp, bare satse på at det blir like bra som det er i hodet mitt nå Ååå, GØY :D Jeg tror jeg skal kjøpe meg en Cuttelbug neste uke, som en bursdagsgave til meg selv *løper og kjøper* Det skal jeg kjøpe i morgen, MÅ huske!! For dette orker jeg ikke lenger Avslag er bra :D Det liker vi ja Oioioi, bursdag faktisk :jepp Hvilken dag? *må huske* :fnise Det var egentlig Simo Duo jeg skulle ha også. Den vognen er kjempefin, men i stedet for så ble det en Emmaljunga :fnise Synes de fleste barnevogner er fine jeg, utenom de med tre hjul som enten ser ut som en romvesenbarnevogn eller de som ser ut som en handikappet kontorstol. HAHAHAHAHA!!! :skratte For noen spørsmål de små har :fnise Åå, de er så herlige :rodmer :hoppe for 29 uker :strix Jepp, Benni blir eldre hun og vet du, og det neste torsdag, på 30 ukers hoppinga :D (15) Vurderte emmaljunga jeg og, men falt fort over på Simo Duo igjen Har kjørt den en del, med søskenbarnet mitt, så vet at det er en god vogn Men er enig med deg. De fleste vognene er fine, med unntak av de du nevner Lurer virkeligen på hva mange tenker når de kjøper vogner jeg Og noen ser så små og uhammslige ut. Som noen små kasser De er herlige ja Gleder meg sååå til å få min egen herlighet Takk for hoppingen :D Wiii!!! :hoppe for 29 veker! :strix Så bra at du fekk kjøpt deg vogn da, og i tillegg med 20% avslag! Sånt liker eg som sunnmøring å høyre - det varmer hjertet mitt! :fnise Godt å ha vogna i hus i alle fall! :jepp Håper leggkrampene gir seg! Eg har litt rastlause bein av og til, men har heldigvis sluppe unna kramper. Men tenkte å kjøpe støttestrømper til Londonturen, å ha til flyturen.. Småungar kan vere herlege! :rodmer (Gleder meg til å få min egen småunge! :hjerte ) Takk for hoppinga :D Avslag gjør godt for hjertet ja :D Selv om vi fikk vogna da, men gjør godt forde :D Godt å ha den i hus. Så kan jeg gå og kjøre på den når jeg kjeder meg Ikke dumt med strømper på flyturen. Bedre en å rissikere hovne bein vertfall.. Gleder meg jeg og :D Vi er sååå heldige :hoppe For 29 uker :hoppe Takk teitaaa :D ______________________________________________________ for 29 uker :D Håper de neste 11 går unna veldig fort :D Hatt en fin dag på jobb i kveld. Ble møtt i vaktskifte av ei stolt og nybakt mormor som stolt viste frem nydelige bilder av sitt ferske barnebarn han var så nydelig. Måtte bli sittende litt ekstra og høre om fødselen. Spennende. Hun måtte bli med datteren på fødselen pga mannen ikke rakk å komme hjem fra jobb. Ser for meg samme situasjon her, haha. Nydelig guttebaby var det vertfall, og jeg kjente det reiv litt ekstra hardt i hjertet. Jeg vil ooog ha prinsen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 9. september 2011 #266 Del Skrevet 9. september 2011 Oh, jeg og hadde bursdag på en ukes-hopping Har ei venninne som har Simo Duo og som sier at den er perfekt. Har fått lov og trille den også Den er virkelig bra og kjennes ikke tung ut i det hele tatt! Åå, så herlig. Skjønner at den nybakte mormoren var stolt Forloveden har BARE med å komme hjem fra jobb når jeg skal føde Håper han ikke er opptatt da Da får han drite i klienten/kunden sin og røske med seg jakken og farte av gårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 9. september 2011 Forfatter #267 Del Skrevet 9. september 2011 Oh, jeg og hadde bursdag på en ukes-hopping Har ei venninne som har Simo Duo og som sier at den er perfekt. Har fått lov og trille den også Den er virkelig bra og kjennes ikke tung ut i det hele tatt! Åå, så herlig. Skjønner at den nybakte mormoren var stolt Forloveden har BARE med å komme hjem fra jobb når jeg skal føde Håper han ikke er opptatt da Da får han drite i klienten/kunden sin og røske med seg jakken og farte av gårde! Hehe, kan feire ukeshoppingen med litt ekstra kake da vet du, så noen fordeler er det med å ha bursdag ved ukeshopping ;D Syns heller ikke den er tung. Så forstår ikke alle som mener det Men er nok tung i forhold til mange andre da. Men men. Passer fint her hvor jeg bor Og du blir nok fornøyd med Emmaljungaen din og Han har bare med å være hjemme han her og. Kommer hjem ca 9 november fra jobb, og er hjemme i 4 uker. Så får satse på at han blir født etter den 9 november Men helst før termin, hvis ikke må han reise ut igjen bare ca 1 uke etterpå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2011 #268 Del Skrevet 10. september 2011 Halloen! Må for 29 uker! Jeg sliter veldig med å følge med for tiden.. Håper lille gutten kommer litt før, altså. Men hvorfor kan ikke kjæresten din ta sånn velferdspermisjon eller hva det heter? Den er jo på to uker.. Jeg har kun en dag jeg ikke vil gutten skal komme, og det er niende november, for da har kjæresten min bursdag. :gjeiper: Disse "kontorstol-vognene" er virkelig ikke noe for meg heller. Men hver sin smak, altså. Jeg er storfornøyd med å ha valgt City Crossen. Den er sendt fra Sverige, så på tirsdag/onsdag så kan vi endelig dra til butikken for å kjøpe den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 10. september 2011 #269 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg og håper gutten din kommer litt før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 10. september 2011 Forfatter #270 Del Skrevet 10. september 2011 Halloen! : Må :hoppe for 29 uker! Jeg sliter veldig med å følge med for tiden.. :sjenert Håper lille gutten kommer litt før, altså. Men hvorfor kan ikke kjæresten din ta sånn velferdspermisjon eller hva det heter? Den er jo på to uker.. Jeg har kun en dag jeg ikke vil gutten skal komme, og det er niende november, for da har kjæresten min bursdag. :gjeiper Disse "kontorstol-vognene" er virkelig ikke noe for meg heller. Men hver sin smak, altså. : Jeg er storfornøyd med å ha valgt City Crossen. Den er sendt fra Sverige, så på tirsdag/onsdag så kan vi endelig dra til butikken for å kjøpe den! :rodmer Heisann Vet du hva, sliter med å følge med jeg og. Er liksom litt sånn datalei jeg, så orker ikke å være så mye på dataen for tiden Det har jeg ikke tenkt på en gang, tror jeg da. Hehe Men heldigvis er de veeeeldig sammarbeidsvillige der han er da. Så om han blir født mens han er ute, eeeller rett før han skal dra, så tror jeg nok de ordner det på et vis Forstår jeg godt, kjekkest om de får hver sin dag For meg er det egentlig det samme, er ikke så mange i november tror jeg, bare søskenbarnet mitt og tanta til prinsen, men de er i begynnelsen. Jeg håper egentlig han kommer 1 uke før vertfall. Har så lyst til å være hjemme 1 søndag i advent Og det er jo dagen etter min termin. Ser for meg å trille tur ned til torget og se på grantenningen, det hadde bare vært sååå koselig Ja, hver vår smak Og godt er nå det. City crossen er kjempe fin :D Så du har nok gjordt et bra valg der Terri :D Som sakt så selger de ikke emmaljunga her lenger, av en eller annen rar grunn Jeg og håper gutten din kommer litt før :jepp Det er godt HenLu ________________________________________________ Heisann! Ligger på benken og slapper av. Har underholdning i magen :D Lillegutt turer på som en gal, og hele magen ser ut som gele I dag har jeg vært ute en tur sammen med mormor og mamma. Og så har jeg vært en tur oppe hos mormor med alle de "gamle" babyklærne. Hun skal vaske dem for meg :D Det er noen flekker på dem etter at de har ligget i esken, så jeg våger ikke å begi meg ut på vaskingen av dem. Så hun sa hun kunne gjøre det for meg :D Hun er så flink så, klarer å få de mest utrolige flekkene bort på klær Så har jeg "ommublert" litt på soverommet vårt. Kastet ut en kommode- flyttet den ut til den ene gangen og flyttet på senga til lillegutt. La madrassen oppi senga, og hadde såå lyst til å reie skikkelig opp. Men fant ut at jeg må kjøpe enda en madrass Senga vi har til lillegutt er jo ei gammel uttrekkseng fra 50 tallet, og den er litt "rar" i bunn. Så fant ut at jeg må kjøpe en ekstra madrass for å gjevne det ut. Men det gjør ikke noe Tar det i samme slengen som når vi skal til ikea på fredag. Skal kjøpe stellebord :D I går fikk vi bilsete og Så nå er det ikke mye igjen på lista. Ikke av de store tingene vertfall. Føler ting faller mer og mer på plass. Så får vi ta å ordne resten nå som kjæresten kommer hjem i 4 uker Folk rundt har begynt å tenke på når lillegutt kommer. Pappa er sikker på at han kommer i slutten på oktober. Noe i meg sier at jeg liker tankegangen hans, og jeg har et ørlite håp om at det stemmer Men han kommer jo når han kommer. Selv om jeg aller helst skulle hatt han i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. september 2011 #271 Del Skrevet 11. september 2011 Snille, flinke mornoren din som skal vaske for deg Deilig å kunne krysse av ting på utstyrslista etterhvert som de kommer i hus Husker jeg var så lettet da vi kjøpte bilsete, for det var det siste av de store tingene vi trengte! I går kjøpte jeg purelan, og da tror jeg egentlig at jeg har det aller meste! Deilig Hadde vært deilig om prinsen kom i slutten av oktober da! Jeg kjenner tankegangen din, for jeg har også et stort ønske om fødsel før termin! Om to uker runder jeg 37 uker, og da er lille SH fullbåren, og veeeldig velkommen for å si der mildt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 11. september 2011 Forfatter #272 Del Skrevet 11. september 2011 Snille, flinke mornoren din som skal vaske for deg Deilig å kunne krysse av ting på utstyrslista etterhvert som de kommer i hus Husker jeg var så lettet da vi kjøpte bilsete, for det var det siste av de store tingene vi trengte! I går kjøpte jeg purelan, og da tror jeg egentlig at jeg har det aller meste! Deilig Hadde vært deilig om prinsen kom i slutten av oktober da! Jeg kjenner tankegangen din, for jeg har også et stort ønske om fødsel før termin! Om to uker runder jeg 37 uker, og da er lille SH fullbåren, og veeeldig velkommen for å si der mildt Jaa, ikke sant Heilt herlig. Men skal bli herlig å få stellebord på plass og. For da føler jeg at jeg kan begynne å ordne litt skikkelig i skuffene og. For nå ligger det mye tull og vas i kommoden som skal flyttes over til stellebordet. Så det skal bli godt Herlig og være klar Da kan du bare nyte den siste tiden med prinsessa i magen, og ikke stresse. Det er det jeg og tenker jeg vil. Være klar og forberedt i god tid Hehe :D Syns og at 37 uker høres mer en nok ut, og da er han hjertelig velkommen her og :D Selv er jeg født 3 uker før, og var ei god og rund bolle, så satse på jeg har arvet mammas gener der, og føder før termin Alle er så sikre på at jeg kommer til å gjøre det. Men jeg selv tenker at jeg har hatt det for godt til nå i svangerskapet, så skal vell få det igjen da Hvordan gikk det med de nye diesen til maskinen? Ble det bra? :D Veldig spent på kortene dine nå altser ;D Lager du takkekort, eller takkekort og julekort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 11. september 2011 Forfatter #273 Del Skrevet 11. september 2011 Hei alle kjekke KG jenter Håper alt er fint med dere alle :D I dag har jeg funnet frem husmoren i meg. Var veldig vanskelig å finne henne i dag Kjenner at jeg som egentlig syns det var litt sånn småkjekt å vaske, rydde og ordne i hus begynner å syte mer og mer Og i dag fikk jeg virkeligen kjenne på at det er ei goood treningsøkt å vaske som gravid Men jeg har fått skiftet sengklær (herlig) og vasket over gulvene + tørket støv i stua, kjøkkenet, gangen og på soverommet. Badet orker jeg ikke tanken på en gang Virkeligen HATER å vaske bad!!! Men nå er det godt når det er gjordt. Så nå slapper jeg av med god samvittighet. Natten har vært helt forferdelig. Det har rignet og blåst noe utrooolig mye her. Og jeg sover på loftet, og HØYT på en haug, så jeg hører det veldig godt :gjeiper: og i tillegg ikke finne noe brukbar sovestilling så ble det en del "endevending" i hele natt. Sovnet til slutt, og bråvåknet av mareritt. Skal det være så skal det være Og så sitter jeg her og tenker på den der utstyrslista da.. Kjenner et behov for å bli ferdig og helt klar. Selv om vi egentlig har god tid. Utstyrslista vår: Har Bilstol Seng 2 dyner Vugge Klær Vaskekluter Tepper Dynetrekk Vogn, stelleveske, regnstrekk og myggnett Madrass Gulpekluter Laken Trenger Stellebord (kjøpe på Ikea, får i gave) Stellematte Lammeskinnspose (får i gave) Lammeskinn til seng Madrass til seng Ammepute Badebalje (får kanskje låne) Amme bh + ammeutstyr, brystpumpe Vippestol Håndkler Stelleprodukter (sprinkelbeskytter til vugge + seng) (handlenett vogn) Og til dere, har dere vippestol. Evt hvilken? Kom med innspill og brøl ut om det er noe dere ser jeg har glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. september 2011 #274 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg syntes uke 37 høres ut som en perfekt uke å føde i! Diesene fungerer kjempe bra! Er så fornøyd med Spellbindersmaskinen min. Jeg lager kun takkekort nå. Syntes det er litt tidlig å levere ut julekort i oktober. Men det blir nok noen julekort etterhvert også! Så ut som en veldig fin utstyrsliste det Vi har ikke vippestol enda, men har jo vippefunksjon på både bagdelen til vogna, og på bilsete, så får se hva vi gjør. Mulig vi skal få arve en også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 11. september 2011 #275 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Kanskje lillemann kommer i uke 37 siden du gjorde det Vi får alle smøre oss med tålmodighet og bare vente på at de små skal dukke opp Jeg har vippestol fra Fisher Price med vibrering og lyd/musikk Husker ikke helt hva den heter og orker ikke å reise meg for å finne det ut, så det er alt jeg vet foreløbig Den har også trepunktssele og kan justeres i høydenivå og den kan bli en spisestol/sovestol også Endret 11. september 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 12. september 2011 #276 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Vi kjøpte BabyDan vippestol, ein sånn her ein Vi kjøpte den i beige, på BabyComfort..ville ha nøytral, for kanskje neste baby blir ei jente?! Trur faktisk det er akkurat samme som den som er i annonsa Syns den virker god og mjuk ut, den har bereselar, justerbar rygg og sete og så kan du velge om den skal vippe eller ikkje Blir spennande å prøve den ut, i alle fall Den har ikkje vibrasjon da, men du kan jo alltids gjere som Samantha i Sex og Singelliv då ho passa Mirandas baby (gå til 6:26) Hihihi Endret 12. september 2011 av silverdoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 12. september 2011 Forfatter #277 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg syntes uke 37 høres ut som en perfekt uke å føde i! :jepp Diesene fungerer kjempe bra! : Er så fornøyd med Spellbindersmaskinen min. Jeg lager kun takkekort nå. Syntes det er litt tidlig å levere ut julekort i oktober. Men det blir nok noen julekort etterhvert også! : Så ut som en veldig fin utstyrsliste det : Vi har ikke vippestol enda, men har jo vippefunksjon på både bagdelen til vogna, og på bilsete, så får se hva vi gjør. Mulig vi skal få arve en også. Hehe :D Da satser vi på uke 37 Gøy Blir kun takkekort her og, så blir det til at jeg bestiller julekort ferdiglaget på nettet Fant en side som virket rimelig og bra, så da er det nok billigere en å kjøpe alt utstyret uansett Men hjemmelaget takkekort, det blir det Joda, men jeg tenker å ha vippestol siden jeg er en mnd hjemme alene i slengen. Så tenker det er litt greit om jeg skal dusje eller noe.. Litt stress å dra med vogna inn på badet Kanskje lillemann kommer i uke 37 siden du gjorde det :jepp Vi får alle smøre oss med tålmodighet og bare vente på at de små skal dukke opp :fnise Jeg har vippestol fra Fisher Price med vibrering og lyd/musikk : Husker ikke helt hva den heter og orker ikke å reise meg for å finne det ut, så det er alt jeg vet foreløbig :fnise Den har også trepunktssele og kan justeres i høydenivå og den kan bli en spisestol/sovestol også :jepp Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet ja kommer til å bli laaange ventedager tror jeg Har sett på en fra Fisher Price jeg og, men trooor det bare blir en helt enkel "stol". Hm. tenke tenke. Vi kjøpte BabyDan vippestol, ein sånn her ein : Vi kjøpte den i beige, på BabyComfort..ville ha nøytral, for kanskje neste baby blir ei jente?! : Trur faktisk det er akkurat samme som den som er i annonsa : Syns den virker god og mjuk ut, den har bereselar, justerbar rygg og sete og så kan du velge om den skal vippe eller ikkje : Blir spennande å prøve den ut, i alle fall : Den har ikkje vibrasjon da, men du kan jo alltids gjere som Samantha i Sex og Singelliv då ho passa Mirandas baby (gå til 6:26) Hihihi Den var jo fin Blir nok noe i den duren her og. Jeg skal i grunn bare ha vippestol til bruk når jeg skal dusje ol.. Siden jeg er store deler av tiden alene. Så greit å kunne dra den med meg rundt. Og greit å kjøpe en nøytral, så den passer til evt jente senere ja Vibrasjonen bryr jeg meg ikke om, er liksom ikke derfor jeg vil ha en Men om det trengs får vi ta i bruk tipset ditt _______________________________________________ Nok en dag er over, og nok en natt står for tur. Mildemoses. Gruer meg til å legge meg alt. Det er virkeligen en "kamp" hver natt. Det er heeeelt umulig å sovne. Og når jeg endeligen finner roen så må jeg opp for å gå på do skal jammen meg ikke være lett. I dag har jeg vært en tur i byen, som jeg trooor jeg nevnte i et tidligere innlegg!?!? Husker ikke hva jeg gjorde Men uansett. Ble ikke mye handling på meg nei. Ingenting gikk min vei i dag. Alt jeg fant var utsolgt osv osv. Var jo på jakt etter utstyr til å lage takkekort med. Og fant det fiiiine mønsterpapiret. Men selvfølgelig hadde de ikke flere :S Da var det ingenting som falt i smak, så jeg gikk tomhent ut av butikken. Cuttlebugmaskinen som jeg hadde planer om å kjøpe ble heller ikke med meg. Men det var rett og slett fordi jeg ble så irritert over at de ikke hadde det papiret, så orket ikke å handle noe hos dem Får ta meg en tur senere i uka igjen tror jeg Men nå har jeg sittet i fleeeere timer på dataen, ransket ned alle nettbutikkene jeg vet som selger scrappeutstyr og har fått svidd av skremmende mye penger. Så nå venter jeg bare på pakkene i posten, så skal jeg begynne på takkekortene :D Har altser bestemt meg for å lage kun takkekort, så blir det til at vi bestiller julekort på nettet ferdige for som svigermor sa, det kan jo være vi får fødselsgaver etter jul og, og da er det litt dumt å levere bort julekort som takk Ellers er alt fint. Ingen planer for morgendagen. Men får slappe av. Onsdag er det jobb igjen, og forhåpentligvis kommer kjæresten hjem fra jobb. Pga drittvær er det enda uvist om de kommer seg hjem. Får krysse fingrene, for på torsdag har jeg bursdag, og jeg viiiil ha han hjem til da ;P Håper dere har hatt en fin dag jenter Og ha en fin kveld/natt videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. september 2011 #278 Del Skrevet 13. september 2011 Håper du fikk sove Kjenner til å endelig finn en god stilling, men så må en opp for å tisse.. Bleh. Håper kjæresten din kommer hjem i god behold når han skal Kjedelig at byturen ikke gikk din vei i dag:( men det kommer flere dager, bedre dager! Haha, har du svidd av penger på nettshopping? Det skjønner jeg ikke hvordan du fikk til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 13. september 2011 #279 Del Skrevet 13. september 2011 Sliter selv med å sove. Derfor er jeg våken nå Tror jeg skal ta meg en SISTE tur på toalettet også prøve og lalle Internett er tingen, vet du! Er så kjipt når alt er utsolgt når man går rundt og leiter etter utstyr/redskaper, men internett har sakene OG i tillegg er det mye enklere å nettshoppe. Man slipper å gå rundt i butikker *lat etter jeg ble gravid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 13. september 2011 Forfatter #280 Del Skrevet 13. september 2011 Håper du fikk sove Kjenner til å endelig finn en god stilling, men så må en opp for å tisse.. Bleh. Håper kjæresten din kommer hjem i god behold når han skal Kjedelig at byturen ikke gikk din vei i dag:( men det kommer flere dager, bedre dager! Haha, har du svidd av penger på nettshopping? Det skjønner jeg ikke hvordan du fikk til Sovnet til slutt, etter å ha heklet 10 begynnelser på oldemorrutene mine (den første ringen). Det gjør det vet du, heldigvis Nei, det er rart det der. Er såå lett å bare trykke kjøp dit og datt, for så å betale.. Men fikk kjøpt ganske mye "smart" og da. En sånn "maskin" som du kan sy søm på arkene, UTEN å bruke symaskin den digga jeg, og håper den holder til forventningene :D Sliter selv med å sove. Derfor er jeg våken nå Tror jeg skal ta meg en SISTE tur på toalettet også prøve og lalle Internett er tingen, vet du! Er så kjipt når alt er utsolgt når man går rundt og leiter etter utstyr/redskaper, men internett har sakene OG i tillegg er det mye enklere å nettshoppe. Man slipper å gå rundt i butikker *lat etter jeg ble gravid* Huff!! Gleder meg til å få sove skikkelig igjen. Men det blir vell maaange år til vi får det Håper du sovnet til slutt :D Hehe, det er mye lettere å nettshoppe.. Litt for lett Av og til tenker jeg at det hadde vore smart av meg å ikke kunnet det Heldigvis har jeg ikke funnet ut av ebay enda, for det tenker jeg kan bli farlig Men så liker jeg å gå rundt å kjikke i butikkene og, selv nå som gravid. Men jeg HATER å gå i de butikkene hvor de som jobber nermest dilter i føttene på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå