Gjest MrsTux Skrevet 2. april 2011 #21 Skrevet 2. april 2011 Motivasjonen min falt før vi fikk til å treffes. Hvis du allerede nå føler at dette ikke er liv laga, og ikke har lyst til å treffe ham, så lar du selvfølgelig være. Jeg for min del er kanskje mer åpen før første date, og kvalitetssikrer senere
Steinar40 Skrevet 2. april 2011 #22 Skrevet 2. april 2011 En første date vil alltid være preget av en viss uforutsigbarhet. Er ikke det litt av spenningen med å møte nye mennesker da? Hvis man ikke liker det, kan man gå på date i det hele tatt da? For meg er en date med et vilt fremmendt menneske et ork. Altså ikke noe jeg gjør bare for moro skyld. Noe du sannsynligvis lett ville gjort. Mens jeg altså må ha en meget god grunn først. Der ser man ett eksempel på hvor ulike folk kan være. 2
Gjest MrsTux Skrevet 2. april 2011 #23 Skrevet 2. april 2011 For meg er en date med et vilt fremmendt menneske et ork. Altså ikke noe jeg gjør bare for moro skyld. Noe du sannsynligvis lett ville gjort. Mens jeg altså må ha en meget god grunn først. Der ser man ett eksempel på hvor ulike folk kan være. Da lar du bare være å gå på date da
Steinar40 Skrevet 2. april 2011 #24 Skrevet 2. april 2011 Da lar du bare være å gå på date da Javisst. Det kreves som sagt en meget god grunn først. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #25 Skrevet 2. april 2011 Javisst. Det kreves som sagt en meget god grunn først. Hva er eksempler på slike "gode grunner"? 1
Steinar40 Skrevet 2. april 2011 #26 Skrevet 2. april 2011 Hva er eksempler på slike "gode grunner"? Det finnes bare en god nok grunn. Ei dame som har gitt meg inntrykket av at hun har et bra potensiale. 2
Gjest MrsTux Skrevet 2. april 2011 #27 Skrevet 2. april 2011 Det finnes bare en god nok grunn. Ei dame som har gitt meg inntrykket av at hun har et bra potensiale. Det finnes bare en bra dame? 2
bukett Skrevet 2. april 2011 Forfatter #28 Skrevet 2. april 2011 Synes bare det er trist. Hadde egentlig sett fram til det. En annen mann som jeg også hadde "noe på gang" med, lovet at han skulle ta initativ denne uken for å finne på noe (jeg har tatt initiativ tidligere ja), og han har ikke gjort det. Jeg forstår ikke hva som er galt! Utseende/kropp og alt det er faktisk bra. Tror personligheten ikke er så verst heller. Er tydeligvis ikke interessant nok da! 1
Ereshkigal Skrevet 2. april 2011 #29 Skrevet 2. april 2011 Jeg hadde ikke giddet å bruke hverken tid eller energi på en som ikke gidder å svare før et planlagt møte. Det er greit å få bekreftet at man fremdeles har en avtale, og spesielt når man ikke har hatt jevnlig kontakt i det siste. 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #30 Skrevet 2. april 2011 Synes bare det er trist. Hadde egentlig sett fram til det. En annen mann som jeg også hadde "noe på gang" med, lovet at han skulle ta initativ denne uken for å finne på noe (jeg har tatt initiativ tidligere ja), og han har ikke gjort det. Jeg forstår ikke hva som er galt! Utseende/kropp og alt det er faktisk bra. Tror personligheten ikke er så verst heller. Er tydeligvis ikke interessant nok da! Synes du bare skal la være å tenke på disse to mennene. Du gjorde helt rett i å avlyse daten når han ikke hadde svart. Konsentrer deg om andre ting, som hobbyer, venner og familie. En mann er ikke alt her i livet. 3
Gjest padawan Skrevet 2. april 2011 #31 Skrevet 2. april 2011 jeg synes det egentlig var litt tullete å avlyse fordi TS ikke synes hun fikk svar raskt nok på sms.
Steinar40 Skrevet 2. april 2011 #32 Skrevet 2. april 2011 Det finnes bare en bra dame? Det finnes sikkert mange bra damer. Men jeg ser ingen god grunn til å gå over bekken etter vann. Må bare finne en bra nok bekk først
bukett Skrevet 2. april 2011 Forfatter #33 Skrevet 2. april 2011 jeg synes det egentlig var litt tullete å avlyse fordi TS ikke synes hun fikk svar raskt nok på sms. Opplevde ikke noe engasjemnt fra han...at han like gjerne kunne ha tatt seg en tur på søppelrydding i nabolaget/dugnad... Om det ikke er noe ekstra ved et treff, så vet jeg ikke hva jeg skal med det. 2
bukett Skrevet 2. april 2011 Forfatter #34 Skrevet 2. april 2011 Etter at jeg hadde sendt melding om hvorfor jeg bare avlyste, fordi jeg oppfattet ikke helt klart at vi faktisk hadde en avtale, foreslo han at vi dro på noe annet senere i kveld. Så da har vi en avtale med et klokkeslett, til og med. Jeg freaker ut hvis ikke jeg har noe fast å forholde meg til, der avtalen er klare. Og de kan ikke bære preg av å stille på linje med dugnad i synkronsvømmernes årsmøte. Så da prøver jeg. Igjen. 1
Guriane Skrevet 2. april 2011 #35 Skrevet 2. april 2011 (endret) Lykke til, TS! Endret 3. april 2011 av MissStiles 3
Gjest Katten. Skrevet 2. april 2011 #36 Skrevet 2. april 2011 Hmm. Kvinnfolk som krever alt set in stone, uten mulighet til å ta ting på sparket, eller nyte livet uten å planlegge alt, er turn-off. Anyhoos, lykke til. 1
MissStiles Skrevet 3. april 2011 #37 Skrevet 3. april 2011 Tråden er ryddet iht KGs regler. MissStiles, mod 1
Gjest spavalica Skrevet 3. april 2011 #38 Skrevet 3. april 2011 Vet akkurat hvordan du har det!Jeg har datet verdens tregeste gutten :fnise:Det tok evigheter før han svarte på sms eller ringte tilbake:)Men da jeg sluttet å ringe,sende mld, og koste meg i livet uten hannes oppmerksomhet,da forandret han seg litt;)Men det er kjempe slitsom å være sammen med sånne folk..
Gjest Passing by Skrevet 3. april 2011 #39 Skrevet 3. april 2011 Var i date-dialog med en mann - vi har vært ute sammen et par ganger i gruppe og fant tonen - nå avtalte vi et treff bare han og jeg, og det avtalte vi for et par uker siden - konkret dato, klokkeslett og happening. Underveis har han ikke tatt noe kontakt - det var jeg som initierte forslaget - og like før happeningen, så er det stilt. Jeg tar initiativet igjen, og spør om han er klar. Ikke noe svar. Da sendte jeg en ny melding om at jeg dropper det hele. Hasta la vista. Hva ville dere ha gjort, om dere opplevde så liten interesse? Jeg hadde ikke kansellert daten, dere hadde jo avtalt dato, klokkeslett og happening. Jeg hadde møtt opp for å se det an, men også jeg hadde nok reagert på den manglende kontakten fram til møtet. Mine opplevelser er at hvis interessen er der fra begge kanter så har man kontakt omtrent hver dag. 2
bukett Skrevet 3. april 2011 Forfatter #40 Skrevet 3. april 2011 Der fikk jeg lest tråden igjen, og ja, kan hende det er turn-off for enkelte menn (som han som har svart over her) med damer som er avhengig av avtaler, men det er hva jeg liker, og da velger jeg menn som liker å forholde seg til avtaler - fordi det er hva jeg liker. De mennene som ikke liker å forholdfe seg til avtaler, de kan ikke jeg være sammen med. Vi var på en date, og den var ganske vellykket. Ble litt i overkant mye vin men...veldig bra kveld! En annen over her mente at par som er interessert i hverandre har kontakt hver dag...vel, jeg er 30+ og han jeg dater er 40+, og begge er travle med jobb, møter og kveldsaktiviteter. Hver dag høres mye ut...men en hel uke uten kontakt i enten Facebook eller på sms kan virke for mye..får se an det der. Hva det blir til. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå