Gå til innhold

Bleia er full og puppen er tom!

Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

De små skulle vært utlevert med fasit ja, heeeelt klart. Tenk så mye lettere og fri for bekymringer man kunne være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh... vil gjerne bytte med deg slik at du kan få stå opp å amme på natta :Gjesp:

Ammer ikke her i gården, men må opp like forbanna flere ganger.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med såpass mye søvn!! :)

Men, nå har hun fått lakenskrekk på kvelden :fnise:

De små skulle vært utlevert med fasit ja, heeeelt klart. Tenk så mye lettere og fri for bekymringer man kunne være ;)

:jepp:

Ååååh... vil gjerne bytte med deg slik at du kan få stå opp å amme på natta :Gjesp:

Ammer ikke her i gården, men må opp like forbanna flere ganger.. :sukk:

Hehe, men nå har hun begynt å tulle veldig på kvelden, så greit med litt søvn på nattetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hang veslemor i puppen fra 19 til 22.30 mer eller mindre og så sov hun fra 22.40 til 09.00 :hakeslepp: Nå har hun sovet hele natten i en uke, men vært mer våken på kveldstid, jeg må innrømme at jeg står gjerne opp og ammer en gang til natten om jeg får litt 'voksentid' på kvelden, men det gjør jeg ikke nå, hun legger seg samtidig med meg, men til gjengjeld får jeg sove natten gjennom. Nå ligger hun ute i vogna og sover. Var trøtt etter et par timer og sovnet med en gang jeg la henne i vogna.

Hun har begynt å le :hjerte: Og det er den deiligste lyd i verden. 3 mnd og 1 uke var hun når hun lo første gang :rodmer: Og nå har jeg pakket vekk alt i størrelse 56, noe passer nok fortsatt, men tok alt i et jafs, så her er det 62 hele veien :jepp: Hun vokser så utrolig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt vemodig :sjenert:

----------------

Åååh, jeg skal til tannlegen om 45 minutter, gruuuer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme igjen!

Veslemor og jeg har vært hos foreldrene mine i 1,5 uke og vi har virkelig kost oss, har blant annet vært og besøkt *Joyce*, hun er et av de varmeste, mest omsorgsfulle menneskene jeg har møtt. Det føles nesten rart å sitte å prate så personlig og så lett med et menneske man 'kun' har møtt på nettet :)

Har vært på shopping også, en gang med oldemor (T sin) og en gang med bestemor (T sin) og det lønner seg fant jeg ut ;) Fikk mye til veslemor; deilig :)

Men, nuh er det ei som er lei babygymmen sin :ler:

Takk i like måte, kjære deg! Helt enig at det er rart å kunne prate så lett om så mye, men samtidig føler jeg jo at jeg har kjent deg leeenge! Utrolig gøy og koselig og fint å *endelig* treffe deg ordentlig IRL. Og ikke bare kikke på deg, sånn som jeg gjorde i bryllupet. :fnise:

Hva slags Cinderella blir det, da? *spent*

Og lykke til hos tannlegen! Krysser fingrene for null hull!

Edit: Str 62, du. Prøv 104, da... :tunge1:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S bruker også litt 62. Hun gikk nesten direkte fra 50 til 62 :overrasket:

Så herlig med latter! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så koselig med latter :rodmer: Her er det store smil mange ganger om dagen, så det blir vel ikke lenge til vi får høre den første latteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte, kjære deg! Helt enig at det er rart å kunne prate så lett om så mye, men samtidig føler jeg jo at jeg har kjent deg leeenge! Utrolig gøy og koselig og fint å *endelig* treffe deg ordentlig IRL. Og ikke bare kikke på deg, sånn som jeg gjorde i bryllupet. :fnise:

Hva slags Cinderella blir det, da? *spent*

Og lykke til hos tannlegen! Krysser fingrene for null hull!

Edit: Str 62, du. Prøv 104, da... :tunge1:

Det var veldig koselig at dere kom og kikket på oss i vielsen :jepp:

Men ja, jeg også føler det sånn; at vi har kjent hverandre lenge :)

Nei, si det du, jeg eier jo ikke kreativ sans, men nå heller jeg mot koksgrått, petrol og et knallrosa broderi, vad tycks? ;)

S bruker også litt 62. Hun gikk nesten direkte fra 50 til 62 :overrasket:

Så herlig med latter! :rodmer:

Hehe, de strekker seg fort disse små :)

Ja, det er fantastisk :hjerte:

Så koselig med latter :rodmer: Her er det store smil mange ganger om dagen, så det blir vel ikke lenge til vi får høre den første latteren :)

Det er stor stas :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne og vi er kjempefornøyd :jepp: Matta kunne gjerne vært tykkere, men det løser vi med å legge et fleeceteppe under :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Denne og vi er kjempefornøyd :jepp: Matta kunne gjerne vært tykkere, men det løser vi med å legge et fleeceteppe under :)

Ahh se der ja... vi får se hva vi finner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går snudde veslemor seg fra mage til rygg for første gang og nå gjør hun det hele tiden når hun ligger på magen :hjerte: I går var hun mye lei seg og kunne helt plutselig komme med høy smertegråt og i går fant vi hvorfor; første tann bryter igjennom nå :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink hun er :strix:

Ja tennene kan være noe dritt altså, men de er jo så søte med disse små riskornene i munnen :rodmer:

Bare passe på at hun ikke begynner å bite deg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tusle-mor,

i dag er det min tur med tannlege-besøk...:( Vil ikke.

Si ifra hvilken dag det passer med tur. Jeg lurte på å ta en tur på åpen helsestasjon til torsdag; være med?

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går snudde veslemor seg fra mage til rygg for første gang og nå gjør hun det hele tiden når hun ligger på magen :hjerte: I går var hun mye lei seg og kunne helt plutselig komme med høy smertegråt og i går fant vi hvorfor; første tann bryter igjennom nå :hakeslepp:

Oi!! Det var tidlig! Men det er jo så individuelt.. Godt dere vet hvorfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Tusle-mor.

Jeg kan dessverre ikke dra på helsestasjonen allikevel, for jeg må sitte gjemme og vente på en pakke...

Håper været holder seg.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til dere!

Vi kom hjem i går ettermiddag. Har vært østpå en tur; så Bon Jovi på onsdag, og det var så bra! Jeg har ikke kost meg sånn på konsert siden "The Boss" på Valle Hovin i 08. Det er noe med meg og harryrockere fra New Jersey tydeligvis :fnise:

T var veldig urolig i går kveld, alt var galt, trøtt som en dupp, men fant ikke roen. 2 timer brukte hun på å sovne, smurte gommene med dentinox og det var nok til at hun fant søvnen, lille frøet mitt :hjerte: I dag brukte hun laang tid på å sovne, selv i vogn ute på tur, vanligvis går det fort, men ikke i dag. Enda så trøtt hun var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...