Gå til innhold

Skravletråd for november/desember barn 2011


Smørblomst82

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med 8 og 9 uker jenter :)

Jeg kommer springende etter :)

Alt gikk fint på UL og jeg ble ihvertfall ikke satt noe tilbake foreløpig. Spiren var 13mm så det stemte veldig bra :)

Var veldig rart å se en liten pulserende oliven ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med åtte uker Alabama! Og så flott av ultralyd gikk bra, Smørblomst! :)

Det er artig med UL, og må si jeg gleder meg helt ekstremt til mandag! Heldigvis er timen så tidlig som halv elleve. Så blir ikke lenge å vente når det først blir mandag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen av dere som har rare/morsomme diller allerede?

Selv spiser jeg SYKT mye om dagen! Har gjort dette den siste måneden. Blir fort kvalm, og det hjelper å spise litt. Noe som har endt med at jeg eter hele dagen lang.. hehe... og jeg spiser ting jeg ellers aldri fyser på, spesielt alt som inneholder karbohydrater.

Heldigvis er(var!) jeg slank i utgangspunktet, og jeg er glad i å trene. (når jeg ikke er i denne formen ,vel og merke). Så jeg får håpe at all babyvekta går fort av igjen, for her kan jeg ikke bare skylde på babyen i magen er jeg redd... hehe..

Hilsen gumla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! :)

Jeg tror jeg spiser litt mer enn vanlig kanskje, men ikke så mye, egentlig. Men har nok noe med å gjøre at jeg ikke finnes kvalm. Når man sliter med kvalme så spiser man jo gjerne for å døyve kvalmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble flyttet tre dager fram, så i morgen er embryoperioden over, og lille Frøbel blir et lite foster! :)

UL gikk kjempebra! De som ikke har sett spiren enda bør virkelig glede seg. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble flyttet tre dager fram, så i morgen er embryoperioden over, og lille Frøbel blir et lite foster! :)

UL gikk kjempebra! De som ikke har sett spiren enda bør virkelig glede seg. :)

Siden jeg ser at vi er nøyaktig (??) like langt, så roper jeg hurra og gleder meg veldig til jeg skal på 12-ukers UL i begynnelsen av mai :-D Hurra hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ble flyttet tre dager fram, så i morgen er embryoperioden over, og lille Frøbel blir et lite foster! :)

UL gikk kjempebra! De som ikke har sett spiren enda bør virkelig glede seg. :)

Så deilig å bli flyttet litt frem isteden! :)

Gleder meg veldig til første titt... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :vinke:

Her hører jeg også til :hoppe:

Vi er et par på 25 år som har vært sammen i snart 9½ år.

jeg sluttet på pillen i sepember -10 og endelig satt spiren denne mnd!

jeg ventet med å teste denne mnd i håp om å spare litt penger på tester fordi jeg har hatt tendenser til å være "peeonastickaddict" siden vi begynte :fnise:

Jeg begynte å spotte den dagen jeg forventet mens men så stoppet det etter noen dager og jeg ble 1 uke over tiden før jeg testet. Når jeg testet lyste det opp 2 klare streker på testen gitt! :rodmer:

Så i følge terminkalkulatoren er jeg 6 uker på vei i dag :hoppe:

mine symptomer er heller små..er mer sulten enn vanlig og tisser mer om natten, ellers ingen kvalme, ømme bryster eller tretthet enda (bank i bordet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har en "følelse" på hvilket kjønn dere bærer på?

her er det litt overvekt på jente, men vet ikke om det er ønsketenking eller hva det er..i følge det kinesiske kjønnskartet blir det :babyjente:

vi får vente å se, for meg er det akuratt det samme, så lenge jeg får en frisk baby er jeg glad :)

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jeg har også :babyjente: -følelse. Tidligere har jeg trodd at jeg skulle få gutt først.

Men det spiller ingen rolle hva det blir, så lenge den er frisk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit ME og gratulerer så mye :)

Selv har jeg hatt en jente følelse hele tiden. Men har alltid trodd jeg skal få jenter så er kanskje derfor. Jeg ble også spåd jente (ring over handa), så det blir spennende å se.

Formen min er fremdeles veldig fin. Skulle nesten ikke tro jeg var gravid. Merker det bare på at mangen er litt større og at jeg ikke har så mye energi. Kan ikke si at det var godt å begynne på jobb igjen.. Skulle gjerne ha noen dager til med fri.

Ellers så er det ganske mange som vet at vi venter barn nå. Blir fort sånn nå alle liksom har ventet på det og de kommende besteforeldrene er glad i å fortelle resten av familien om det :) Men vi blir ikke sure for det. Men det gjør at jeg vurderer å fortelle det på jobb snart. Noen som alt har gjort det?

Håper alle har hatt en fin påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å fortelle om det på jobben før det begynner å vises eller før ryktene eventuell kommer av seg selv. Går jo med kokkejakke der, så det er leeeenge til det vil vises uten at jeg har stramme klær på. Men nå er det bare en deltidsjobb, som jeg i utgangspunktet ønsker å si opp, så.. :) Der jeg skal i praksis de neste åtte ukene derimot, der blir jeg å fortelle det.

11 uker på vei! :hoppe: Nå er det bare en uke til de magiske tolv! skal bli deilig, selv om jeg ikke er redd for å miste lenger. :) Er jo en milepæl uansett.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers så er det ganske mange som vet at vi venter barn nå. Blir fort sånn nå alle liksom har ventet på det og de kommende besteforeldrene er glad i å fortelle resten av familien om det :) Men vi blir ikke sure for det. Men det gjør at jeg vurderer å fortelle det på jobb snart. Noen som alt har gjort det?

Jeg har fortalt det til de nærmeste på jobb. De ville nok merket det uansett. For det første spiser jeg annerledes enn ellers, (brød istedenfor knekkebrød, og ikke kaffe! Jeg er kaffe-avhengig, egentlig). I tillegg har jeg vært en del kvalm og sliten, så det har vært en befrielse at de rundt meg har visst det, sånn at jeg har kunnet tatt meg korte pauser ved behov. Men, jeg har ikke fortalt det til "alle" på jobben ennå, det får bli når alt er "sikkert" etter UL i neste uke.

Er det forresten noen som ser forandring på magen allerede? Jeg har fått veldig hard mage (altså hard å trykke på), og litt utstående nederst.. noen ganger buler den veldig, men det er nok bare luft, hehe... i tillegg har jeg fått store pupper, men det kan jeg ikke klage på, vel! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må nok si det til min avdeling snart. Er ikke så mange det gjelder egentlig. Tror egentlig noen har en anelse for de har sett ulike endringer i spisemåte og at jeg er mye trøtt og sliten.

Jeg tror jeg har fått litt mage. Men så hadde jeg litt fra før også. Klarer ikke lengre holde den inn og mamma ser det veldig godt sier hun. Men er nok bare luft tror jeg... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter!

Melder meg også inn i klubben her:D

Er 12+3 nå, spennende!

Mener å huske et par navn her fra ivf tråden, er vi mange kanskje? Har ihvertfall en liten ivf bolle i magen her, satt på 1.forsøk*lykkelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen hit Emmicke og gratulerer så mye med en spire :)

Er formen fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk søte dere:)

Formen er mye bedre nå etter å ha fått litt intravenøs næring. Men har vært helt elendig i 6 uker. Ser ut som det blir bedre tider nå heldigvis, synes det er på tide:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...