MissStiles Skrevet 22. august 2011 #481 Del Skrevet 22. august 2011 Satt og så litt på den selv igår. En kamerat av meg hadde vært i spektrum igår. Fikk inntrykket av at det var veldig mye gråting der. Forstår det veldig godt. Det hele med 22/7 har jo gjort et inntrykk på oss alle sammen. På forskjellige måter. Grei mandag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. august 2011 Forfatter #482 Del Skrevet 22. august 2011 Vært en bra mandag! Passe rolig på jobb, fikk gjort alt jeg skulle, og ikke noe stress. Mye skyldes nok dette store prosjektet jeg fikk levert på fredag, så det var godt. Må også nevnes at det var massevis av tacorester igjen fra lørdagen, så da ble det restelunsj på oss alle sammen! IKKE feil med tacolunsj på en mandag Fikk til og med trent før jobb i dag. Kom på sent i går at jeg hadde senvakt. Så ble en joggings før jobb Nå har jeg spist middag og skal få pakket litt snart, tenkte jeg! Bare suse litt på KG først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. august 2011 #483 Del Skrevet 23. august 2011 Kommet langt med pakkinga? Nå til helga du flytter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 23. august 2011 Forfatter #484 Del Skrevet 23. august 2011 Kommet langt med pakkinga? Nå til helga du flytter? God morgen, Stiles! Vi er tydeligvis like morgenfugler vi Har begynt å komme nokså godt i gang nå ja! Er igjen litt i hyllene samt i kjøkkenskapene (hvor jeg ikke har pakket noe ennå. Nesten alle klær er pakket. Så tror det skal gå veldig kjapt og greit å pakke resten. Det er til helga jeg flytter ja. Fikk fri til flyttedag på fredag, så da skal jeg møte landlady og gå gjennom leiligheten samt opprette depositumskonto. Så skjer selve flyttinga på lørdag. Ah, gleder meg veldig! Håper bare jeg kommer til å trives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. august 2011 #485 Del Skrevet 23. august 2011 God morgen, Stiles! Vi er tydeligvis like morgenfugler vi Jeg satt akkurat og tenkte det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 23. august 2011 #486 Del Skrevet 23. august 2011 Hehe, du og Miss S er morgenfugler ja Virker som dere alltid er friske og opplagte tidlig på morgenen. Jeg må nok ha i meg en red bull først. Spennende med flytting, håper du vil trives. Du får invitere oss på innflytningsfest Ha en fortsatt fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. august 2011 #487 Del Skrevet 23. august 2011 Du får invitere oss på innflytningsfest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. august 2011 Forfatter #488 Del Skrevet 24. august 2011 Ja, det skal jeg gjøre! Det blir gøy! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. august 2011 Forfatter #489 Del Skrevet 24. august 2011 Blærk. Hjemme fra jobb i dag. Dro til en kompis etter jobb på grilling i går, og kjøpe First Price bratwurst til å grille. Det skulle jeg ikke gjort! Kastet opp og dårlig i magen i natt. Fortsatt slapp i kroppen og noe mageknip, så jeg valgte å bli hjemme i dag. Uff, får så dårlig samvittighet for jobben, men er man syk, så er man syk! Vurderer å tusle ned på butikken i regnet og kjøpe noen boller og noe cola kanskje. Ingenting som frister i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 24. august 2011 #490 Del Skrevet 24. august 2011 god bedring! Da skal aldri jeg handle bratwurst fra First Price hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. august 2011 #491 Del Skrevet 24. august 2011 Auda.. Ikke bra.. Hvordan er formen nå da? Cola pleier å hjelpe. Og salte kjeks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 25. august 2011 Forfatter #492 Del Skrevet 25. august 2011 Usikker på om det egentlig var de pølsene likevel, jeg har vært hjemme fra jobb i dag også og er fortsatt ikke bra. Så vondt i magen! Fikk meg nettopp legetime i morgen, så da håper jeg det enten blir bedre til da eller at jeg kan få noe som hjelper på. Så innmari typisk at det måtte bli nå oppe i flyttinga også! GRR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 25. august 2011 #493 Del Skrevet 25. august 2011 Huff .. Fortsatt god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 25. august 2011 #494 Del Skrevet 25. august 2011 Så kjedelig å bli syk da. God bedring Cola + kjeks funker mot kvalme. Og merkelig nok bananer, hvertfall på meg. Håper formen blir bedre så du får flyttet ferdig alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. august 2011 #495 Del Skrevet 25. august 2011 Hm... Ikke bra.. Men godt at du har fått deg legetime imorgen!! Fortsatt god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 26. august 2011 Forfatter #496 Del Skrevet 26. august 2011 Kjennes ut som formen er en hel del bedre i dag, heldigvis. Så da hadde jeg vet kanskje egentlig ikke trengt den legetimen, men men. For sent å avbestille nå uansett. I dag blir det altså å møte ny utleier og opprette depositumskonto, så blir det masse pakking hjemme. Tror det skal gå greit egentlig, har kommet greit i gang. Så kommer mamma, pappa og en kompis og hjelper meg med selve flytting i morgen. Er bedt med på quiz igjen i kveld, så jeg håper formen er god nok til det, samt at jeg får pakket nok i løpet av dagen. Vil nødig gå glipp av en quiz! Ja, jeg har nok blitt avhengig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. august 2011 #497 Del Skrevet 26. august 2011 Ja, jeg har nok blitt avhengig Hihi Godt å høre at formen er bedre idag!! Lykke til med pakking idag & flytting imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 26. august 2011 #498 Del Skrevet 26. august 2011 Kjekt å høre du føler deg bedre! Lykke til hos legen uansett, videre med pakking og flytting (missunner deg!) og ikke minst, den berømte quizen din aldri vært på quiz i mitt liv jeg, så aner ikke hvordan det er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 26. august 2011 Forfatter #499 Del Skrevet 26. august 2011 Da har jeg endelig spist middag. Godt å kjenne at jeg er på bedringens vei. Magen har stabilisert seg, men jeg er fortsatt ganske slapp og har vondt i hodet. Men det bedrer seg jo, det sa jo legen også, at det bare måtte ta sin tid. I andre nyheter har jeg nu fått nøklene til leiligheten! Juhu! Så i morgen flyttes det for fulle mugger. Forrige leieboer har imidlertid ikke vasket ut ordentlig, så jeg må vel vaske litt før jeg installerer alt sammen. Til vanlig hadde jeg ikke godtatt det, men nå flytter jeg faktisk inn nesten en uke før jeg skulle, og han har ikke bedt om noe penger for det, samt at jeg fikk melding om det var greit at han lot kjøleskapet, en bokhylle og vaskemaskinen stå igjen, hvilket ikke er inkludert i leiligheten i utgangspunktet. Derfor synes jeg han er såpass snill at jeg tolererer litt ekstra vasking! Ahh, kjenner jeg gleder meg nå! På mandag kan jeg til og med sove lenger før jobb Får vel pakke litt mer i kveld, men bortsett fra kjøkkensaker er det egentlig ikke så veldig mye som er igjen nå. Tror kanskje jeg skal unne meg en rolig stund på sofaen med film etterpå, formen hadde vel heller ikke sagt nei takk til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 26. august 2011 #500 Del Skrevet 26. august 2011 Bra at formen er bedre! Og så spennende med flyttingen! Kan tenke meg at det blir deilig å komme seg lenger inn i byen Apropos quiz, har du vært på den på colletts cafe? Snakkey med noen venner om å dra dit, men vet egentlig ingenting om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå