benni Skrevet 26. mars 2011 #1 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvilket navn har du gitt dine barn eller hva kommer du til å kalle dem? Selv har jeg veldig mange navn på lista, men noen som stikker seg mer ut en andre. I mange år har jeg sakt at om jeg får en datter skal hun hete Linnea, nå er det uaktuel. Vil helst ikke at ungene mine skal ha de mest poppisnavnene på markedet og havne i en klasse hvor halve klassen har samme navn Samme med Adrian. Elsker både Linnea og Adrian, men alt for mange andre som tydeligvis gjør det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. mars 2011 #2 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvis vi får en jente i fremtiden har vi lyst til å kalle henne Sunniva Guttenavn er vi veldig uenig på, men personlig liker jeg Christopher og Benjamin godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Del Skrevet 26. mars 2011 Her blir det Raymond visst det er gutt,å Linnea visst det er jente. At det er mange andre som har brukt navnet Linnea plager ikke meg i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Del Skrevet 26. mars 2011 Even Elliot Imre Andreas Flotte navn syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemii Skrevet 27. mars 2011 #5 Del Skrevet 27. mars 2011 Vår sønn heter Leander og den lille i magen aner vi ikke ennå....?! Men vi liker: Christopher (mannen liker beste Christoffer) William Sebastian Noah Hadde det blitt jente, har vi snakket om: Amalie Charlotte Henriette Jeg elsker mange av "poppis" navnene som Emma, Linnea, Lucas etc... jeg likte de leeeeeeenge før jeg planla å få barn, men det er så kjedelig med et navn ALLE heter (i vår vennekrets har vi: Emma Sofie, Emma Tomine, Emma Linnea, Ida Linnea, Lucas, Lukas og Adrian) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 27. mars 2011 #6 Del Skrevet 27. mars 2011 Vil kalle min sønn for Elias Mats Emilian Marcus Nathaniel og min datter for enten Thea Isabelle Mie Savannah Synes også Adrianna og Andrine er fine navn. Samme med Adrian Er kjipt at de fleste navn er poppisnavn, men det er navn som jeg har hatt i 7-8 år, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 27. mars 2011 Kjempe mange fine navn her :D Lista her blir bare lenger og lenger. Noen favoritter som stikker seg ut da. Men de jeg har på lista mi nå er (hold dere fast, det er maaange) Jentenavn Anea Atalie Celena Elea Enea Ilena Ilene Melina Meline Nadine Othelia Selena Selma Tamina Talina Thalia Thelma Tilda Leona Sunniva Amelia Gutanavn Benjamin Eliah Elian Elijah Emilian Jonathan Nathaniel Olander Mange andre fine navn og, men de er oppbrukt både i familie og kjennskap rundt her. Så da føler du liksom ikke at du kan kalle de det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #8 Del Skrevet 27. mars 2011 Kjempe mange fine navn her :D Lista her blir bare lenger og lenger. Noen favoritter som stikker seg ut da. Men de jeg har på lista mi nå er (hold dere fast, det er maaange) Jentenavn Anea Atalie Celena Elea Enea Ilena Ilene Melina Meline Nadine Othelia Selena Selma Tamina Talina Thalia Thelma Tilda Leona Sunniva Amelia Gutanavn Benjamin Eliah Elian Elijah Emilian Jonathan Nathaniel Olander Uffameg... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 27. mars 2011 #9 Del Skrevet 27. mars 2011 Uffameg... Synes det var mange fine navn der, jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 27. mars 2011 #10 Del Skrevet 27. mars 2011 Uffameg... Haha, enig med deg! Nesten alle de navna ligger i tråden om "mindre pene navn". Særlig de tullenavna som Melina, Atalie!?!?! (WTF!), Tamina, Enea, Tamina og værst av alt: Emilian og Nataniel!! Du mangler bare Leander for at lista di over fullstendig grusome white trash navn er komplett. Stakkars barn! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #11 Del Skrevet 27. mars 2011 Sjekk tråden "stigmatiserende navn" på barn og familie forumet her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cascadas Skrevet 27. mars 2011 #12 Del Skrevet 27. mars 2011 Jentenavn: Angelica Carmen Aria Alice Isabelle Guttenavn: Clas Casper Felix Conrad Oliver Christian Fredric Olech Leon Det er de navnene jeg vil bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 28. mars 2011 #13 Del Skrevet 28. mars 2011 Meg og min kjære håper på tre barn, én gutt og to jenter. Gutten skal hete Benjamin, etter min kjæres bestevenn. Jentene skal hete Amilia og Aleksandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #14 Del Skrevet 28. mars 2011 OM jeg får barn, skulle jeg ønske jeg kunne kalle dem Gutt: 1.Johannes 2. Johan 3. Dessverre er disse sterkt mislikt av min forlovede, så vi ender opp med Menno. Jente: Liker Ingvill og Synne, men ingen av disse høres bra ut i landet vi bor i, så tror det blir Jolien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 28. mars 2011 #15 Del Skrevet 28. mars 2011 Vi ønsker oss en gutt og han skal hete enten; Lucifer Lukas (eller med c, er ikke helt sikker.) Aron Alejandro Alex Alexander Richard Robin Robe Innocent Jin Pål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 28. mars 2011 #16 Del Skrevet 28. mars 2011 OM jeg får barn, skulle jeg ønske jeg kunne kalle dem Gutt: 1.Johannes 2. Johan 3. Dessverre er disse sterkt mislikt av min forlovede, så vi ender opp med Menno. Jente: Liker Ingvill og Synne, men ingen av disse høres bra ut i landet vi bor i, så tror det blir Jolien Synne er fint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. mars 2011 #17 Del Skrevet 28. mars 2011 Kjempe mange fine navn her :D Lista her blir bare lenger og lenger. Noen favoritter som stikker seg ut da. Men de jeg har på lista mi nå er (hold dere fast, det er maaange) Jentenavn Anea Atalie Celena Elea Enea Ilena Ilene Melina Meline Nadine Othelia Selena Selma Tamina Talina Thalia Thelma Tilda Leona Sunniva Amelia Gutanavn Benjamin Eliah Elian Elijah Emilian Jonathan Nathaniel Olander Mange andre fine navn og, men de er oppbrukt både i familie og kjennskap rundt her. Så da føler du liksom ikke at du kan kalle de det samme Jeg blir litt flau over at to av de navnene jeg ville valgt til mine egne barn finnes på denne listen, sammen med så ufatterlig mye rart 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #18 Del Skrevet 28. mars 2011 Vi ønsker oss en gutt og han skal hete enten; Lucifer Lukas (eller med c, er ikke helt sikker.) Aron Alejandro Alex Alexander Richard Robin Robe Innocent Jin Pål Lucifer og Innocent? Litt av en motsetning! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 28. mars 2011 #19 Del Skrevet 28. mars 2011 Maiken ( dedikert til jenta til tante som var døfødt) eller Andreas/Tobias håpe gubben er enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #20 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvem kaller ungen sin Lucifer?! Kan jo like godt kalle han Satan da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå