Fanteria Skrevet 16. mars 2011 #21 Skrevet 16. mars 2011 På polet og i butikk må jeg alltid vise legitimasjon. Moren til en eks av meg trodde jeg var 12. Vel jeg var 16 på det tidspunktet og var 1 dag eldre en sønnen hennes Men må si jeg ble overrasket da noen på jobben trodde jeg var eldre! Men de ser en annen side av meg. Så jeg valgte å ta den positivt
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #22 Skrevet 16. mars 2011 Jeg synes selv jeg ser ut som alderen min, men får hele tiden høre at jeg ser mye yngre ut. Er snart 29, men må alltid vise legitimasjon på polet, i butikken, på utesteder - uten unntak. Har ikke noe i mot det. Jeg sier sjelden hvor gammel jeg er til folk, liker at de tror jeg er yngre enn jeg er. Spesielt gøy er det å bli sjekket opp av 19-åringer. Er litt høyere enn gjennomsnittet, har kvinnelige former, er ikke tynn og kler meg klassisk, så det går nok kun på ansiktet. Noen sier også det er på grunn av sunn hud og hår. Får nyte det så lenge det varer.
Havbris Skrevet 16. mars 2011 #23 Skrevet 16. mars 2011 Hører ofte at jeg ser 5-10 år yngre ut. Er vel fordi jeg ikke har falt i "kjerringfella". Nærmer meg 40. Ikke så lenge siden jeg ble spurt om legg på polet i nabobyen utrolig nok Unnskyld avsporingen - ble bare litt nysgjerrig. Men hva er "kjerringfella"?
elvital Skrevet 16. mars 2011 #24 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er 21 og har hørt at jeg ser ut som en 10-åring av veldig mange Jeg er 20 og ble tatt for å være 13 da jeg kom inn i en butikk i regnklær/uten sminke. MED en baby i babybjørn!
Askael Skrevet 16. mars 2011 #25 Skrevet 16. mars 2011 Ikke lenge siden jeg sist ble bedt om leg, er 34. Vurderer å la skjegget gro, men det er nå litt kjekt å kunne føle seg ung også, da. 1
Sweetpea25 Skrevet 16. mars 2011 #26 Skrevet 16. mars 2011 Alle som spør hvor gammel jeg er, sier de tror jeg er rundt 18.. - også er jeg 25! Om 20 år vil jeg sikker ta det som et kompliment, nå er det bare frustrerende 1
PepsiMax Skrevet 16. mars 2011 #27 Skrevet 16. mars 2011 Alltid vært den som folk tror er endel år eldre enn jeg er... Får håpe det jevner seg litt ut etterhvert!! Er ikke like "kult" lenger. Føler jeg får endel større krav til meg da folk legger på noen år til! Siste her nå var sjefen som mente jeg var 28. Jeg er 23...
cilipili Skrevet 16. mars 2011 #28 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er snart 32, og jeg må alltid vise legitimasjon når jeg kjøper vin og øl. Nå tar jeg det som et kompliment 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #29 Skrevet 16. mars 2011 Tror jeg ser yngre ut, og i hvert fall for et par år siden trodde flere jeg var rundt ti år yngre enn jeg er (noe som egentlig ikke bare er positivt). Men det er jo ikke så lett å aldersbestemme folk. Jeg møtte nylig igjen endel gamle venner, og syntes ikke de så eldre ut enn for ti år siden heller Selv om forskjellen er tydelig når vi sammenlikner bilder... Håper folk nå tar meg for å være minst 25, jeg har rundet 30 og vil i hvert fall bli sett på som ansvarlig og fornuftig.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #30 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er 22 (snart 23) og ble seinest i går tatt for å være 15/16 1
Djungelvrål Skrevet 16. mars 2011 #31 Skrevet 16. mars 2011 Unnskyld avsporingen - ble bare litt nysgjerrig. Men hva er "kjerringfella"? Eh...Hvordan skal jeg forklare det... De har gjerne kort/middels langt hår , går i litt uformelige klær i nøytrale, helst mørke farger. Bruker mye sjal og skjerf. Moderat høye sko, type skolett eller joggesko. Lite eller ingen sminke, disse kvinnene er også gjerne 5-10 kg overvektige. De har havnet i en felle, hvor frisyren, klær og ALT skal være komfortabelt og tekkelig. Når jeg nærmer meg noe av dette må jeg ta en "timeout" fordi det utrolig fort gjort. Spesielt hvis man ikke lengre er komfortabel med kropp og utseende, da blir man gjerne anonym fordi man ikke liker å bli lagt merke til lengre.
Tingo Skrevet 16. mars 2011 #32 Skrevet 16. mars 2011 Ja - men har forsøkt å få lov til å vise leg på polet mange ganger. *adoptere*
Judge Judy Skrevet 16. mars 2011 #33 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Blir støtt og stadig tatt for å være ungdomsskoleelev. Jeg er 21 år. Det gjør meg egentlig ikke så mye, håper bare det holder seg (så blir jeg sikkert veldig fornøyd når jeg er 30!) Endret 16. mars 2011 av Judge Judy
Havbris Skrevet 16. mars 2011 #34 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Eh...Hvordan skal jeg forklare det... De har gjerne kort/middels langt hår , går i litt uformelige klær i nøytrale, helst mørke farger. Bruker mye sjal og skjerf. Moderat høye sko, type skolett eller joggesko. Lite eller ingen sminke, disse kvinnene er også gjerne 5-10 kg overvektige. De har havnet i en felle, hvor frisyren, klær og ALT skal være komfortabelt og tekkelig. Når jeg nærmer meg noe av dette må jeg ta en "timeout" fordi det utrolig fort gjort. Spesielt hvis man ikke lengre er komfortabel med kropp og utseende, da blir man gjerne anonym fordi man ikke liker å bli lagt merke til lengre. OK. Da har jeg ikke mer enn èn fot i den fella da. Enda jeg er 50 Endret 16. mars 2011 av Havbris
DBM Skrevet 16. mars 2011 #35 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Jeg er mann og snart 27. Sist jeg var ute på byen og bestilte øl måtte jeg vise leg i baren, mens en kollega som først den kvelden fikk vite at jeg er født i 84 trodde at jeg var et par år eldre. No kidding Endret 16. mars 2011 av DBM
Guriane Skrevet 16. mars 2011 #36 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er 24, men ser visst yngre ut. Jeg må alltid vise leg når jeg kjøper alkohol. Og for ikke lenge siden lurte busssjåføren på om jeg skulle ha barnebillett Hvis det fremdeles er sånn når jeg er 34 så skal jeg ikke klage 1
antibac Skrevet 16. mars 2011 #37 Skrevet 16. mars 2011 Vet du, jeg vet ikke helt. Jeg tror selv jeg ser ut som alderen min (blir 21 snart), det er sjeldent jeg blir spurt om legitimasjon når jeg kjøper øl og røyk. Blir alltid spurt på polet, men der er det jo veldig strengt da. Går som regel alltid som voksen på bussen, men hender at noen sjåfører spør om jeg er barn eller voksen. Kanskje jeg ser noen år yngre ut for noen?
Djungelvrål Skrevet 16. mars 2011 #38 Skrevet 16. mars 2011 OK. Da har jeg ikke mer enn èn fot i den fella da. Enda jeg er 50 Er det skoene, klærne, håret?? :gjeiper: Hvis jeg er kjærring på noe så må det være håret, har et umulig, tynt hår som er umulig å style.
Sofie_22 Skrevet 16. mars 2011 #39 Skrevet 16. mars 2011 Nei, jeg ser nok en del yngre ut. Ikke særlig positivt når man blir tatt for å være under 18. Har til og med blitt spurt om legimitasjon da jeg var 19 og kjøpte red bull Ble litt sjokkert da må jeg si, men kassadamen sa det kommer automatisk opp på skjermen, så det var derfor hun spurte (sikkert..hehe)..
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #40 Skrevet 16. mars 2011 Så hvis omtrent alle ser yngre ut enn alderen sin, så må vi kanskje justere hvordan vi tror de forskjellige alderne ser ut? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå