Gå til innhold

Ser du ut som alderen din?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i et service yrke der jeg kommer i kontakt med folk i alle aldergrupper og nasjonaliteter.

Det hender svært ofte at jeg blir tatt for å være yngre enn det jeg er, (sikkert fordi jeg er lita og slank, går ungdommelig kledd og har håret i en ball på hodet...)

Men når man er 26 år er det ikke så morro å bli kalt for ei "ung jente" lenger. Hva med "ung kvinne" isteden? :goodbye:

Flere i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet

Måtte vise leg på polet rett etter jul, og jeg er trettifire..

AnonymBruker
Skrevet

For et par uker siden skulle jeg hente kopi av prøveresultatene mine på sykehuset. Dama i skranken sa "ja, men hvor gammel er du?". Jeg sa jeg er 25 og hun ble skikkelig flau og sa hun trodde jeg var mindreårig. :/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21 og har hørt at jeg ser ut som en 10-åring av veldig mange :kjefte::babyjente:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Nei så absolutt ikke :gjeiper: Ikke mange år siden sist jeg viste legg på polet. Og jeg har bikka firenull :gjeiper:

Skrevet

Ja,det tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får høre det ofte at jeg ser mye yngre ut en det jeg er. Jeg må ofte vise bevis når jeg kjøper snus/vin. Tar det som et komplimang siden jeg ble 31 år denne uken, men alderen innhenter nok meg også. Jeg synst ikke vi som er 30/31 er no gamle da, men tydligvis de på 20`-25 synst det :P Jeg har 3 barn også da. En på jobben var helt sikker på at jeg var maks 24 og student så kan leve lenge på den.

Skrevet

Ingen anelse. Liker å tro at jeg bare ser ut som en litt morratrøtt utgave av meg selv som 20-åring, men jeg pleier ofte å ta feil om så mangt så den stoler jeg ikke helt på.

Er en kar på butikken som stadig ber om leg for å være hyggelig. Og så ler han så han rister. Da føler jeg meg gammmmmmmal.

• Liker 1
Gjest Cupcakes
Skrevet

synes jeg ser mye yngre ut enn det jeg er, blir 23 i år.. men synes det er mange på min alder som ser mye voksnere ut enn det jeg gjør :gjeiper: nå har jeg akkurat farget håret, så synes kanskje jeg ser litt eldre ut i dag enn jeg gjorde med ufarget hår i går...

Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

Jeg ser yngre ut spesielt når jeg ikke har skjegg.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ser circa 2-3 år yngre ut enn jeg er. Det er bra, for forskning viser at jeg kommer til å leve lenge.

Skrevet

Her hører jeg hjemme ja. Ser vel ut som jeg er en 17 år til vanlig og når jeg skal på byen. Må alltid vise legitimasjon, samme med samboeren min. Jeg er 25 og han er 30 hehe...

Hjelper ikke akkurat på at vi begge ikke er altfor høye heller. Virker som man kan slippe lettere unna hvis man har høyden på sin side.

Blir så glad den ene gangen jeg slipper å dra frem bankkortet mitt. Dessverre skjer det ikke særlig ofte. Har derimot opplevd å først komme inn på et utested etter å ha vist frem leg, og så bli forfulgt av en vakt og måtte vise frem leg igjen. Her snakker vi om et tidsrom på 5-10 minutter.

Hadde vært godt å fått litt mer respekt.

AnonymBruker
Skrevet

Blir 26 i år og må alltid vise leg. Litt morsomt synes nå jeg. Samboeren min er 33 og må vise leg når han går sammen med meg :)

Skrevet

Ser nok ut som jeg er yngre enn jeg er (er 24), men samtidig ikke for ung. Har ikke blitt spurt om leg på lenge, men det kan ha noe med måten jeg ter og kler meg på :)

Skrevet

Om jeg farger vekk gråhårene ender jeg med å bli spurt om leg på polet ol. Med grå pannelugg intakt sliper jeg som regel unna ( og synes jo egentlig at det er litt greit når jeg nå snart er 40...).

Skrevet

Jeg har hele livet blitt tatt for å være eldre enn jeg har vært, noe som mange ganger har vært en stor fordel, spesielt i fjortiss-tiden :lur: Har ikke fått noen kommentarer på det de siste årene, men nå er jeg kommet til den alderen hvor jeg ikke vil se eldre ut lenger, så forhåpentligvis har det jevnet seg litt ut :fnise:

Skrevet

Nei. Jeg ser litt yngre ut. Har nettopp blitt 21, men det er ikke lenge siden jeg fikk spørsmål om jeg var 14. Men jeg tror ikke det er så gale. Jeg mener jeg ligner ikke på noe fjortis etter min mening. :eeeh: Dessuten sier mange at jeg har veldig "jentete" stemme (syns ikke det selv, men jeg er vandt til å høre meg selv snakke). :tristbla:

Skrevet

Ja - men har forsøkt å få lov til å vise leg på polet mange ganger. :fnise:

• Liker 3
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg trooor jeg ser et pr tre år yngre ut enn 17 / 18 :P

Skrevet

Hører ofte at jeg ser 5-10 år yngre ut. Er vel fordi jeg ikke har falt i "kjerringfella". Nærmer meg 40. Ikke så lenge siden jeg ble spurt om legg på polet i nabobyen utrolig nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...