Gå til innhold

Livet som tobarnsmor

liv

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

I dag er lille 4 uker :) Han bruker fortsatt 50, og veide han i går, 4200g. 50 tøyet begyner å bli stamt, så må blir det snart 56 tenker jeg.

Ellers så har lille en låsning og vi har vært to ganger hos kiropraktor, han regner med at en gang til holder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fire uker, lille søte! :rodmer:

Lillegullet mitt hadde også en låsning i nakken da hun var bitteliten. Men etter tre-fire besøk hos kiropraktor ble hun helt fin igjen. Jeg er kjempefornøyd med kiropraktoren, altså!

Håper alt ordner seg med ryggen til lillegutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kiro hjalp på låsningene :) Holdt med tre ganger og beskjed om å komme tilbake om han ligger i banan når han er tre måneder ;)

Vi har nå mått gå over fra 50 til 56 på mye av tøyet.

Ellers er lille bedre kjent som Hr. Gulp om dagen. Han gulper så utrolig mye. Lurer på om det er noe igjen i magen en time etter måltidene. Men han gikk greit opp i vekt da jeg var på helsestasjon så vi får se om vektoppgangen fortsetter.

Nå skal jeg lage frokost til storebroren, brød med kaviar og BRUNOST! ja dere leste rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

I går var degt 6 ukerskontroll for lille gull, han har blitt 4960g tung og 56,5cm lang. Alt var fint. Han er litt svak i nakken men når han gulper så fort han ligger på magen så blir jo treningen noe redusert ;) Men det går seg til etterhvert. Skulle ikke stresse med det.

I dag skal jeg på 6ukerskontroll med meg og, vurderer om jeg skal be om spiral eller sånn p-stav eller noe. Skal være samme mengde hormoner i begge har jeg hørt. Får snakke med legen om det. Skal forøverig til ny lege, ble ledig på legesenteret her borte så da var jeg rask til å bytte. Håper det er en ok lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Huff jeg er dårlig til å skrive her. Lille har blitt tre mnd. han er døpt og det hele. Hadde en fin feiring med familie og faddere, ble 22, var 6 som ikke kunne komme. Hadde koldtbord og mannen sine onkler og tanter på kveldsmat på rester dagen derpå.

Ellers går nå dagene i ett, lille sover, spiser og skravler i vei med oss. Morro med sånn baby-babling. Han var 6005g, 61 lang og 40 rundt hodet på kontollen.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliver har rulla! fra mage til rygg. Tre ganger på lørdag og et par ganger i dag. Vet ikke helt hvor bevist han er på det men det ser ut som han gjør det med vilje for han er veldig fornøyd etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Dåpen gikk fint og jeg er utrolig dårlig til å oppdatere her ser jeg. Dere må hjelpe meg å se boka på mine innleggtråden. ;)

Sitter her med en lys våken gutt som våkna med et skrik for en time siden og hyla værre så da tar jeg han heller opp til han blir trøtt igjen. Ikke det helt pedagogiske å gjøre men han sitter nå rolig i stolen og titter på meg akkurat nå.

Han har forresten blitt 4 mnd og veier 6,715kg og er 65cm lang. Bruker 68 i tøy for det meste.

Vi har det fint, lille er en enkel kar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere har det fint! :) Det er flere som er dårlige til å oppdatere her inne... Jeg finner ikke min egen dagbok på mine innlegg lenger, hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Like etter (ok. 29.nov...) jeg skrev her sist ble jeg lagt inn på sykehuset og ble liggende i tre uker med skikkelig lungebetennelse. Så kom jula som ble en fin feiring, og deretter noen dager hjemme på nyåret og så en tur til Disneyland som var stor suksess for femåringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...