Gå til innhold

Livet som tobarnsmor


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for det :) Nå har vi vært ute litt men det er kaldt selv om det viser 9 grader i sola... Så er det kun akkurat i sola og så blåser det litt.. Man guttungen var fornøyd med å kunne tegne litt i veien med kritt og kjøre sparkesykkel :)

Nabogutten var også ute, han er året yngre. De leker litt sammen men de er veldig forskjellige dessverre så jeg tror nok ikke de ender som bestiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emo Fisk

Er nå greit at de kan leke litt sammen allikevel :) Syns det er deilig nå som ungene kan være ute uten at ulldresser, kjeledresser og votter må huskes. Selv har jeg en som syns snø er teit, så det er først nå ho virkelig koser seg ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som har spist og spist snø i hele vinter ;) "en kan spise ny snø mamma" får jeg høre hver gang jeg ber han stoppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liv

Gratulerer med med graviditeten ;) så hyggelig at du er gravid igjen, leit og høre at du ikke har hatt det så bra de siste åra. Jeg fikk jo ei datter i 06 så har jo sett deg her masse tidligere ;)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig dere er som begynner å få vår. Her er det et tonn med snø, og det må måkkes før vi har sjans til å komme oss ut av oppjkørselen i dag. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå nå venter vi på årets sene påske så vi kan grave opp og plante ned ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokusen titter opp her hjemme :rodmer: Blir så evig glad, da har vi knekt denne vinteren også. Ligger fortsatt endel snø rundt omkring, men smelter fort nå. Hurra hurra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart tur til jordmor. Men hvor var det svangerskapskjema igjen da? Hadde det på fredag når jeg var hos legen... Lurer på om det ble liggende igjen i bilen som er på verksted :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta ligger på 61, opp 3,5kg så langt, SF målet følger akkurat den øverste streken. Han sparker og hjertet slo bra. Urin og blodtrykk var også fint :)

Etterpå var jeg på kjøpesenter (var litt tidlig å hente guttungen i barnehagen) og da fant jeg litt barnetøy. Så nå har vi litt i 56 og litt i 62. Og så må jeg få oversikt over hva som fins på loftet snart, og hva jeg har lånt bort. Tror kanskje søster'n har noe av det som var kjønnsnøytralt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste over hva vi har/har fått låne, kommer til å oppdattere etterhvert

Klær i 56:

x Bodyer

x bukser

x sokker

x sommerdresser (kort arm/bein)

x gensere

x pysjer

Klær i 62:

x Bodyer

x bukser

x sokker

x heldresser

x gensere

x pysjer

Seng

To dyner

Tre sengesett

Voksi

Baby call

Bilsete

Vippestol

Avent pumpe (må sjekke at alle deler er der)

Brio Go Vogn og bag er bestilt

Trenger:

Stellebord til å ha oppå badekaret

Balje

Gulpekluter

Div. kluter

Stelleprodukter

Et par flasker

Smokker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Liv :vinke:

Husker deg veldig godt fra i fjor, da du fikk den forferdelig nyheten i svangerskapet, må inrømme jeg tenkte veldig mye på deg etter du ble borte.....så når jeg så deg i en annen dagbok her i dag MÅTTE jeg bare innom å titte på deg!

gratulerer med nye svangerskapet! høres ut som du har det bra, blir kos å få følge deg videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk :)

Har hatt begge bilene på verksted - blakk ja... Og så nå lyser en lampe til på hver av bilene. På focusen er det mulitremma som er for stram (vifteremma) fordi det er noe feil med strammeren så vi må bytte strammer og rem før dynamoen ryker, samt at jeg lurer på om jeg muligens må få byttet bremseklosser forran, eller så er det noe annet som skaper litt forran. Jaja skal ha den på verksted snart igjen pga remma så da får jeg be de sjekke. Skal ha eu-kontroll i mai også. På mondeoen er det forhåpentligvis bare noe veske som er under minimumspunktet. Samboeren skulle se på det. Koster å ha bil.

Ellers så har bagen til vogna kommet i dag. Veldig fin :) Har bestilt vogn men avtalt at den ikke sendes før i slutten av april (neste lønn :P ). Greit å fordele litt utover så ikke alt kommer på en lønn.

Samboer har hatt to vaktdøgn og ca 20 timer overtid som skal utbetales på neste lønn :) Det blir nok bra lønn. (Han fikk 4000 for vakta på nyttårsaften, og det er første og andre nyttårsdag han ikke har fått utbetalt enda så det bør bli en bra utbetaling det).

Har hatt to store strømregninger i tillegg til verksted og veiavgift så nå er regningekontoen helt skrapa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det gått noen dager, har bikka 24 uker :) Neste milepel er vel 3 trimester og det er etter uke 28.

Driver og planlegger bursdag, blir 30 i juni. Drev å sjekket noen priser og 4500kr for et festivaltoalett!!!! Tror vi bruker utedoen på gården i stede så får gutta gå der og jentene inn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du ligger jammen meg bare en liten uke foran meg i "køen" du! Bikker 24 uker på lørdag! Nå synes magen godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. :fnise:

4500 kr? :haar: Det er det verste jeg har hørt. Er det din bursdag som skal feires?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min bursdag :) Skal feire med ei venninne som blir like gammel på samme dag. Blir vel rundt 50 stykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...