Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye!! :strix:

Denne gangen SKAL det gå veien ja. Åh så godt det var å lese at testene har vært positive, og nå skal ikke neste forsøk være før søskenforsøket ;)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så utrolig mye! :strix:

Synes det var litt mistenkelig lite snakk om symptomer og hva du trodde om saken, så hadde en snikende følelse at du kanskje visste litt mer enn du ga uttrykk for :lur:

Fortsetter å krysse fingrene for deg! Dette SKAL gå bra :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det! :nigo::strix: Sier som Klematis at det har vært merkverdig stille de siste dagene, så jeg har hatt mistanker om en liten hemmelighet i pusilusmagen :fnise:

Gratulerer så mye! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser melder seg for å GRATULERE såå masse! Denne gangen skal spiren klore seg godt fast og bli altfor glad i å være i magen din :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å :kose: litt her også. Eg håper så inderlig at dette er spira som skal plukka sin første løvetann til pusilus-mamman sin om nokre år. :rodmer:

Dei første stega på vegen er tatt - innsetting og den positive testen. Eg veit det er mange igjen, men samtidig håper eg at tida går relativt fort fram til desember. Dette må vera ein liten fighter. :pls:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :strix:

Jeg er enig med Klematis, Dreia og alle, og kan ikke si annet enn HURRRAAA! :hoppendeglad:

Håper på gode, fine måneder framover og ikke minst en voksende mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, hva er det jeg leser?? :strix: Jippi!!! :strix:

Så vel-fortjent :nigo: Nå må du ta det med ro og ruge på beste Pusilus-vis. Dette SKAL gå veien :bolledeig:

Stoooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boobla

åhh, jeg leste en gratulasjon i boken til zia, så måtte jeg inn med en gang nermest å lese om denne fantastiske nyheten

:rodmer:GRATULERER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte jenter, tusen takk for alle hyggelige gratulasjoner :hug:

Velkommen til *lollipop* og Alabama :klem:

Dette er både fantastisk og skremmende, ikke fatter jeg hvordan vi klarte å få positiv test på fryseforsøk igjen :klo: Kanskje smykket jeg fikk av svigers som de fikk velsignet av buddhistiske munker hjelper :)

Håper inderlig at denne er levedyktig og får lov til å bli med hjem desember når h*n blir født :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER! :roser:

Så det i Zia sin dagbok og nå har jeg lest gjennom hele din. :)

Dette var veldig gode nyheter! :bolledeig:

Nå heier vi på at lille frøet biter seg fast :duskedame: og at du og mannen får verdens beste julegave i år. :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er både fantastisk og skremmende, ikke fatter jeg hvordan vi klarte å få positiv test på fryseforsøk igjen :klo: Kanskje smykket jeg fikk av svigers som de fikk velsignet av buddhistiske munker hjelper :)

Håper inderlig at denne er levedyktig og får lov til å bli med hjem desember når h*n blir født :pls:

Skjønner at det er skremmende og strålende på en og samme tid :sjenert: Nå er det viktig med positive tanker og optimisme i heimen :yvonne::) Det er jeg sikker på at du og mannen fikser :rodmer:

Kan jeg spørre når termin er forventet? (kan regne meg frem selv da :fnise: ) Jeg er helt sikker på at dette går veien, tok meg selv i å sitte og tute i dag morres når jeg ilte inn for å se om det var noen news, hormonell og lett-rørt.. Men jammen var dette en strålende nyhet, verdt å felle noen gledestårer for :strix:

Håper dere koser dere ordentlig i dag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...