pusilus Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #361 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei Teriyaki, og takk Line, jeg regner med det tar slutt en gang, det kan da ikke fortsette slik? Alabama. Håper kroppen ordner opp selv ja, cytotec fikk jeg overdose av i januar pga av den teiete kroppen som er treig i reaksjonen Når det først ikke skulle bli noe denne gangen heller, så er jeg så utrolig glad for at det skjedde så raskt. Nå har vi plantet i krukker ute Snakk om å føle seg på feil plass da vi var på gartneriet. Det er nok lenge siden de har hatt to så forvirrede sjeler der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 5. mai 2011 #362 Del Skrevet 5. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. mai 2011 #363 Del Skrevet 5. mai 2011 Nå som du er så "dreven" på gartneri, kan du jo hjelpa meg med same jobben? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. mai 2011 #364 Del Skrevet 5. mai 2011 Og overdose Cytotec er ikkje om å gjera å oppleva fleire gonger på kort tid, altså. på teite, teite kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #365 Del Skrevet 5. mai 2011 Nå som du er så "dreven" på gartneri, kan du jo hjelpa meg med same jobben? Det er greit nok at vi var der lenge, men vil ikke påberope meg at jeg ble ekspert på feltet fordi om :gjeiper: Da ville jeg heller spurt noen som har hage om hjelp Og overdose Cytotec er ikkje om å gjera å oppleva fleire gonger på kort tid, altså. på teite, teite kroppen. Nei absolutt ikke å anbefale. Krysser alt for at blødningene setter i gang på ordentlig nå, har vært litt lyst rødt et par ganger i dag. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre ang jobb i morgen, formen er egentlig grei den. Jeg er ikke akkurat lysten på å begynne med styrtblødniger på jobb, men det kan jo også ta sin tid før de kommer i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 5. mai 2011 #366 Del Skrevet 5. mai 2011 åhh, Hva har du plantet forretsen? Vil også planet noe, men trodde det var for kaldt til å sette ut noe enda. Er litt frost her på orgenen av og til fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #367 Del Skrevet 5. mai 2011 åhh, Hva har du plantet forretsen? Vil også planet noe, men trodde det var for kaldt til å sette ut noe enda. Er litt frost her på orgenen av og til fortsatt! Tenkte ikke på frost jeg nå Vi har plantet noen busker vi, har ikke de grønneste fingrene i verden så satset på noe lettstelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2011 #368 Del Skrevet 5. mai 2011 Bare innom med en god til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 5. mai 2011 #369 Del Skrevet 5. mai 2011 Ville vært hjemme fra jobb hvis jeg var deg. Ihvertfall hvis det verste ikke er kommet igang. Med mindre du blir mer trist av å være hjemme. Nå er helsa og psyken viktigst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 5. mai 2011 #370 Del Skrevet 5. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. mai 2011 #371 Del Skrevet 5. mai 2011 Buskene klarer seg nok fint ute nå. Blomster derimot bør en vente med! Så klart litt avhengig av hvor en bor, men. Her er det fortsatt frost om natten, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #372 Del Skrevet 5. mai 2011 Bare innom med en god til deg. Ville vært hjemme fra jobb hvis jeg var deg. Ihvertfall hvis det verste ikke er kommet igang. Med mindre du blir mer trist av å være hjemme. Nå er helsa og psyken viktigst! Har vel egentlig bestemt med for å være hjemme fra jobb i morgen også, driver og har svettetokter som ikke er noe særlig. Buskene klarer seg nok fint ute nå. Blomster derimot bør en vente med! Så klart litt avhengig av hvor en bor, men. Her er det fortsatt frost om natten, så. *phiu* Det var godt å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #373 Del Skrevet 6. mai 2011 Venter og venter på at blødningen skal komme Og jammen har vel ikke nettet klikket også, så nå er det surfing fra telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. mai 2011 #374 Del Skrevet 6. mai 2011 Venter og venter på at blødningen skal komme Og jammen har vel ikke nettet klikket også, så nå er det surfing fra telefonen. Så utrolig upassende tidspunkt!! for at blødningen kommer igang snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #375 Del Skrevet 6. mai 2011 Ikke akkurat passende nei. Slår ihjel tid med litt serietitting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #376 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg ringte legekontoret i sted, tenkte at jo før jeg ber om sykemelding for disse dagene jo bedre er det. Makan til kontordame da, hun ville knapt skrive beskjed til legen min om å ringe meg grunnet spm om sykemelding, nei jeg fikk se å komme inn på time. Da måtte jeg jo innrømme at det rakk jeg neppe i dag siden jeg er 3 timers kjøring unna, og fikk da beskjed om å ta kontakt på tirsdag igjen når hen er tilbake etter helgen Hun skrev da heldigvis en lapp til slutt, men ikke om jeg stoler på om at han får den For et system altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. mai 2011 #377 Del Skrevet 6. mai 2011 Fy! Noen av disse kontordamene er noen fitter (unnskyld.. ) innimellom. Skjønner at de ikke kan være solstråler dagen lang, men hva med å vise litt omtanke? De vet jo oftest ikke hva man avtaler med legen ifht sånn ting.. Da jeg i gledesrud ringte gynekologen vi var til utredning hos og fortalte at jeg måtte avbestille timen fordi vi hadde blitt gravide, så fikk jeg "javel, hadet" til svar. Syntes kanskje det hadde vært passende med "så hyggelig" eller "gratulerer"?? Men kanskje jeg er kravstor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #378 Del Skrevet 6. mai 2011 Du er ikke kravstor Alabama Det er jo bare ren høflighet å si gratulerer. Jeg der i mot forventet nok litt mye i dag, ingen telefon tilbake her. Da må jeg bare vente til tirsdag da , det er jo bare et lite problem ang sykemelding at man må levere den første dag tilbake på jobb etter fraværet. Kanskje jeg skal høre med fertilitetsklinikken på mandg like vel da Det skader jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. mai 2011 #379 Del Skrevet 6. mai 2011 Pleier å gå greit å levere sykemelding etter et par dager. Min arbeidsgiver er ihvertfall tålmodig. Bare gi beskjed om at den kommer om et par dager. Går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #380 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg får ta å høre med henne, uansett er det ikke noen som åpner telefonlinjen før jeg har vært på jobb i over en time eller mer. Mulig det er noe på gang nå, vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå