Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner meg så igjen i det du sier om forventningene du hadde for et år siden. Vi begynte med prøverør for akkurat et år siden også og jeg husker så godt hvor positive vi var. Hadde jo ventet så lenge på hjelp og var ganske sikre på at vi kom til å lykkes etter ett eller to forsøk.

Det er jo en ekstra belastning for deg at du skulle ha gått ut i permisjon i disse tider. Jeg er så imponert over hvordan du har taklet det hele, skulle ønske at jeg var like sterk som deg.!

Hudpleie høres digg ut og er jammen noe du fortjener :jepp:

Det er underlig hvordan livet snur på "kort" tid. Jeg hadde virkelig ikke forestilt meg at det skulle bli som det har blitt, bare at det kunne ta tid selv med hjelp. Det jeg fryktet mest var at vi ikke skulle klare det i det hele tatt, men det var dog bare en frykt langt unna.

Nå når vi har kommet hit som vi er ett år etter, så tenker jeg bare "ja, ja, hvorfor ikke oss" Er ganske så resignert nå, men det kommer seg vel med tiden det også.

I går kom tårene igjen hos meg for første gang etter forrige tirsdag, vonde bitre tårer. I fiværet som er om dagen dukker det opp så mange nydelige mager, og ja jeg er misunnelig på dem, det skulle vært meg også og det er fryktelig sårt. :tristbla:

Jeg fikk en god klem av treneren min i går da jeg fortalte om ståa, og tårene snek seg frem da jeg så medfølelsen i øynene hennes. Fikk pratet litt etter timen om både fysisk og psykisk form. Jeg sa det som det var til henne at jeg føler meg litt små fjern, men slik har det vært i hele år. Det tar lengre tid å prossesere informasjon og hukommelsen er heller dårlig noe som er veldig ulikt meg.

Jeg føler meg neimen ikke sterk coriander, mesteparten av tiden eksisterer jeg bare. Ting går som det står i tittelen på dagboken, på autopilot. Jeg har heldigvis gode venner og en fabelaktig kjæreste som har vært uvurderelig i i hele prosessen, i tillegg til dere her inne. Det er godt å kunne være åpen, det å snakke og skrive om det som er vanskelig er god terapi.

Det skal virkelig bli godt å få en ordentlig ansiktspleie, få slettet litt synlige spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på hudpleie! Du fortjener en treat! :):klemmer:

Det skal jeg gjøre, jeg skal nyte hvert sekund :Nikke:

:troest: Håper du har det greit!

Det humper og går, men som sagt tunge tider iom at dette skulle vært siste arbeidsuke før permisjon og at jeg nok en gang måtte gi tapt på en liten drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det skjer

når det vi frykter skjer

går det an å mestre sorg

men vi

trenger omsorg

som et varmt teppe

rundt skuldrene våre

mens vi fryser.

-Tove Houck-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strix, Mirabella og imli :hug:

Det går fryktelig opp og ned i løpet av en dag :daane: Hadde både veldig greie perioder på jobb i dag, og noen episoder med litt :cry:

Etter jobb var det mye bedre, jeg dro rett på prinsesse besøk :hjerte: og så på trening. Man vet det har vært en god trening når huden er skrelt av på fotbladet og leggene og knærene er full av blåflekker :)

Det var godt å ta seg ut i dag :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, hva slags trening er det du går på? Høres ut som en bra måte å få utløp for innestengte tanker på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle dager, hva slags trening er det du går på? Høres ut som en bra måte å få utløp for innestengte tanker på! :klem:

Jeg danser, og det går hardt for seg til tider ;) Hadde brannsår på albuen og blåmerke på andre oppdaget jeg i morges :fnise: Skulle tro jeg drev med nærkontakt kampsport.

Innom med en go' :klemmer: til deg!

Takk for det :klem:

***************

Klarte meg fint gjennom arbeidsdagen, helt til jeg skulle gå. Da ble det gode humøret mitt kraftig gjennomskuet at ei kollega, det ble tuting, klemmer og noen som ikke forstod hvorfor vi stod slik i korridoren :sjenert: Skulle vært siste dag før permisjonen i dag :trist:

I dag skal jeg lage noe ekstra godt til middag og ta et glass vin, så var det bare å komme på noe å lage :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hva er det du danser siden det går så hardt for seg?? *nysgjerrig*

Vi skal ha fajitas til middag i dag. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg danser ballett :fnise: ikke noe for pyser ;)

Fajitas er godt ja, men det fikk jeg servet av venninnen min i går.

Lurer på om det blir noe pasta med kylling og tomater, lenge siden vi har hatt det.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...