Gjest imli Skrevet 10. april 2011 #181 Del Skrevet 10. april 2011 Kryssar fingrane for deg. Høyrast ut som om du har ein fantastisk mann. Kor finn ein sånne tru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2011 Forfatter #182 Del Skrevet 10. april 2011 Lucky, dreia og imli Takk. imli, jeg fant min på en grillfest Håper virkelig du finner den som er rett for deg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2011 Forfatter #183 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg har fått meg en ny blogg-favoritt , i dag her jeg laget After Dinner Mints Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. april 2011 #184 Del Skrevet 10. april 2011 Ah, håp for meg til sumaren då kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2011 Forfatter #185 Del Skrevet 10. april 2011 Du skal ikke se bort i fra at det dukker opp en kjernekar når sommeren kommer Håper det står bra til med deg og gutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. april 2011 #186 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg har fått meg en ny blogg-favoritt , i dag her jeg laget After Dinner Mints Så flink du har vært! ..Og wow, for en blogg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. april 2011 #187 Del Skrevet 10. april 2011 Nei, i den bloggen var det ingenting som frista! Herregud så mye deilig! Håper du får ei fantastisk uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 11. april 2011 #188 Del Skrevet 11. april 2011 for spennende dager denne uka Håper dere får dere en opptur nå, om det er noen som har fortjent det så er det virkelig du Pusilus :strix: :strix: :strix: :strix: Håper dette lykkestøvet bringer dine ønsker i oppfyllelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. april 2011 Forfatter #189 Del Skrevet 11. april 2011 Så flink du har vært! ..Og wow, for en blogg!! Flink og flink, det derre var ikke noe heksekunst Og godt var de Nei, i den bloggen var det ingenting som frista! Herregud så mye deilig! Håper du får ei fantastisk uke! Jeg sitter med øynene oppsperret og blir mer og mer sulten for hver gang jeg leser i den Tenkte å bake polarbrødene til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. april 2011 Forfatter #190 Del Skrevet 11. april 2011 for spennende dager denne uka Håper dere får dere en opptur nå, om det er noen som har fortjent det så er det virkelig du Pusilus :strix: :strix: :strix: :strix: Håper dette lykkestøvet bringer dine ønsker i oppfyllelse Takk sommerfuglen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 11. april 2011 #191 Del Skrevet 11. april 2011 Kryssar fingrane for gode nyhetar denne veka! Når er det du har planlagt å testa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. april 2011 #192 Del Skrevet 11. april 2011 Kos går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. april 2011 #193 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg håper på positive nyheter - jeg har en god følelse Håper du får se en STERK strek i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. april 2011 Forfatter #194 Del Skrevet 12. april 2011 Mirabella, Gossip og zia Jeg har en tilståelse å komme med Jeg har bedrevet testing siden søndag, og jeg som hater graviditetstester over alt på jord Alle testene viser det samme, jeg er gravid igjen. Jeg er slått i bakken, målløs og alt det der... Det begynner kanskje å synke inn litt nå. Skummelt dette. Jeg har hatt mistanker siden onsdag, flere ting som pekte i den retning, men turde ikke å tro og håpe på at vi hadde vært heldig igjen. Nå ber jeg til høyere makter ( storken, påskeharen, babyfeen, julenissen +++) og håper på et levende nurk i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. april 2011 #195 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Så fantastiske nyheter det var her på morgenen Gratulerer såååå mye pusilus Denne gangen skal det gå bra :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: Endret 12. april 2011 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. april 2011 #196 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer så mye. Nå ble jeg så utrolig glad at tårene triller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. april 2011 #197 Del Skrevet 12. april 2011 Åh, gratulerer så utrolig mye! Vi krysser fingrer og tær og alt som er på at det går helt til mål denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 12. april 2011 #198 Del Skrevet 12. april 2011 Tårene triller nok en gang vennen - gratulerer så mye! Nå krysses det, og jeg ber til de samme som deg. Dette skal gå veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 12. april 2011 #199 Del Skrevet 12. april 2011 Så moro Pusilus. Gratulerer så mye Skjønner at du ikke vil glede deg for mye ennå, men det kommer etterhvert. Bare huske og ta det rolig og ta vare på deg selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 #200 Del Skrevet 12. april 2011 Jaså ja, så du er en liten sniktester! Gratulerer! Krysser fingrene for tidenes julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå