Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at det betydde det som Zia skrev.. Håper av hele mitt hjerte at det er deres tur nå Pusilus.

Sender massevis av lykkestøv din vei..

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk hegejenta :klem:

Zia, småkjekset og sommerfuglen, egget overlevde og nå er det bare å krysse fingrene for neste etappe :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget overlevde og nå er det bare å krysse fingrene for neste etappe :pls:

:pls:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk!!! :jepp: var det jeg sa!! ;) kjempeglad nå!! Hurra!! Nå er gullegget klart til å plantes og vokse! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! :hoppe: Hva er/hvor lenge varer neste etappe da? Er ikke så inni dette her, men synes det er fascinerende, det er derfor jeg spør.. :sjenert: Lykke til! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk bra med tiningen av egget :duskedame: - skal se dette er gullegget! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er jo snart påske... passer bra at du har et gullegg på gang da :) masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte jenter :klem:

Og ja redbird, jeg vet du sa det ;) Det er bare det at jeg har en lei tendens til å være så utrolig pesimistisk på egne vegner :sjenert:

Mazilla, nå gjelder det at egget overlever til i morgen og finner en perfekt plass i huset (les: livmoren) som har godgjort seg i noen uker nå. Det blir testing tirsdag om to uker hvis ikke mensen kommer før det :bond:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boobla

Åhh, pusilus. Nå kommer egget til å flytte inn på svitte i det beste hottelet du kan finne her i byen- der det kommer til å trives! :)

:tommelsmil:

Endret av boobla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...