AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #121 Skrevet 27. april 2011 Kjente jeg ble rimelig irritert over dagens deltager. Virket ikke som om hun var spesielt keen på å fikse på noe som helst!
Gjest Silvermist Skrevet 27. april 2011 #122 Skrevet 27. april 2011 Kjente jeg ble rimelig irritert over dagens deltager. Virket ikke som om hun var spesielt keen på å fikse på noe som helst! Jepp! Det virket rett og slett som om hun bare var fysisk tilstede, hjernen var et annet sted (På ferie i Berlin, Paris, New York med amex-kortet kanskje ) "Mmmmm-hm", "Jhaaha...", "Hmmm...", "Mmmmh..mh", Jaaahmmm...jooohhh...det er sikkert sant...jah..hmm...." Det var vel stort sett det hun sa.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #123 Skrevet 27. april 2011 Kjente jeg ble rimelig irritert over dagens deltager. Virket ikke som om hun var spesielt keen på å fikse på noe som helst! Ja! Var det egentlig nødvendig med to økonomer/eksperter i ei uke her? Hvis man har dyre vaner, en dyr leilighet og inntekten ikke strekker til? Det krever vel ikke så mye for å skjønne at enten må man kutte ut reisene og utelivet eller så må man finne en rimeligere bolig?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #124 Skrevet 4. mai 2011 Merker jeg blit litt skremt når jeg ser på Lukusfellen altså. At noen bare kan handle og handle uten å en gang se på hva ting koster er skremmende.
missLynch Skrevet 4. mai 2011 #127 Skrevet 4. mai 2011 Svenskene er hakket hvassere. Her går det "åt skogen" både titt og ofte, for å si det enkelt. Masse moro og alle sesongene ligger på sv3 play: Min lenke
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #128 Skrevet 11. mai 2011 Hva er det folk tenker med når de ikke betaler regningene? De må jo være dumme hvis de faktisk tror at det ikke kommer til å skje noe og at de slipper unna hvis de bare lar hver å betale regningene. Det skjer ikke. Man slipper ikke unna uansett.
Gjest Mynona83 Skrevet 11. mai 2011 #129 Skrevet 11. mai 2011 Jeg synes synd på dem jeg.. Får litt vondt av han som er i dag. Det gikk plutselig opp for han hva som faktisk skjer når man ikke betaler regningene sine (ref telefonregningen som var tidoblet). Han skjønte plutselig hvor deep shit han faktisk er i. Synes det er synd at noen har så dårlig økonomisk sans.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #130 Skrevet 11. mai 2011 Hvordan får de pengene til å sitte fast på den tavla?
Gjest Mynona83 Skrevet 11. mai 2011 #131 Skrevet 11. mai 2011 Det er magneter i hvert hjørne - har sett en har flagra feil vei for leenge siden en gang.
Lillemeg25 Skrevet 11. mai 2011 #132 Skrevet 11. mai 2011 Jeg får ikke mye vondt av dem når dem er så dumme og uansvarlige. Alle burde jo vite at man MÅ betale regninger og ikke handle en hel haug for penger man ikke har. Det sier seg selv. Men de trenger helt klart en wake up call og det er bra de får det å. 2
Lille Vinkel Skrevet 13. mai 2011 #133 Skrevet 13. mai 2011 http://www.tv2underholdning.no/gkn/stian-23-ruinert-etter-luksusfellen-3490314.html "For meg er det ikke noe vits å betale, for det blir ikke noe mindre. Og betaler jeg en, maser de andre"
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #134 Skrevet 13. mai 2011 Han har jo tydeligvis ikke fulgt planen. Herregud for en tulling. Først skal han leve i luksus i noen år og så vil han ha NAV til å betale han ut??? Sånn offentlig gjeldsordninger er jo for mennesker som har mye høyere gjeld enn dette. Han klarer fint å betale det ned om han bare skjerper seg. Fy faen så provosert jeg blir. :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: 3
Gjest Linda sofie Skrevet 13. mai 2011 #135 Skrevet 13. mai 2011 http://www.tv2underholdning.no/gkn/stian-23-ruinert-etter-luksusfellen-3490314.html "For meg er det ikke noe vits å betale, for det blir ikke noe mindre. Og betaler jeg en, maser de andre" Fy søren. Han har jo KUN seg selv å takke. Hvor dum går det ann å bli? jeg skjønner ikke hva fyren tenker med jeg da. Er det virkelig så vanskelig å betale? Huff jeg får helt fnatt jeg!!! 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #136 Skrevet 13. mai 2011 Siterer en kommentar i kommentarfeltet til tv2 god kveld norge: "Hva innebærer gjeldsordning i praksis? Ordningen går ut på at du skal betale så mye du kan av gjelden din i en femårsperiode. Det mest vanlige er at du deretter vil få slettet gjelden din. I de årene gjeldsordningen varer, må du overholde din del av avtalen, det vil si betale ned gjelden slik dere er blitt enige om." Om han skal betale så mye som han kan i løpet av fem år, så får han nok nedbetalt gjelda si, og det vil ikke være noe igjen å slette, men han har ikke mye å leve fett på i mellomtiden. Kunne like gjerne fulgt de avtaler som folkene fra luksusfellen har laget. Men han hadde vel håpet at han kan få leve som vanlig, og få slettet gjelda etter fem år... Lurer på om han noen gang har søkt, eller om han nå bare skylder på nav, for å slippe å ta ansvar selv... FOR EN BORTSKJEMT KUKUNGE!!!! 2
Lillemeg25 Skrevet 13. mai 2011 #137 Skrevet 13. mai 2011 Skulle jo nesten tro at han faktisk trodde han ikke måtte gjøre en dritt selv. At de fra lukusfellen skulle komme å ordne opp i alt, så han slapp å gjøre noe. Men det er ikke så mye de kan gjøre når han bare gir blaffen og ikke gidder å betale gjelda si. Det er jo så idiotisk at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Jeg hadde vel trodd at de som var med på LF ville få en wake up call og faktisk skjønne alvoret, men tydeligvis ikke. Makan til umoden fyr! Det er ikke mye synd på ham. Det skal være sikkert og visst.
Gjest Blondie65 Skrevet 13. mai 2011 #139 Skrevet 13. mai 2011 Jøje meg. Tenker foreldrene hans er glad de ikke kausjonerte ...!
smalls Skrevet 14. mai 2011 #140 Skrevet 14. mai 2011 Jeg synes faktisk synd på dem som er med på lukusfellen, men når de bare gir faen etter lukusfellen så er det ikke synd på de lengre! Jeg klarer ikke å få vondt av de når de er så blåst i hodet og gir faen. På Lukusfellen virket det som Stian hadde skjerpet seg. Altså da de kom tilbake for å se åssen det gikk. Han sa jo at han betalte regningene osv. Kanskje han bare løy? Nå sitter han fint i det. For en ididot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå