Zzyzx Skrevet 8. mars 2011 #41 Skrevet 8. mars 2011 Den iq-en er knapt nok målbar. Jeg dauer av latter.
Angelheart2 Skrevet 9. mars 2011 #42 Skrevet 9. mars 2011 Uff, det er jo bare tragisk..... Har nettopp sett programmet om Vanita. Tror dessverre det finnes mange slike skjebner... :-(
Gjest Krizzy Skrevet 9. mars 2011 #43 Skrevet 9. mars 2011 Wihu! Nå begynner det snart! Bare noen få timer igjen!
Gjest Blondie65 Skrevet 9. mars 2011 #46 Skrevet 9. mars 2011 Nå har jeg sett syv minutter av henne, og jeg må si at jeg er helt Her var det verken lys på eller noen hjemme. Men bankene er jo helt vanvittig dumme også.
Gjest Krizzy Skrevet 9. mars 2011 #47 Skrevet 9. mars 2011 Men bankene er jo helt vanvittig dumme også. M'm! ------ Jeg må si at jeg er litt forundret over at hun faktisk har valgt og fortsette forholdet. Han har vært inne tatt opp kredittkort i navnet hennes, og hun finner det ut via selvangivelsen. For et tillitsbrudd
babord Skrevet 9. mars 2011 #48 Skrevet 9. mars 2011 Hun dama har den styggeste frisyren jeg har sett på alvorlig lenge!
missLynch Skrevet 9. mars 2011 #49 Skrevet 9. mars 2011 Det som slår meg hver eneste gang jeg ser Luksusfellen, er hvor lett disse stakkarene tar det. De har massive økonomiske problemer, men smiler og ler, og skjønner ikke en dr**tt. Jeg blir imponert av den totale mangel på selvinnsikt.
PecanPie Skrevet 9. mars 2011 #50 Skrevet 9. mars 2011 350 000 kr i renter og gebyrer! Jeg syns de er flinke til å konkretisere hva pengene kunne godt til.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #51 Skrevet 9. mars 2011 Å ha mørkt hår under det blonde er såå 2006/2007 og sikkelig fjortis
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #52 Skrevet 9. mars 2011 Hvordan er det mulig å ete for 12 tusen i måneden?
Gjest Krizzy Skrevet 9. mars 2011 #53 Skrevet 9. mars 2011 Ja, du gleder deg ser jeg. Hvis den var til meg, så ja, jeg gledet meg! Det som slår meg hver eneste gang jeg ser Luksusfellen, er hvor lett disse stakkarene tar det. De har massive økonomiske problemer, men smiler og ler, og skjønner ikke en dr**tt. Jeg blir imponert av den totale mangel på selvinnsikt. Ja, det er merkelig det der. Kanskje de tror økonomene skal løse det på magisk vis for dem? 350 000 kr i renter og gebyrer! Jeg syns de er flinke til å konkretisere hva pengene kunne godt til. Ja, og enda godt. 350 000 kroner som man kunne brukt på så mange andre ting. så sure penger å betale ....
Gjest Blondie65 Skrevet 9. mars 2011 #54 Skrevet 9. mars 2011 Dette med dårlig råd, være på etterskudd, betale gebyrer ut av nesen og ikke se en løsning blir en vane. For de aller fleste som får hjelp av Luksusfellen - spesielt de to som fikk hjelp i kveld - handler det om å orke å se problemet. For blonde svenske bimbo'n er det være fordi det er en tilleggs diagnose: shopping som rus. Og ja jeg er tilbøyelig til å si at den som oppretter lån og kreditt ved å stjele min identitet måtte funnet seg annet sted å bo. Men så tenker jeg også at når man har barn sammen bør man snu hver stein. Jeg synes jo også det er ganske sleipt av henne å la han pusse opp uten noen slags form for avtale om eierskap i boligen.
Harlekin Skrevet 9. mars 2011 #55 Skrevet 9. mars 2011 Dette med dårlig råd, være på etterskudd, betale gebyrer ut av nesen og ikke se en løsning blir en vane. For de aller fleste som får hjelp av Luksusfellen - spesielt de to som fikk hjelp i kveld - handler det om å orke å se problemet. For blonde svenske bimbo'n er det være fordi det er en tilleggs diagnose: shopping som rus. Og ja jeg er tilbøyelig til å si at den som oppretter lån og kreditt ved å stjele min identitet måtte funnet seg annet sted å bo. Men så tenker jeg også at når man har barn sammen bør man snu hver stein. Jeg synes jo også det er ganske sleipt av henne å la han pusse opp uten noen slags form for avtale om eierskap i boligen. Jeg tenkte også at hun har tjent ganske mye på ham: Gratis oppussing, pluss at han såvidt jeg skjønte også betalte på boliglånet!
Gjest Krizzy Skrevet 9. mars 2011 #56 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg synes jo også det er ganske sleipt av henne å la han pusse opp uten noen slags form for avtale om eierskap i boligen. Jeg tenkte også at hun har tjent ganske mye på ham: Gratis oppussing, pluss at han såvidt jeg skjønte også betalte på boliglånet! Jeg må si meg enig med dere. I tilegg, hun var jo klar over gjelden hans fra før av, så de pengene kunne jo vært til å betale ned mye av gjelden. Endret 9. mars 2011 av Krizzy
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #57 Skrevet 9. mars 2011 Jeg får ikke sett luksusfellen før jeg kommer hjem senere, men se hva jeg fant Slo opp under luksusfellen er litt redd for å spoile for meg selv, så jeg har ikke lest, men dere kan jo
Gjest Krizzy Skrevet 9. mars 2011 #58 Skrevet 9. mars 2011 Jeg får ikke sett luksusfellen før jeg kommer hjem senere, men se hva jeg fant Slo opp under luksusfellen er litt redd for å spoile for meg selv, så jeg har ikke lest, men dere kan jo Jeg vil heller ikke lese. Skal vurdere det når sesongavsluttningen har vært
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #59 Skrevet 9. mars 2011 Jeg vil heller ikke lese. Skal vurdere det når sesongavsluttningen har vært Hvorfor egentlig?
Gjest Krizzy Skrevet 9. mars 2011 #60 Skrevet 9. mars 2011 Hvorfor egentlig? Av samme grunn som over meg har svart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå