MarianneE Skrevet 30. mars 2011 #81 Skrevet 30. mars 2011 ikke akkurat noe sjokk at de ikke var sammen en måned etterpå da Luksusfellen kom på en visitt...
Anglofil Skrevet 30. mars 2011 #82 Skrevet 30. mars 2011 Nei, det var virkelig ingen overraskelse. En så uansvarlig mann hadde jeg aldri orket å være sammen med. Mvh Yvonne
missLynch Skrevet 30. mars 2011 #83 Skrevet 30. mars 2011 Uansvarlig mann- ja, definitivt. Men: Det ble slutt da han ikke lenger kunne strø om seg med penger, spandere byturer og fest i massevis, hurtigmat osv. Ikke så gøy lenger for henne når hele livet ble satt under et sparebudsjett, kanskje? Bare en tanke. 2
champi Skrevet 30. mars 2011 #84 Skrevet 30. mars 2011 motbydelig at unger går sultne og får dårlig ernæring, mens en mann som tjener en halv mill får et år gratis mat.. 4
Anglofil Skrevet 30. mars 2011 #85 Skrevet 30. mars 2011 Selvsagt kan det også være slik, men hadde jeg vært henne, og fikk alle fakta på bordet, noe hun antagelig ikke hadde fra før, så hadde jeg løpt fort ut døra. Det kommer jo også frem at hun vil ha billigere løsninger, og ikke han. Så derfor tror jeg nok heller det har mer med uansvarligheten å gjøre. Mvh Yvonne 1
MadMax Skrevet 30. mars 2011 #86 Skrevet 30. mars 2011 Fatter ikke at folk er villige til å utlevere seg slik på tvskjermen. Finnes da andre løsninger der ute?
mocci Skrevet 31. mars 2011 #87 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Uff, jeg syns fyren var helt heslig jeg. Totalt uansvarlig og veldig dominant ovenfor kjæresten sin. Godt hun tok til fornuften og forlot han, tror han har nok med seg selv for en stund. Endret 31. mars 2011 av mocci
The Kitten Skrevet 31. mars 2011 #88 Skrevet 31. mars 2011 Jeg fikk litt større tiltro til det norske skattesystemet, da det kom frem at forfengeligheten hans ikke kunne trekkes av på skatten.
Gjest strykebrett Skrevet 31. mars 2011 #89 Skrevet 31. mars 2011 Hallgeir: har du alt i en koffert? Mannen: Ja, jeg må jo ha et slags system Hallgeir: Er dette alt? Mannen: nei, jeg kastet en del, det var ikke plass i kofferten Litt av et system!
Gjest Silvermist Skrevet 2. april 2011 #91 Skrevet 2. april 2011 "Jeg må ha is-te, nå!" Nesten litt i trassalderen! Fantastisk kjempebaby! 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #92 Skrevet 3. april 2011 Hallgeir: har du alt i en koffert? Mannen: Ja, jeg må jo ha et slags system Hallgeir: Er dette alt? Mannen: nei, jeg kastet en del, det var ikke plass i kofferten Hehe! Satt bare og gapa, trodde ikke det jeg så. Er det MULIG. Noen spør hvorfor folk vil på tv med sånt, men her er jo et godt eksempel. De har ikke vett nok til å være flaue engang. 2
La Papesse Skrevet 3. april 2011 #93 Skrevet 3. april 2011 En annenting var når de måtte legge varer tilbake. Alt av hennes ting skulle tas tilbake, (bla deodoranten) mens hans... Vel så lenge han fikk is-te'n sin, så var alt ok.. STOR baby, og passe kort spør du meg.
Gjest Krizzy Skrevet 6. april 2011 #94 Skrevet 6. april 2011 Sagt opp jobben med 500 000 +/- i gjeld?
The Kitten Skrevet 6. april 2011 #95 Skrevet 6. april 2011 Sagt opp jobben med 500 000 +/- i gjeld? Imponerende!
Gjest Krizzy Skrevet 6. april 2011 #96 Skrevet 6. april 2011 (endret) 16 kroner som bare har vokst og vokst. Ja,da! Sure penger! Endret 6. april 2011 av Krizzy
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #97 Skrevet 6. april 2011 Og hun skal være coach for andre? Ifølge websiden hennes så er ett av hennes punkter i workshopen å lære folk om "Fastlåste mønster – handling – rutiner." Vel, man kan trygt si at hun har god erfaring med hvordan det IKKE fungerer. Fikk forresten noia av måten hun sa JA! hele tiden når andre snakket, til annethvert ord omtrent. Huff, slitsomt. Men god hjelp hun fikk da, får bare ønske lykke til..
Ixnay Skrevet 6. april 2011 #98 Skrevet 6. april 2011 Hvis jeg noen gang har tvilt på at noen skulle klare å komme seg på fote og få orden på ting ting igjen så var det nå... Syntes de var overraskende snille med henne i motsetning til hva de har vært med andre, men hun hadde jo allerede sluttet å bruke penger, så de var vel fornøyde med det. Enig med den over her som synes ja-ingen hennes var irriterende. Håper det ordner seg for henne, hun fikk jo god hjelp og et godt grunnlag, men synes det virket som hun hadde et noe svevende syn på verden Vel, det er jo ikke ulikt mange andre gründere så..
Gjest Blondie65 Skrevet 6. april 2011 #99 Skrevet 6. april 2011 Ingen andre som reagerte på at coachen som skal lære andre at alt går an ikke greide slutte å røyke? Og så: Er det momspliktig det du holder på med: Både ja og nei. Det var en gang til hun svarte sånn og jeg tenkte: det er det hun svarer når hun har gjort noe dumt og ikke egentlig har lyst å fremstå som dum. Når det er sagt: det er vanskelig å være gründer og fullbefordret regnskapsperson. Alt for mange som starter opp har absolutt null i peiling på skatt, regnskap og mva. og skal nå i hvertfall ikke bruke noen verdifulle kroner på et regnskapskontor. Og da går det galt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #100 Skrevet 6. april 2011 JAAAAA - jeg tenkte akkurat det samme som alle over her... - storrøyker og skal lære andre om fastlåste mønstre? - er mentor og skal fremstå som et forbilde, og så er økonomien r**kjørt - snakket programlederne etter munnen: "ja!", "nettopp" og "nemlig" Men for all del - søt dame, utstråler positivitet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå