Gå til innhold

Luksusfellen


Gjest Misteltein

Anbefalte innlegg

men du har sett dagens episode? Eller mener du at du ikke skal se før hele sesongen er over? Hvorfor ikke i såfall, er jo uansett nye tilfeller hver gang? Mener ikke å være ufin, bare.. forstår ikke? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Uten å spoile noe som helst - de som slo opp får vi vite om i programmet. Det var ikke kveldens par for å si det slik. Hvis du ikke vil vite hvem skal du ikke lese artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å spoile noe som helst - de som slo opp får vi vite om i programmet. Det var ikke kveldens par for å si det slik. Hvis du ikke vil vite hvem skal du ikke lese artikkelen.

aaaaaaaaaaah! takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krizzy

men du har sett dagens episode? Eller mener du at du ikke skal se før hele sesongen er over? Hvorfor ikke i såfall, er jo uansett nye tilfeller hver gang? Mener ikke å være ufin, bare.. forstår ikke? :klo:

Selvom jeg har sett dagens episode, så betyr det ikke at det står om dagens episode / dagens par i artikkelen. Jeg ønsker ikke å spoile noe for meg, som sagt.

Endret av Krizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

men du har sett dagens episode? Eller mener du at du ikke skal se før hele sesongen er over? Hvorfor ikke i såfall, er jo uansett nye tilfeller hver gang? Mener ikke å være ufin, bare.. forstår ikke? :klo:

Den artikkelen handler jo om litt mer enn dagens episode, skjønner? Hun vet jo ikke hva den inneholder og vil derfor ikke lese i tilfelle det spoiler ting hun ikke vil vite. Og spoiler gjør jo denne til en viss grad, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krizzy

Uten å spoile noe som helst - de som slo opp får vi vite om i programmet. Det var ikke kveldens par for å si det slik. Hvis du ikke vil vite hvem skal du ikke lese artikkelen.

Den artikkelen handler jo om litt mer enn dagens episode, skjønner? Hun vet jo ikke hva den inneholder og vil derfor ikke lese i tilfelle det spoiler ting hun ikke vil vite. Og spoiler gjør jo denne til en viss grad, ikke sant?

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, jeg skjønner, beklager! Jeg trodde bare det handla om dagens jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååååå fy F%&/#"#%&/)=?#&/%& altså!!

Har venta med å se luksusfellen i dag fordi jeg ikke hadde tv tilgjengelig, skal se det på tv3play nå, og det er bare drit jo! Lagger og hakker, og hele bildet er ødelagt og det stopper etter knappe 5 min. :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stygt å si det, men når jeg ser på så føler jeg meg litt bedre overfor mitt eget forbruk, prøver å spare masse når jeg ser slikt.. :sjenert:

Jeg ser ikke luksusfellen. Men jeg vil tro det er det samme som skjer som når en ser f.eks Slankekrigen. Da føler den seg jo temmelig slank, lekker og sunn i forhold til deltakerne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke luksusfellen. Men jeg vil tro det er det samme som skjer som når en ser f.eks Slankekrigen. Da føler den seg jo temmelig slank, lekker og sunn i forhold til deltakerne;)

Signerer denne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Krizzy

Han virker jo helt fjern ! Kjenner jeg blir litt oppgitt.... Og uff, tenk å gjemme regninger i en koffert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han tjener 500.000 kr i året og... herregud, skulle ønske jeg tjente så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han tjener 500.000 kr i året og... herregud, skulle ønske jeg tjente så mye!

Var det jeg tenkte også!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krizzy

han tjener 500.000 kr i året og... herregud, skulle ønske jeg tjente så mye!

Jeg, å! :)

Holder det på nå?

Ja :)

Endret av Krizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

han tjener 500.000 kr i året og... herregud, skulle ønske jeg tjente så mye!

I dag har jeg sett det beste beviset på at intelligens og lønnsnivå ikke henger sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De sliter med og klare og handle for 1000kr for en uke.

Har ikke akkurat inntrykk av at de (han!) tenker over hva de trenger.

Han virker forresten totalt blåst i hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi hatt 1000 kr å kjøpe mat hadde jeg gått nesten amokk i butikken. :ler: Nei, men altså, man får litt perspektiv ift mitt eget liv. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...