Gå til innhold

Luksusfellen


Gjest Misteltein

Anbefalte innlegg

hvordan i all verden er det mulig å få til?

Hun hadde 7-8 kredittkort som alle etterhvert ble makset ut. Hun hadde luksusleilighet i stockholm, tror jeg det var, der leien ble betalt med kredittkort. Du skulle sett ansiktet på økonomen når han innså at hun betaler ALT med nye kredittkort etterhvert som gamle blir makset ut, jeg tror ikke han sa noe på 2-3 minutter, bare satt der med haka i bordet mens hun smilte og egentlig ikke skjønte hva hun hadde gjort feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun hadde 7-8 kredittkort som alle etterhvert ble makset ut. Hun hadde luksusleilighet i stockholm, tror jeg det var, der leien ble betalt med kredittkort. Du skulle sett ansiktet på økonomen når han innså at hun betaler ALT med nye kredittkort etterhvert som gamle blir makset ut, jeg tror ikke han sa noe på 2-3 minutter, bare satt der med haka i bordet mens hun smilte og egentlig ikke skjønte hva hun hadde gjort feil....

:hakeslepp:

Heilt utruleg at det går an... Lurar på korleis slike personar er skrudd saman. Har ikkje høyrt uttrykket "tæring etter næring" i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også. Føler meg som det økonomiske geniet etter å ha sett på luksusfellen!

Eg og... :sjenert:

Er vel difor slike seriar slår an - ein føler seg så flink sjølv etter å ha sett på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du er tankeleser!

Satt akkurat og tittet om jeg kunne finne den! :nigo::lol:

Hihi, da kan vi se og kommentere litt sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er jo rett og slett trist at nokon kan vere så dum :(

Det verste er at hun er IKKE så dum, hun bare.. er lat, bruker ikke huet rett og slett. Heldigvis kom hun seg fort på bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett syv minutter av henne, og jeg må si at jeg er helt :overrasket::hakeslepp:

Jaaaaa, kan du så si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på om Vanita faktisk er så blåst i virkeligheten? Jeg har sett henne på bartenderskolen å og hun er IKKE den skarpeste kniven i skuffen for å si det mildt. Hun virker jo stokk dum.

Jeg gleder meg til onsdag når det blir ny sesong med Luksusfellen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Haha Vanita :skratte: Er det mulig å være så dum? Det vriket ikke som hun en gang skjønte alvoret. Man kan jo ikke gjøre annet enn å le av henne. Håper inderlig hun har skjerpet seg litt siden den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...