Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Frida said:

Jeg skal ta en spasertur der neste gang jeg er i Oslo. Det ser kjempekoselig ut der!

Damstredet er veldig koselig! Anbefaler deg også å gå videre bort til Telthusbakken, ganske likt der, og ikke så langt fra hverandre. :) 

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, tirben said:

https://www.finn.no/236271230

 

For et vakkert hus!! Kunne flyttet rett inn uten å forandre på noe! Dessverre for dyrt for meg.  

Noen som er glad i hvitt og grått der i alle fall! Det var veldig fint, men jeg hadde fjernet malingen på det som ser ut som originale tregulv. Hadde blitt veldig mye mer lunt med treverket på så store rom. :)


Min nyeste fascinasjon er boligmarkedet i Skien og Porsgrunn-området. For meg fra Oslo er det helt sprøtt å se sånne eiendommer til en sånn pris: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=236072680 (men regner med litt støy fra E18 her)

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som er glad i hvitt og grått der i alle fall! Det var veldig fint, men jeg hadde fjernet malingen på det som ser ut som originale tregulv. Hadde blitt veldig mye mer lunt med treverket på så store rom. :)


Min nyeste fascinasjon er boligmarkedet i Skien og Porsgrunn-området. For meg fra Oslo er det helt sprøtt å se sånne eiendommer til en sånn pris: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=236072680 (men regner med litt støy fra E18 her)

Anonymkode: 958c2...98e

Enig i at det er et flott hus! Boligprisene i Telemark er lavere enn i Vestfold, selv om det ikke er så langt mellom byene der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tirben said:

Enig i at det er et flott hus! Boligprisene i Telemark er lavere enn i Vestfold, selv om det ikke er så langt mellom byene der. 

Ja, jeg må bare poste igjen: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=234945148 

Et fantastisk trehus, og attpåtil får man et bakeri/lokale i tillegg! 

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Noen som er glad i hvitt og grått der i alle fall! Det var veldig fint, men jeg hadde fjernet malingen på det som ser ut som originale tregulv. Hadde blitt veldig mye mer lunt med treverket på så store rom. :)


Min nyeste fascinasjon er boligmarkedet i Skien og Porsgrunn-området. For meg fra Oslo er det helt sprøtt å se sånne eiendommer til en sånn pris: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=236072680 (men regner med litt støy fra E18 her)

Anonymkode: 958c2...98e

Nei du hører ikke E18 noe særlig i det nabolaget :) lekkert hus! Kort vei til super badestrand også (Olavsberget), 5 minutter å gå. 
(Jeg er ikke selger altså 😂)

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er imponert over at denne leiligheten ikke er pusset opp siden 1954! Det er utrolig fascinerende. Planløsningen er fin, men koster nok mye å totalrenovere. Området er så koselig syns jeg :) 

LAMBERTSETER - Attraktiv 3-roms hjørneleilighet, peisovn, sydvendt solrik balkong, barnevennlig, oppussing/modernisering | FINN.no 

Anonymkode: 8f49a...f6f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er imponert over at denne leiligheten ikke er pusset opp siden 1954! Det er utrolig fascinerende. Planløsningen er fin, men koster nok mye å totalrenovere. Området er så koselig syns jeg :) 

LAMBERTSETER - Attraktiv 3-roms hjørneleilighet, peisovn, sydvendt solrik balkong, barnevennlig, oppussing/modernisering | FINN.no 

Anonymkode: 8f49a...f6f

Badet var ganske kult, synes jeg. Og ville beholdt stueveggene med stråtapet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er imponert over at denne leiligheten ikke er pusset opp siden 1954! Det er utrolig fascinerende. Planløsningen er fin, men koster nok mye å totalrenovere. Området er så koselig syns jeg :) 

LAMBERTSETER - Attraktiv 3-roms hjørneleilighet, peisovn, sydvendt solrik balkong, barnevennlig, oppussing/modernisering | FINN.no 

Anonymkode: 8f49a...f6f

Helt enig, tenk at det kjøkkenet fremdeles ser så fint ut! Vitner både om god kvalitet og håndverk, men også behandlet veldig pent av personen som har bodd der. 

Langt bedre kjøkken enn et fra IKEA.

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 21.26):

Damstredet er veldig koselig! Anbefaler deg også å gå videre bort til Telthusbakken, ganske likt der, og ikke så langt fra hverandre. :) 

Anonymkode: 958c2...98e

Og Rodeløkka😍 veldig undervurdert.

Anonymkode: 04930...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2021 den 15.00):

Ja, jeg må bare poste igjen: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=234945148 

Et fantastisk trehus, og attpåtil får man et bakeri/lokale i tillegg! 

Anonymkode: 958c2...98e

Lurer på om jeg ikke har sett denne eiendommen på TV for noen år siden? I et eller annet program om hus/interiør eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er imponert over at denne leiligheten ikke er pusset opp siden 1954! Det er utrolig fascinerende. Planløsningen er fin, men koster nok mye å totalrenovere. Området er så koselig syns jeg :) 

LAMBERTSETER - Attraktiv 3-roms hjørneleilighet, peisovn, sydvendt solrik balkong, barnevennlig, oppussing/modernisering | FINN.no 

Anonymkode: 8f49a...f6f

Veldig artig leilighet! La dere merke til den fiffige løsningen på kjøkkenet for å rydde bort oppvaskstativet?

Vedovnen bør antagelig byttes men mange av rommene trenger kanskje bare litt småflikk? Merkene etter tidlige varmekilder er ikke så pene, og avløpsrøret på kjøkkenet kunne hatt en mer estetisk pen vri. Morsomt at det var en gammeldags telefonkontakt i hovedsoverommet!

Badet var riktig sjarmerende, men oppgradering må antagelig påregnes om det har vært uendret siden 1954.

Edit: Samme eier i 67 år! Det er jo formidabelt!

Endret av Synne-Marie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne-Marie skrev (33 minutter siden):

Veldig artig leilighet! La dere merke til den fiffige løsningen på kjøkkenet for å rydde bort oppvaskstativet?

 

Ser ut som de har "finske" skap...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne-Marie skrev (2 timer siden):

Veldig artig leilighet! La dere merke til den fiffige løsningen på kjøkkenet for å rydde bort oppvaskstativet?

Vedovnen bør antagelig byttes men mange av rommene trenger kanskje bare litt småflikk? Merkene etter tidlige varmekilder er ikke så pene, og avløpsrøret på kjøkkenet kunne hatt en mer estetisk pen vri. Morsomt at det var en gammeldags telefonkontakt i hovedsoverommet!

Badet var riktig sjarmerende, men oppgradering må antagelig påregnes om det har vært uendret siden 1954.

Edit: Samme eier i 67 år! Det er jo formidabelt!

 

sofie777 skrev (2 timer siden):

Ser ut som de har "finske" skap...

Det var jo vanlig på de gamle kjøkken tidligere. Før folk fikk oppvaskmaskin.

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

 

Det var jo vanlig på de gamle kjøkken tidligere. Før folk fikk oppvaskmaskin.

Anonymkode: 45ade...0aa

Aldri hørt om det før, men det var jo genialt! Jeg har bodd i flere leiligheter uten oppvaskmaskin, skulle gjerne visst om dette før.

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

 

Det var jo vanlig på de gamle kjøkken tidligere. Før folk fikk oppvaskmaskin.

Anonymkode: 45ade...0aa

Vi hadde det i barndomshjemmet mitt, det ble pusset opp i -74/-75 i herlig gult, brunt og orange og vi hadde innebygget oppvaskstativ i skapet. Riktignok kun nederste hylle, men det var et dobbeltskap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide leilighet i Italia, og der var det også sånt oppvaskskap. Hadde aldri sett det før, men det var genialt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...