Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym123123123 skrev (På 2.10.2021 den 3.00):

Må flire av meglere. Føles litt unødvendig med bildeteksten "Hallen har sjakkmønstret gulvbelegg…". Vi ser det liksom fint selv 😆

Men fint hus da. 👍

Anonymkode: f604d...27d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hoppetaujenta said:

Jo, jeg tar denne lille loftsleiligheten med utsikt, tårn og ingen innsyn. Akkurat hva jeg kunne ha trengt. :rodmer: 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231791269
269_890547206.jpg

Syntes ikke den var så fin egentlig. Balkongen/utsikten og tårn-rommet var fint da.

Anonymkode: cb761...756

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyt og luftig, masse utsikt, uten innsyn å plages av, midt i byen....kjempefint! :jepp: Syns jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.8.2021 den 18.21):

«Romslig tomt» på 653kvm🤣 men billig pros da😊

Anonymkode: 04930...9a5

I min kommune er det mange sånne rekkehus med 200-300 kvm, så der er 653 mye 😌 

Anonymkode: 714ea...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 timer siden):

Jo, jeg tar denne lille loftsleiligheten med utsikt, tårn og ingen innsyn. Akkurat hva jeg kunne ha trengt. :rodmer: 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231791269
269_890547206.jpg

Jeg likte den godt, men merker med forundring at jeg overhodet ikke ønsker å bo i Oslo mer selv om jeg er født, oppvokst og bodde der lenge som voksen.

Denne er litt for stor for meg, og kinorommet hadde vært bortkastet selv om det er kult - men veldig mye jeg liker.

DRØMMELIV PÅ LANDET: Fantastisk småbruk med enebolig, låve og stabbur. Basseng, kino, treningsrom og vinkjeller. Hybel. | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg likte den godt, men merker med forundring at jeg overhodet ikke ønsker å bo i Oslo mer selv om jeg er født, oppvokst og bodde der lenge som voksen.

Denne er litt for stor for meg, og kinorommet hadde vært bortkastet selv om det er kult - men veldig mye jeg liker.

DRØMMELIV PÅ LANDET: Fantastisk småbruk med enebolig, låve og stabbur. Basseng, kino, treningsrom og vinkjeller. Hybel. | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Fikk litt nuggra av vindeltrappa og det aktivitetsrommet, men litt ble tilgitt av tanken på å ligge i det bassenget og kunne sprade rundt usjenert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at de har laget kinorom, aktivitetsrom og svømmebasseng og så selger samme år?

Anonymkode: fccee...44a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rart at de har laget kinorom, aktivitetsrom og svømmebasseng og så selger samme år?

Anonymkode: fccee...44a

Akkurat det samme tenkte jeg. Siden jeg er paranoid, hadde jeg lurt på hva de fant ut under oppussing som fikk de til å ville selge. Ligger det på kvikkleire? Skal det anlegges motorvei? Fant de stokkmaur? Altså, hva er galt?

Men så kom jeg på hvor slitsomt oppussing er, så kanskje de bare skal skilles😅

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min absolutte drøm… Jeg gikk forbi dette nabolaget daglig før og elsker beliggenheten, elsker jugend, og dette huset har masse potensiale og en hage jeg virkelig kan boltre meg i 😁 Badet må nok totalrenoveres siden det er like gammelt som meg, men tror jeg hadde bygd det opp helt likt, for jeg elsker de blå flisene 😍

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=232012452

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.8.2021 den 10.24):

Her har tiden stått stille. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=226892030

Egentlig likte jeg huset litt. Hvis man legger litt (mye) penger i det tror jeg det kunne blitt fint. Med unntak av veggen med garasjene.

 

Skjermbilde 2021-08-11 kl. 10.24.00.png

Anonymkode: 3b767...67e

Wow! Tapetet hadde jeg gladelig beholdt! Fantastisk fargebombe som hadde gjort selv den gråeste mandag fin! 🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt ting og tang som må gjøres, men veldig koselig og sjarmerende hus og tomt. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231358214

 

Anonymkode: eaf6b...4c4

Dette var et meget pent sveitserhus! Badet må totalrenoveres. Men det er greit, for det må uansett flyttes for å få en bedre planløsning i andre etasje. Å måtte gå gjennom et soverom for å komme til de andre er helt håpløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 10/8/2021 at 2:52 PM, AnonymBruker said:

Dette er min absolutte drøm… Jeg gikk forbi dette nabolaget daglig før og elsker beliggenheten, elsker jugend, og dette huset har masse potensiale og en hage jeg virkelig kan boltre meg i 😁 Badet må nok totalrenoveres siden det er like gammelt som meg, men tror jeg hadde bygd det opp helt likt, for jeg elsker de blå flisene 😍

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=232012452

Anonymkode: 3aaec...330

Veldig lekkert! Syns jeg ser en del sånne hus både i Porsgrunn og Skien, og for meg fra Oslo er jo prisene her latterlig lave. Er det dårlig arbeidsmarked disse stedene?

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Litt ting og tang som må gjøres, men veldig koselig og sjarmerende hus og tomt. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231358214

 

Anonymkode: eaf6b...4c4

Herregud for et nydelig hus! Så søtt at jeg nesten får hull i tennene...

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Veldig lekkert! Syns jeg ser en del sånne hus både i Porsgrunn og Skien, og for meg fra Oslo er jo prisene her latterlig lave. Er det dårlig arbeidsmarked disse stedene?

Anonymkode: 958c2...98e

Nå er jeg ufør, så jeg er ikke heeelt oppdatert 😅 men jeg har ikke inntrykk av det. Vi ligger bare akkurat litt for langt unna Oslo og Kristiansand så det er ikke blitt «forstadspriser» som nesten hele resten av Østlandet. Etterhvert som det blir bygd dobbeltspor helt frem til Skien endrer nok det seg. Det er MYE penger her i fjorden, mye dyre biler og båter og fordi bolig er så billig. 
Det huset jeg linket ligger fem minutter gåtur unna jernbanestasjonen, og syv minutter å kjøre til E18. Og likevel skikkelig stille og rolig strøk. 

Anonymkode: 3aaec...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå er jeg ufør, så jeg er ikke heeelt oppdatert 😅 men jeg har ikke inntrykk av det. Vi ligger bare akkurat litt for langt unna Oslo og Kristiansand så det er ikke blitt «forstadspriser» som nesten hele resten av Østlandet. Etterhvert som det blir bygd dobbeltspor helt frem til Skien endrer nok det seg. Det er MYE penger her i fjorden, mye dyre biler og båter og fordi bolig er så billig. 
Det huset jeg linket ligger fem minutter gåtur unna jernbanestasjonen, og syv minutter å kjøre til E18. Og likevel skikkelig stille og rolig strøk. 

Anonymkode: 3aaec...330

Som jeg skulle skrevet det selv. Er også ufør, men har nylig kunnet kjøpe meg min første egne leilighet i dette området. Det hadde jeg ikke hatt råd til andre steder. For meg er det et pluss at det kun er 2 timer med toget til Oslo. Man KAN gjøre noe der og komme seg hjem før hanen galer. Men det er maaaange Teslaer og båter i området, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...