Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Her er det muligheter - men det hadde krevd en god del penger for å få det helt på plass

Søndeled Lille - Herskapelig og sjønært gårdstun med pent opparbeidet parkanlegg. Flere driftsbygninger og båthus. | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Tør ikke tenke på hva det koster å fyre noe sånt. Kanskje en grunn til at de har vedbod på størrelse med en liten enebolig😂 Men hvem ønsker seg ikke egen ballsal...?

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tør ikke tenke på hva det koster å fyre noe sånt. Kanskje en grunn til at de har vedbod på størrelse med en liten enebolig😂 Men hvem ønsker seg ikke egen ballsal...?

Anonymkode: 3b767...67e

En får danse seg varm i egen ballsal 

Utrolig fint sted

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er det muligheter - men det hadde krevd en god del penger for å få det helt på plass

Søndeled Lille - Herskapelig og sjønært gårdstun med pent opparbeidet parkanlegg. Flere driftsbygninger og båthus. | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Til og med lintøyrommet er flere ganger større enn min leilighet... Håper ingen pusser det ned(!) til grått grått grått. De spreke fargekombinasjonene må fortsette å være der, ellers ødelegges alt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 12.52):

Akkurat det samme tenkte jeg. Siden jeg er paranoid, hadde jeg lurt på hva de fant ut under oppussing som fikk de til å ville selge. Ligger det på kvikkleire? Skal det anlegges motorvei? Fant de stokkmaur? Altså, hva er galt?

Men så kom jeg på hvor slitsomt oppussing er, så kanskje de bare skal skilles😅

Anonymkode: 3b767...67e

Kjenner noen som flytta til området og vekk igjen ikke så lange tida etterpå. Kanskje de bare ikke trivdes i lokalmiljøet? Det var min første tanke i alle fall.

Anonymkode: 06c20...ad8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2021 den 22.52):

Det var den villaen hun advokaten arvet som de det var så mye strid om.

Anonymkode: 283ac...95e

Hadde jeg hatt egenkapitalen på 19 mill og tatt lån på resterende over 25 år, så ville denne kostet meg ca 450.000 i mnd😂😂 Det får bli en annen gang....🤪

Anonymkode: 8e818...3c5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er slike hus som noen ganger får meg til å tenke at et velfungerende kollektiv med usedvanlig hyggelige folk, fellesmåltider, hage/husarbeid som veksles på og alt går som smurt. Stort og hyggelig kan det blir her og en sitter ikke oppå hverandre hvis ikke en vil. Stort soverom med vask er flotte greier. :rodmer: En fin plass som har potensiale. Fint loft også. :lur: Det tar jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (16 minutter siden):

Wow!! Og igjen i billige Porsgrunn

La oss alle flytte til Porsgrunn 😊

Men den skorsteinen i loftsstua, er den så skjev, eller er det en vidvinkel som gjør det? 

B1266B6E-42D7-4625-BAEC-408573259ADA.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (På 16.9.2021 den 18.43):

Hver eneste gang jeg har handlet på butikken så har jeg gått forbi og sett inn i vinduet på denne leiligheten: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=228260385

Det så alltid så koselig ut inne og det var et eldre ektepar som bodde der (ut fra det jeg så)… og nå er leiligheten til salgs :sukk:

Har holdt på noen uker og lest meg gjennom tråden, så jeg så ikke denne før nå. Damen som bodde der er en bekjent av meg, veldig koselig dame 😊❤️ Glad for at de fikk solgt! 

Anonymkode: 3cec6...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, loveli said:

https://www.finn.no/233802867

28millioner for det her?

Beliggenhet beliggenhet beliggenhet... 🤦‍♀️🤦‍♀️

Huh, ser ut som det som selges er annekset til det store huset på addressen? Basert på bildene og arealet... Fra google maps:

image.thumb.png.2ea547e25b7bbcd2b92afd5c7482baa7.png

Anonymkode: fccee...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (8 timer siden):

https://www.finn.no/233802867

28millioner for det her?

Beliggenhet beliggenhet beliggenhet... 🤦‍♀️🤦‍♀️

Det er da søren meg annekset inne på eiendommen til Mona Høiness. Den som hun ikke får solgt. Men det ser da ikke ut som de er seksjonert. 

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Huh, ser ut som det som selges er annekset til det store huset på addressen? Basert på bildene og arealet... Fra google maps:

image.thumb.png.2ea547e25b7bbcd2b92afd5c7482baa7.png

Anonymkode: fccee...44a

 

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er da søren meg annekset inne på eiendommen til Mona Høiness. Den som hun ikke får solgt. Men det ser da ikke ut som de er seksjonert. 

Anonymkode: 45ade...0aa

Ja, det er jo annekset til den boligen her: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=216923644

som har ligget ute en evighet… 

 

Hmm O_o

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (8 timer siden):

https://www.finn.no/233802867

28millioner for det her?

Beliggenhet beliggenhet beliggenhet... 🤦‍♀️🤦‍♀️

Mørke og kjipe bilder, ser nesten ut som selger har tatt de selv for å slippe å betale fotograf. Merkelig prioritering når du selger i den prisklassen.

Anonymkode: 23376...614

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det er da søren meg annekset inne på eiendommen til Mona Høiness. Den som hun ikke får solgt. Men det ser da ikke ut som de er seksjonert. 

Anonymkode: 45ade...0aa

 

Peanut skrev (37 minutter siden):

 

Ja, det er jo annekset til den boligen her: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=216923644

som har ligget ute en evighet… 

 

Hmm O_o

Merkelige greier, men gikk inn på meglers hjemmeside og der står det at eiendommen skal seksjoneres. Det ser ut til at hun skal skille ut portnerboligen og garasjen som en enhet, og tinglyse bruksrett til veien inn til garasjen. Det blir også satt opp husordensregler og hageregler i følge egenerklæringsskjemaet.

 

 

 

Anonymkode: eaf6b...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

 

Merkelige greier, men gikk inn på meglers hjemmeside og der står det at eiendommen skal seksjoneres. Det ser ut til at hun skal skille ut portnerboligen og garasjen som en enhet, og tinglyse bruksrett til veien inn til garasjen. Det blir også satt opp husordensregler og hageregler i følge egenerklæringsskjemaet.

 

 

 

Anonymkode: eaf6b...4c4

Å ja. Sjekket ikke det jeg. Hun håper vel å få solgt begge siden hun velger denne løsningen. Kanskjekontoene begynner å bli litt skrapte mot de pleier? 
 

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mørke og kjipe bilder, ser nesten ut som selger har tatt de selv for å slippe å betale fotograf. Merkelig prioritering når du selger i den prisklassen.

Anonymkode: 23376...614

😂😂😂😂😂😂

Herregud så fjernt. Jeg skjønner meg ikke på såpass pengegriske folk oppi alderen som ikke heller har barn. HVA skal man med alle de pengene? Fryse seg ned etter man er dau og tines opp? 

«La oss selge dette merkelige annekset til en dillion». 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (10 minutter siden):

Drøm om man hadde hatt 10 mill. Ikke helt enig i møbelvalget hele veien, men vegger og faste installasjoner passer til stilen, så da er det ikke et stort problem.

Helt enig med deg, med unntak av at jeg personlig ikke synes spotter i taket passer sammen med takrosetter. Den kakkelovnen var også veldig flott.

Anonymkode: 09cec...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...