Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg bruker aldri å se på sånne filmer i boligannonser, men siden den ble fremhevet i overskriften, ga jeg den en sjanse. Og det er noe av det mest puteflaue jeg har sett!

Far griller hamburger mens mor slapper av i boblebadet med sjampis og venninna si. Små søte barn tumler rundt i hagen. Så spiser de hamburgere og drikker rødvin, før mor og venninnen går en romantisk tur på ei brygge i solnedgang, mens de drikker mer bobler. Deretter er det mor og far som deler en romantisk stund med resten av rødvinen (antar han har ryddet opp etter middagen mens mor drakk bobler i solnedgang). Altså, jeg trodde jeg skulle få se huset, ikke en alkoholreklame... Kan faktisk ikke si om boligen er fin eller ei.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=237287231

 

Anonymkode: 3b767...67e

Du må jo se på bildene også da. Men puteflaut var da ikke filmen.

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du må jo se på bildene også da. Men puteflaut var da ikke filmen.

Anonymkode: 45ade...0aa

Jeg syntes filmen var puteflau, velkommen til 40-års lag var en passende beskrivelse. Med foreldet kjønnsrollemønster. Hvis ikke vinen og folkene (og båtplassen) følger huset, ser jeg ingen grunn til å ha de med. Jeg hadde aldri i verden gått med på å ha med en slik film i annonsen. Derfor spør jeg om dette er vanlig?

Så på bildene også. Helt greit hus, men priset altfor høyt. Stilmessig forsøker det å være herskapelig, men det ser ut som om de måtte gjøre en del kompromisser. Blir veldig mye uutnyttet plass med så mye skråtak.

 

Hvis jeg skulle bodd i Østfold, og ville bruke over 9 mill på et hus, så hadde dette vært aktuelt:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=237739970

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg bruker aldri å se på sånne filmer i boligannonser, men siden den ble fremhevet i overskriften, ga jeg den en sjanse. Og det er noe av det mest puteflaue jeg har sett!

Far griller hamburger mens mor slapper av i boblebadet med sjampis og venninna si. Små søte barn tumler rundt i hagen. Så spiser de hamburgere og drikker rødvin, før mor og venninnen går en romantisk tur på ei brygge i solnedgang, mens de drikker mer bobler. Deretter er det mor og far som deler en romantisk stund med resten av rødvinen (antar han har ryddet opp etter middagen mens mor drakk bobler i solnedgang). Altså, jeg trodde jeg skulle få se huset, ikke en alkoholreklame... Kan faktisk ikke si om boligen er fin eller ei.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=237287231

 

Anonymkode: 3b767...67e

Det ser også ut som om mor er gravid, noe som gjør bobledrikkinga enda merkeligere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bruker aldri å se på sånne filmer i boligannonser, men siden den ble fremhevet i overskriften, ga jeg den en sjanse. Og det er noe av det mest puteflaue jeg har sett!

Far griller hamburger mens mor slapper av i boblebadet med sjampis og venninna si. Små søte barn tumler rundt i hagen. Så spiser de hamburgere og drikker rødvin, før mor og venninnen går en romantisk tur på ei brygge i solnedgang, mens de drikker mer bobler. Deretter er det mor og far som deler en romantisk stund med resten av rødvinen (antar han har ryddet opp etter middagen mens mor drakk bobler i solnedgang). Altså, jeg trodde jeg skulle få se huset, ikke en alkoholreklame... Kan faktisk ikke si om boligen er fin eller ei.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=237287231

 

Anonymkode: 3b767...67e

Interiøret her er mitt store mareritt. Jeg kommer aldri til å forstå at man bruker fargen grå overalt. 

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (9 minutter siden):

Det var storslagent! Jeg likte godt boligen, bort sett fra at de har vært alt for glade i sjakkmønstrede flisgulv.

Det har nok vært salg hos slottets fliseleverandør! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (På 7.11.2021 den 22.38):

Din definisjon av god off. kommunikasjon er ikke det samme som at det ikke er noen i det hele tatt. Jeg (og sikkert flere med meg) liker å sitte på bussen/trikken i en halvtime. Under det kommer man seg jo knapt av og på.

Ja, jeg liker nok t-bane og tog best, det er effektive fremkomstmiddler, men det er ikke eneste grunnene til at jeg aldri kunne tenkt meg å bo på Kjelsås. Men bra er vel det, det er ville priser der oppe, så de trenger neppe min interesse. 

Anonymkode: 04930...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg liker nok t-bane og tog best, det er effektive fremkomstmiddler, men det er ikke eneste grunnene til at jeg aldri kunne tenkt meg å bo på Kjelsås. Men bra er vel det, det er ville priser der oppe, så de trenger neppe min interesse. 

Anonymkode: 04930...9a5

Men Kjelsås har da tog? 

Anonymkode: fdddf...f39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men Kjelsås har da tog? 

Anonymkode: fdddf...f39

Ja de har én toglinje som sjeldent går. 

Anonymkode: 04930...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (8 timer siden):

For de som drømmer om et lite "slott" i Moss - ikke meg altså :)

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231520413

Grusomt :ler:  Ser ut som et amerikansk hjem.

Kattugla skrev (På 7.11.2021 den 19.13):

Wow! Den vil jeg ha!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (2 timer siden):

Grusomt :ler:  Ser ut som et amerikansk hjem.

Wow! Den vil jeg ha!

Skjønner hva du mener. 
Og, ja enig i det siste! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (23 timer siden):

Kåre Conradi og Lene Marlin har lagt toppleiligheten sin ut for salg.
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=237625137

God plass, høyt og fritt, utsyn og ingen innsyn. Jatakk. Må bare skrive noen hits først. :vetikke: 

Jeg lurer på om de har hatt det så kaldt og upersonlig, eller om de bare har malt alle veggene hvite i forbindelse med salget? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.11.2021 den 19.59):

Ja de har én toglinje som sjeldent går. 

Anonymkode: 04930...9a5

Sjekket togtider mot oslo nå - ser ut som en-to avganger i timen. Når ble det sjelden? For meg er det mer av typen 3 ganger i døgnet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

rampeguri skrev (19 timer siden):

Sjekket togtider mot oslo nå - ser ut som en-to avganger i timen. Når ble det sjelden? For meg er det mer av typen 3 ganger i døgnet...

I Oslosammenheng er det sjeldent. Tog er fint om du bor i Asker, Ski eller Lillestrøm, transport som går to ganger i timen er ikke et godt tilbud i Oslo.

Anonymkode: 04930...9a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bygningen er så flott i virkeligheten og skulle gjerne bodd der! Beliggenheten er jo fantastisk også! Syntes derimot planløsningen var veldig rar til å være såpass nytt! Jeg ville nok hatt soverom der kjøkkenet er og flyttet kjøkkenet ut i hovedstuen blandt annet! Er det risky å kjøpe slike tvangssalg egentlig, Mtp at det er så nytt som det er?  https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=235355165

Anonymkode: ef48c...119

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...