Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Kattugla skrev (1 minutt siden):

Win win for alle 😂

Jeg klarte å finne tråden, og la inn lenke i forrige innlegg 🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kattugla skrev (2 timer siden):

Jeg kunne godt bodd et slikt sted! 😊 Dette synes jeg også var fint 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=194664336

Den så jeg på i vår, har lurt på om den var blitt solgt. Hadde jeg fått vannklosett der kunne jeg gjerne flyttet inn. Synes newten det er rart den fortsatt ligger ute fordi jeg liker stedet så godt selv.

Anonymkode: 09cec...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (2 timer siden):

Da har jeg bestemt meg, vi flytter til Sola - vet noen om en god gartner?! 😍😍😍

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231810671

Fantastisk sted, men personlig tror jeg at jeg ville klart meg uten den nakne gartneren 😄 

Anonymkode: 09cec...909

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (10 timer siden):

Synes ser mest ut som et forlatt lagerlokale

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=236889189

Det er noe av det mest mislykkede jeg har sett i denne tråden, og det sier ikke lite. Ikke bare ser det ut til at eier var drita da han valgte løsninger, men i tillegg var det varemangel under bygging. Hva skjedde på badet, tok han restlageret på Megaflis?

Og en ting til, blir det ikke sånn typ -40 i Kautokeino? Er det da praktisk med inngang rett inn i stua? Vil ikke det gi mye varmetap, kontra å bygge en gang eller vindfang?

AD19173C-A3E7-4CDB-8F72-51984239B884.png

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (9 timer siden):

Da har jeg bestemt meg, vi flytter til Sola - vet noen om en god gartner?! 😍😍😍

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231810671

Personlig blir jeg litt sliten av så mange vinkler og nivåer. Sammen med panel over alt, blir det masete for med. Men jeg er nesten villig til å hoste opp 11 mill for den flotte blåregnen😍

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (11 timer siden):

Synes ser mest ut som et forlatt lagerlokale

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=236889189

Fire og en halv million for noe sånt, langt innpå vidda, bokstavlig talt? Bygget i 2018 og egentlig klart for en drastisk renovering. Dette var ille…

Anonymkode: e2cca...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fire og en halv million for noe sånt, langt innpå vidda, bokstavlig talt? Bygget i 2018 og egentlig klart for en drastisk renovering. Dette var ille…

Anonymkode: e2cca...2dd

Nattbord og nattbordslamper følger med i salget. Skikkelig varp!😜

Anonymkode: e2cca...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fire og en halv million for noe sånt, langt innpå vidda, bokstavlig talt? Bygget i 2018 og egentlig klart for en drastisk renovering. Dette var ille…

Anonymkode: e2cca...2dd

Ja, det fristet ikke med dette! Og triste omgivelser i tillegg, det er bare en kasse plantet ned uten noe som helst rundt. (Annet enn svart søppeldunk ved inngangsdøren). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Personlig blir jeg litt sliten av så mange vinkler og nivåer. Sammen med panel over alt, blir det masete for med. Men jeg er nesten villig til å hoste opp 11 mill for den flotte blåregnen😍

Anonymkode: 3b767...67e

Jeg elsker vinkler og nivåer! 🥰 

Og blåregnen var vidunderlig ❤️

Endret av Kattugla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Den så jeg på i vår, har lurt på om den var blitt solgt. Hadde jeg fått vannklosett der kunne jeg gjerne flyttet inn. Synes newten det er rart den fortsatt ligger ute fordi jeg liker stedet så godt selv.

Anonymkode: 09cec...909

Jeg har ikke satt meg inn i prisene der, men kanskje litt høy pris for området og sikkert mye som må gjøres med huset?  Men utrolig flott sted, en perle rett og slett. Er i det hele tatt veldig vakkert på Bømlo, men tror det er også mye flått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke satt meg inn i prisene der, men kanskje litt høy pris for området og sikkert mye som må gjøres med huset?  Men utrolig flott sted, en perle rett og slett. Er i det hele tatt veldig vakkert på Bømlo, men tror det er også mye flått. 

Ja, jeg tror det er størrelsen på tomten som drar opp prisen der og den er vel ikke til nytte for mange som ville vurdert å kjøpe et slikt sted. 

Anonymkode: 09cec...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er noe av det mest mislykkede jeg har sett i denne tråden, og det sier ikke lite. Ikke bare ser det ut til at eier var drita da han valgte løsninger, men i tillegg var det varemangel under bygging. Hva skjedde på badet, tok han restlageret på Megaflis?

Og en ting til, blir det ikke sånn typ -40 i Kautokeino? Er det da praktisk med inngang rett inn i stua? Vil ikke det gi mye varmetap, kontra å bygge en gang eller vindfang?

AD19173C-A3E7-4CDB-8F72-51984239B884.png

Anonymkode: 3b767...67e

Tenkte du sikkert var i overkant kritisk, men......nei.

Hele boligen og interiøret - bortsett fra utsikten er jo helt krise.

Rar beising av alle flater, knallrødt kjøkken.....et mer mørkerødt trekjøkken hadde i det minste vært lunt og hytteaktig. Men nei, knall rødt. 

Og så sammensetningene av fliser og igrunnen alt 🤷‍♀️

En ting jeg stusset på var flatt tak. Er det veldig praktisk der? Mulig det ikke faller mye og tung snø der da, men jeg skjønte ikke funksjonen med de takgreiene. 

Og som du sier: det blir satans kaldt i Kautokeino, åpen gangløsning uten dører er jo veldig lite gjennomtenkt. 

Området utenfor så jo nydelig ut fra bildene, tenkt om huset bare ble bygget som et helt vanlig hus. Hadde vært superfint objekt. 

Endret av Fløff
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, AnonymBruker said:

Fantastisk sted, men personlig tror jeg at jeg ville klart meg uten den nakne gartneren 😄 

Anonymkode: 09cec...909

Huh?

Anonymkode: 74c0e...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (4 timer siden):

Tenkte du sikkert var i overkant kritisk, men......nei.

Hele boligen og interiøret - bortsett fra utsikten er jo helt krise.

Rar beising av alle flater, knallrødt kjøkken.....et mer mørkerødt trekjøkken hadde i det minste vært lunt og hytteaktig. Men nei, knall rødt. 

Og så sammensetningene av fliser og igrunnen alt 🤷‍♀️

En ting jeg stusset på var flatt tak. Er det veldig praktisk der? Mulig det ikke faller mye og tung snø der da, men jeg skjønte ikke funksjonen med de takgreiene. 

Og som du sier: det blir satans kaldt i Kautokeino, åpen gangløsning uten dører er jo veldig lite gjennomtenkt. 

Området utenfor så jo nydelig ut fra bildene, tenkt om huset bare ble bygget som et helt vanlig hus. Hadde vært superfint objekt. 

Synes det var fint jeg, faktisk. Liker treverk og beis! Materialer som lever. Istedet for all laminatdriten folk fyller de hvitmalte husene sine med om dagen. Synes beisen gir hyttestemning. Veldig fint der om vinteren, kan jeg tenke meg, foran vedovnen og panoramavinduer, samt varm badstue!

Anonymkode: d81d6...3a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes disse to var egentlig ganske sjarmerende - hvis man har 19+ mill liggende og litt ekstra for oppgradering 😊

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=239288883

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=238451775

Og denne her var jo superfin! 😍

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=239724250

 

Endret av Kattugla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 13.34):

Når plan og bygg fucker deg over og sier ja du kan få et tilbygg, men det må vises godt at det er et tilbygg🤣

 

Anonymkode: 04930...9a5

Men er dette en regel? Jeg jobber i plan og bygg, og i vår kommune godkjenner vi tilbygg så lenge de ser ut som en naturlig forlenging av boligen. Det desidert beste er når det ikke synes at det er et tilbygg. Hvor er denne regelen? I en eller annen rar og gammel reguleringsplan? 

Anonymkode: 714ea...293

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=217537739

Hva synes folk om denne?

Mye hus for penga, og veldig sentrumsnært også. Selvfølgelig følger det med mye vedlikehold på en slik bolig, og det er kanskje derfor den har ligget ute lenge? Hamar er et boligmarked med mye "Oslo-penger" i omløp, så prisen syns jeg egentlig er lav til byvilla å være.

Anonymkode: 74c0e...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...