Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kattugla skrev (2 timer siden):

Syntes denne på Finnskogen var veldig sjarmerende! Mye som må gjøres, men en koselig plass!

RÅÅÅSA toalettskål jo😍

Anonymkode: 8b2ff...459

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut som en fin plass, men helt sikker kan jeg ikke være, da bildene er noe av det dårligste jeg har sett på Finn. En tredjedel er av hovedbygningen utvendig (i forskjellig belysning), en tredjedel er av interiørdetaljer som neppe følger med (ei pote, en gardin...). Og den siste halvdelen, som faktisk viser noe av bygget ser ut til å være tatt med en mobil fra 2008 av en person som har det travelt.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=238078235

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette ser ut som en fin plass, men helt sikker kan jeg ikke være, da bildene er noe av det dårligste jeg har sett på Finn. En tredjedel er av hovedbygningen utvendig (i forskjellig belysning), en tredjedel er av interiørdetaljer som neppe følger med (ei pote, en gardin...). Og den siste halvdelen, som faktisk viser noe av bygget ser ut til å være tatt med en mobil fra 2008 av en person som har det travelt.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=238078235

Anonymkode: 3b767...67e

Ganske spooky😲

Anonymkode: 5fd48...901

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregården blir for omfattende, men et av de hvite husene ved siden av kunne jeg tatt. 

Kattugla skrev (På 4.12.2021 den 23.47):

Syntes denne på Finnskogen var veldig sjarmerende! Mye som må gjøres, men en koselig plass!

En del utbedring å ta fatt på, men huset hadde en fin beliggenhet for seg selv. Det likte jeg.  :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette ser ut som en fin plass, men helt sikker kan jeg ikke være, da bildene er noe av det dårligste jeg har sett på Finn. En tredjedel er av hovedbygningen utvendig (i forskjellig belysning), en tredjedel er av interiørdetaljer som neppe følger med (ei pote, en gardin...). Og den siste halvdelen, som faktisk viser noe av bygget ser ut til å være tatt med en mobil fra 2008 av en person som har det travelt.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=238078235

Anonymkode: 3b767...67e

Oi, det var rart. Kanskje eiendomsmegler tok få bilder for å skape nysgjerrighet og få flere på visning, og så synes ikke selger det var tilstrekkelig og la til bilder de selv hadde tatt hjemme på farta på kvelden?

Anonymkode: 714ea...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de her kunne trengt litt hjelp til å presentere huset sitt...

Ed. Jeg trodde det var en bålpanne på bilde 9, men det er kanskje en sving til barna? 

Endret av Kattugla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (3 minutter siden):

Jeg tror de her kunne trengt litt hjelp til å presentere huset sitt...

Ed. Jeg trodde det var en bålpanne på bilde 9, men det er kanskje en sving til barna? 

Woow! 
 

Opp til enhver om man vil bruke flerfoldige titusener for eiendomsmegler, men her har de jo ikke ryddet i det hele tatt før boligen ble tatt bilde av.. Altfor rotete..

Anonymkode: b8951...d73

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Woow! 
 

Opp til enhver om man vil bruke flerfoldige titusener for eiendomsmegler, men her har de jo ikke ryddet i det hele tatt før boligen ble tatt bilde av.. Altfor rotete..

Anonymkode: b8951...d73

Ja, ikke så lett danne seg mening om selve boligen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Woow! 
 

Opp til enhver om man vil bruke flerfoldige titusener for eiendomsmegler, men her har de jo ikke ryddet i det hele tatt før boligen ble tatt bilde av.. Altfor rotete..

Anonymkode: b8951...d73

De har sikkert ryddet kjempemasse og synes huset er helt strøkent på bildene. Folk som bor sånn ser det ikke selv...

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De har sikkert ryddet kjempemasse og synes huset er helt strøkent på bildene. Folk som bor sånn ser det ikke selv...

Anonymkode: 3b767...67e

Skulle akkurat til å skrive det! Dette syntes nok disse er «ryddig»🤣

 

nei, klassisk eksempel på at man burde bruke profesjonelle når man selger. 

Anonymkode: 04930...9a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (2 timer siden):

Jeg tror de her kunne trengt litt hjelp til å presentere huset sitt...

Ed. Jeg trodde det var en bålpanne på bilde 9, men det er kanskje en sving til barna? 

De har sikkert hørt at det ikke skal stå så mye ting på gulvet, derfor stablet de alt opp etter veggen...

Skjermbilde 2021-12-07 kl. 18.36.18.png

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kattugla skrev (2 timer siden):

Og tror nok de har tatt bildene selv... 

Det er det ingen tvil om! 

Kattugla skrev (2 timer siden):

Jeg tror de her kunne trengt litt hjelp til å presentere huset sitt...

Ed. Jeg trodde det var en bålpanne på bilde 9, men det er kanskje en sving til barna? 

Døra til soverom 3(? Det rosa rommet) er IKKE godkjent rømningsvei hvertfall! 

Anonymkode: 3aaec...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De har sikkert ryddet kjempemasse og synes huset er helt strøkent på bildene. Folk som bor sånn ser det ikke selv...

Anonymkode: 3b767...67e

Garantert!

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

De har sikkert hørt at det ikke skal stå så mye ting på gulvet, derfor stablet de alt opp etter veggen...

 

Anonymkode: 3b767...67e

Haha, ja 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (4 timer siden):

Jeg tror de her kunne trengt litt hjelp til å presentere huset sitt...

Ed. Jeg trodde det var en bålpanne på bilde 9, men det er kanskje en sving til barna? 

Altså.......... hva skal man si. Dette objektet frister IKKE. Nå er jeg veldig snill. 🤣

Ser ut som en arbeidsbrakke som anleggsarbeidere har mishandlet over en tiårsperiode. Hvor gamle gubber nær pensjonsalder har prøvd å gjøre det "kult" med en billig LED-strips.

Screenshot_20211207-204502.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...