Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne bygningen er så flott i virkeligheten og skulle gjerne bodd der! Beliggenheten er jo fantastisk også! Syntes derimot planløsningen var veldig rar til å være såpass nytt! Jeg ville nok hatt soverom der kjøkkenet er og flyttet kjøkkenet ut i hovedstuen blandt annet! Er det risky å kjøpe slike tvangssalg egentlig, Mtp at det er så nytt som det er?  https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=235355165

Anonymkode: ef48c...119

Hvorfor skulle det være noe mer risikofylt enn eldre boliger som selges på tvangssalg?

Anonymkode: 45ade...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg liker sjeldent slike hus, men dette synes jeg var skikkelig vellykket! Og for en utsikt!

Anonymkode: 3b767...67e

Det virker mye større enn det egentlig er. Litt sånn "lodge" aktig innvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Denne bygningen er så flott i virkeligheten og skulle gjerne bodd der! Beliggenheten er jo fantastisk også! Syntes derimot planløsningen var veldig rar til å være såpass nytt! Jeg ville nok hatt soverom der kjøkkenet er og flyttet kjøkkenet ut i hovedstuen blandt annet! Er det risky å kjøpe slike tvangssalg egentlig, Mtp at det er så nytt som det er?  https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=235355165

Anonymkode: ef48c...119

2 vaskerom, 4 bad som er samme sted i leiligheten og må gå gjennom 2 rom for å komme fra kjøkkenet til spisestua? For en utrolig rar planløsning. Hadde vært bedre med et stort bad der de 3 baderommene er. Og slått ned noen vegger så det ikke er så mye små rom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det der er den koseligste boligannonsen jeg har lest. Håper Kari får en trivelig nabo!

Anonymkode: 958c2...98e

Haha, jeg ble så oppslukt av utsikten at jeg leste ikke engang annonsen 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (9 timer siden):

2 vaskerom, 4 bad som er samme sted i leiligheten og må gå gjennom 2 rom for å komme fra kjøkkenet til spisestua? For en utrolig rar planløsning. Hadde vært bedre med et stort bad der de 3 baderommene er. Og slått ned noen vegger så det ikke er så mye små rom.

Nei, det er nok tegningen som ikke stemmer helt. Om du ser på bildene så kan en gå fra kjøkkenet, til tv-stua og så kommer en til spisestua. Men en kan jo bruke det som er tv-stue i dag som spisestue.

Anonymkode: 45ade...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, det er nok tegningen som ikke stemmer helt. Om du ser på bildene så kan en gå fra kjøkkenet, til tv-stua og så kommer en til spisestua. Men en kan jo bruke det som er tv-stue i dag som spisestue.

Anonymkode: 45ade...0aa

Håper for dem som skal bo der at tegningen ikke stemmer. For det der er jo bare rart og upraktisk. 

Anonymkode: f604d...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Kattugla said:

Haha, jeg ble så oppslukt av utsikten at jeg leste ikke engang annonsen 😄

Jeg leste alle bildetekster, og ref. brukernavnet ditt - øya har visst Europas største bestand av Hubro-uglen! 😃

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (3 timer siden):

Den skiller seg kraftig ut i nabolaget. Flott hus, men feilplassert.

Ja, veldig! Ser ut som noen har virkelig levd ut sin amerikanske drøm! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg leste alle bildetekster, og ref. brukernavnet ditt - øya har visst Europas største bestand av Hubro-uglen! 😃

Anonymkode: 958c2...98e

Wow! Jeg som elsker fugler burde dratt dit  🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare liker dette huset. :) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=238548479
479_1185885017.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=231472939
...og forstår hvorfor naboene har gitt opp og heldøgns-trukket-for alle vinduer, for maken til egoistisk bygging... :sjokkbla:
Bløtkakehusfolk kjenner over hode ingen begrensning og jeg føler med alle de nøysomme naboene som må forholde seg til denne livsstilens tristhet. Meg, meg, meg og MEG! :nei:      Stakkars det lille røde huset som er trist. 

939_103441044.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 17.56):

I Oslosammenheng er det sjeldent. Tog er fint om du bor i Asker, Ski eller Lillestrøm, transport som går to ganger i timen er ikke et godt tilbud i Oslo.

Anonymkode: 04930...9a5

Er klar over at i Oslo er det ikke ofte, men det er ikke sjelden heller. Ikke ofte er mer riktig uttrykk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (1 time siden):

Den annonsen friket meg ut! 😱

På første bildet, tatt utenfra om kvelden, så var jeg overbevist om at huset var malt dypblått. Og jeg tenkte at du hadde rett, det var en stilig farge. Så kom bilde to, og viser at huset faktisk er hvitt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...