Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Hadde jeg hatt enda mere penger enn @Aragorn ll Elessar så kan det hende at jeg toppet det budet.
                                                                                                                           Jeg likte den faktisk også. :) 

mkbk92p4j5s21.jpg?auto=webp&s=1a55f8d1bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 23.30):

For en delikat hytte😍

 

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=205307310

 

lurer litt på hva huset ditt koster hvis du har hytte til 10,2 da😬🤔

Anonymkode: ebd02...684

"Spenstig" å ha vindu foran dusjen, på begge badene. Av flere grunner. 

Anonymkode: 1dd99...377

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 21.44):

Ny trend ser det ut til:

Øvre Nyhavna, Trondheim

Det ser bare helt merkelig og uferdig ut. 

Anonymkode: f8802...da6

Her har vi faktisk en 3-roms på 77 m2 med 2 - to - do! Og ingen kott/rom til oppbevaring! Skjønner ikke hvordan de finner ut at det er ønskelig!

Anonymkode: 1dd99...377

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (22 timer siden):

I alle dager for noen bildekommentarer i denne annonsen, her har megler hatt det "moro" ja.... 
For deg som klør etter å modernisere: Sentralt, 3-roms selveier, gjennomgående, toppetasje og vestvendt balkong | FINN.no

 

 

Noe så idiotisk som å ha de dukkene der! Tar jo alt fokus. Eller det er kanskje meningen? Kom til bildene med jeansene som hang i de stygge kleshengerne. Da fikk jeg nok. Så mange ekle greier. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her har vi faktisk en 3-roms på 77 m2 med 2 - to - do! Og ingen kott/rom til oppbevaring! Skjønner ikke hvordan de finner ut at det er ønskelig!

Anonymkode: 1dd99...377

Det er et Walk-In Closet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke vitsen med å bruke penger på styling av et oppussingsobjekt. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=205418239

Men hadde jeg hatt råd hadde jeg glatt kjøpt den leiligheten og totalrenovert den. 

Anonymkode: dd076...0ed

Poenget er nok at flere skal få opp øynene for hvor fint det kan bli etter oppussing og ikke bare de som ser etter slike objekter. Synes ofte det funker bra, jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (14 minutter siden):

Det er et Walk-In Closet...

Ja. Jeg også drømmer om et walk-in-closet fylt til randen med støvsugeren, vaskekosten, tørkestativet, tomflaskene, de tre stygge vasene fra tante Olga, gardintrappa og ungens gamle tipi. 

Anonymkode: 1dd99...377

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 10.07):

Kjempefin! Men hva er greia med spilene foran vinduene. Jeg har sett det på flere hus i det siste. Det forstyrrer for utsikten og må være noe herk å gjøre rent?

Anonymkode: 3b767...67e

Ja, det kan du si, vet ikke om det er tilfelle her, men venninnen min ble pålagt å ha slike på sin hytte for at den skulle «gli mer inn i naturen». Det var altså ikke noe de valgte selv. 
 

tror hennes sitter såppass langt ut at du kommer mellom med en nal da. 

Anonymkode: ebd02...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (På 23.1.2021 den 21.18):

Hvorfor er listefritt positivt, mener du? Listverk er som rammen rundt et maleri, det fremhever motivet. Eller så likte jeg ikke noe ved hytta. Den langstrakte fasaden er intetsigene. Plankene foran vinduene kan fungere innenfra, men ser bare merkelig ut utenfra. Og å la alt gå i ett innvendig med samme farge på tak, vegger og gulv - nei, det gir meg en klaustrofobisk følelse.

Nei virkelig ikke. Lister er på ingen måte som en ramme, og fremhever ingenting, det bryter det bare opp visuelt. Uten listene kommer utsikten mer frem, for alt annet glir i ett.  Du ser det på Juvet landskapshotell for eksempel.

 

 

D5C6D425-4C8F-488B-8615-8B6038F29365.jpeg

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (14 timer siden):

Det er et Walk-In Closet...

 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja. Jeg også drømmer om et walk-in-closet fylt til randen med støvsugeren, vaskekosten, tørkestativet, tomflaskene, de tre stygge vasene fra tante Olga, gardintrappa og ungens gamle tipi. 

Anonymkode: 1dd99...377

Walk-In Closet (Eller enda verre Walking Closet) er det nye ordet for bod! :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg paranoid ass, men siden jeg skrev om den hytta på KG så kom dette opp på YouTube😱

Internett er skummelt 😆

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nå ble jeg paranoid ass, men siden jeg skrev om den hytta på KG så kom dette opp på YouTube😱

Internett er skummelt 😆

Anonymkode: ebd02...684

Helt utrolig! Så mange vakre hytter som det finnes i Norge, og så velger de den stygge der! 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (3 minutter siden):

Helt utrolig! Så mange vakre hytter som det finnes i Norge, og så velger de den stygge der! 😱

Det som var stygt med den videoen, var vel lyden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (8 minutter siden):

Det som var stygt med den videoen, var vel lyden.

Lyden var ikke bra, men det gjør ikke at hytta blir noe bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Når selgere prøver å selge uten megler😬😬😬 overskriften matcher ikke heeelt forsidebilde kanskje?
 

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=206652519

Anonymkode: ebd02...684

Også forsøket på å "pynte" på badet med first price oppvasksåpe på vasken da...

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når selgere prøver å selge uten megler😬😬😬 overskriften matcher ikke heeelt forsidebilde kanskje?
 

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=206652519

Anonymkode: ebd02...684

Soverommene der er vel ikke godkjente som oppholdsrom? Vinduene ser for små ut til å være rømningsvei.

Og jeg tror ikke på at dette kjøkkenet ble totaltrenvort i 2020. Lurer forresten hvor i leiligheten det er plassert, har en følelse av at planløsningen er "interessant".519_1534510454.jpg

Anonymkode: dd076...0ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når selgere prøver å selge uten megler😬😬😬 overskriften matcher ikke heeelt forsidebilde kanskje?
 

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=206652519

Anonymkode: ebd02...684

Uff, det må være et tidligere butikklokale. Jeg hadde ikke vært komfortabel med å bo på bakkeplan så sentralt med den døren og det utstillingsvinduet der. Litt sånn invitasjon til innbrudd.

Og en annen ting er at denne oppussingsjobben er ikke pent utført heller. Man ser det spesielt på kjøkkenet, det er jo skjevt. Spesielt synlig mellom benkeplate og underskap, og overskap og vegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...