Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

loveli skrev (18 timer siden):

Noe av det styggeste jeg har sett.

Minner meg om gamle instutisjonsbygg hvor det lukter møll og råte. Utrolig dårlig planløsning og så deprimerende farger at du måtte betalt meg for å bo der. Nei, for at jeg skulle ha kommet på besøk og oppholdt meg der. Eller vent, det er faktisk så grusomt at jeg ikke engang kunne gått julebukk til dette huset og stått i døråpningen og sunget en julesang. Kanskje jeg kunne fulgt barna og spurt fort om godteri på Halloween... hvis dette var min eneste nabo. 

Noe så jævelig.

Har sett at vi er uenige om flere ting på KG, men her er jeg 100 % enig med deg. Og takk for latteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=190351050

Hjelpe meg, når ble «industripreg» et positivt ord? Arkitekten her elsker åpenbart furupanel og betong. Jeg syns ikke det er pent. Trappen omtales som en skulptur. Vel, det er en åpen, mindre pen trapp. Dette huset hadde jeg aldri kunnet bo i, det hadde vært vanskelig nok å være på besøk der.

Endret av Hulderen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=190351050

Hjelpe meg, når ble «industripreg» et positivt ord? Arkitekten her elsker åpenbart furupanel og sement. Jeg syns ikke det er pent. Trappen omtales som en skulptur. Vel, det er en åpen, mindre pen trapp. Dette huset hadde jeg aldri kunnet bo i, det hadde vært vanskelig nok å være på besøk der.

Betong er det verste jeg vet. Stygt og kaldt og helt jævli. Liker ikke runde vinduer heller. Hater det faktisk. Alt i dette huset var feil for meg. Grøss 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
SoWhat? skrev (36 minutter siden):

Har sett at vi er uenige om flere ting på KG, men her er jeg 100 % enig med deg. Og takk for latteren. 

Ja vi er kanskje det? Jeg husker bare én lengre diskusjon men ikke hva det handlet om. 😛

Jeg synes denne tråden er fascinerende. Hvor ulike vi mennesker er. Det er så langt unna min fatteevne at noen kan like det fæle huset i innlegget du siterte. Jeg skjønner det ikke! Sånn.., virkelig skjønner det ikke. 

Det blir like absurd feil i hodet mitt som om noen skal peke på en blå bil og si at den er rød. Jeg tenker bare... nei!? Altså... virkelig bare NEI!??

Hvert fiber i kroppen min hatet det huset. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Hulderen skrev (5 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=190351050

Hjelpe meg, når ble «industripreg» et positivt ord? Arkitekten her elsker åpenbart furupanel og sement. Jeg syns ikke det er pent. Trappen omtales som en skulptur. Vel, det er en åpen, mindre pen trapp. Dette huset hadde jeg aldri kunnet bo i, det hadde vært vanskelig nok å være på besøk der.

Her ble jeg lurt.

Selv om jeg aldri kunne bodd der av flere grunner så tenkte jeg da jeg så det første bildet at fargene ikke var så gale faktisk. Ikke noe jeg ville valgt, men jeg elsker store vindusflater.

Men så bladde jeg et par bilder videre og det ble gulnet parketthelvette...

Screenshot_20210104-170112.jpg

Screenshot_20210104-170116.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (2 minutter siden):

Ja vi er kanskje det? Jeg husker bare én lengre diskusjon men ikke hva det handlet om. 😛

Jeg synes denne tråden er fascinerende. Hvor ulike vi mennesker er. Det er så langt unna min fatteevne at noen kan like det fæle huset i innlegget du siterte. Jeg skjønner det ikke! Sånn.., virkelig skjønner det ikke. 

Det blir like absurd feil i hodet mitt som om noen skal peke på en blå bil og si at den er rød. Jeg tenker bare... nei!? Altså... virkelig bare NEI!??

Hvert fiber i kroppen min hatet det huset. 😛

😆  er enig.

Nå er jeg veldig var for hus og steder. Når noe byr meg mot, blir jeg faktisk uvel. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, loveli said:

Noe av det styggeste jeg har sett.

Minner meg om gamle instutisjonsbygg hvor det lukter møll og råte. Utrolig dårlig planløsning og så deprimerende farger at du måtte betalt meg for å bo der. Nei, for at jeg skulle ha kommet på besøk og oppholdt meg der. Eller vent, det er faktisk så grusomt at jeg ikke engang kunne gått julebukk til dette huset og stått i døråpningen og sunget en julesang. Kanskje jeg kunne fulgt barna og spurt fort om godteri på Halloween... hvis dette var min eneste nabo. 

Noe så jævelig.

Da hadde det blitt mer godteri igjen til meg. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (1 time siden):

Hvor mye trenger man i iq for å skjønne hvordan en skjuler noe bak en glassvegg om nødvendig? Jez  Godt det ikke var flere som plusset, tross alt. 

Jøss, uansett hvor mye (lite?) jeg har i iq, så kan jeg i det minste skryte på meg en bedre personlighet og folkeskikk enn deg. Håper du får en bedre dag i morgen 🤷🏻‍♀️

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apekatten skrev (10 minutter siden):

Jøss, uansett hvor mye (lite?) jeg har i iq, så kan jeg i det minste skryte på meg en bedre personlighet og folkeskikk enn deg. Håper du får en bedre dag i morgen 🤷🏻‍♀️

Ok. Sorry. Det var faktisk unødvendig av meg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=190351050

Hjelpe meg, når ble «industripreg» et positivt ord? Arkitekten her elsker åpenbart furupanel og betong. Jeg syns ikke det er pent. Trappen omtales som en skulptur. Vel, det er en åpen, mindre pen trapp. Dette huset hadde jeg aldri kunnet bo i, det hadde vært vanskelig nok å være på besøk der.

Hjelp. Jeg får faktisk ubehag av å se på bildene. Men så er jeg maksimalist som elsker gamle hus og hater treverk, så det huset der er ca så anti meg man får det. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow for en eiendom! 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202246050

Anonymkode: e1efe...608

Ooooh! Her snakker vi. Det kunne det blitt direkte lekkert 😍 også DEN strandlinja da. 

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (3 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=190351050

Hjelpe meg, når ble «industripreg» et positivt ord? Arkitekten her elsker åpenbart furupanel og betong. Jeg syns ikke det er pent. Trappen omtales som en skulptur. Vel, det er en åpen, mindre pen trapp. Dette huset hadde jeg aldri kunnet bo i, det hadde vært vanskelig nok å være på besøk der.

Her måtte jeg ha malt.

Liker huset og vinduene- men de gulnede finerplatene ødelegger. Og kjøkkeninnredningen var grusom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (4 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=190351050

Hjelpe meg, når ble «industripreg» et positivt ord? Arkitekten her elsker åpenbart furupanel og betong. Jeg syns ikke det er pent. Trappen omtales som en skulptur. Vel, det er en åpen, mindre pen trapp. Dette huset hadde jeg aldri kunnet bo i, det hadde vært vanskelig nok å være på besøk der.

Lurer på hvordan den fineren egentlig ser ut. Jeg mistenker at den gulnede utgaven er den riktige, og at megleren har ikke husket å redigere alle bildene. Finerplater minner meg om da vi bygget vårt eget hus. Vi hadde mye av det mens vi ventet på ekte dører og vinduer...

Hvordan stiller det seg å male disse? Dette er jo et hus som tydeligvis er bygget av en kjent (?) arkitekt. Ødelegger man huset hvis man kliner på litt farge?

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Charminia skrev (12 timer siden):

Enig i at huset er lekkert, men tomten er mikroskopisk til det store huset!! Hva er poenget med enebolig hvis du knapt har en sti rundt huset?

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (20 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=190351050

Hjelpe meg, når ble «industripreg» et positivt ord? Arkitekten her elsker åpenbart furupanel og betong. Jeg syns ikke det er pent. Trappen omtales som en skulptur. Vel, det er en åpen, mindre pen trapp. Dette huset hadde jeg aldri kunnet bo i, det hadde vært vanskelig nok å være på besøk der.

 

Når jeg ser sånne hus så tenker jeg at det er bygd mer for arkitekten enn for menneskene som skal bo der.

Jeg liker runde vinduer, men da skal de være ordentlige, disse så bare kjipe ut.

Anonymkode: 2e697...0cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 4.1.2021 den 8.52):

Her selger en kjent artist, ofte med Ravnsvart hår sin leilighet i oslo. 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202987753

Liten og grei, men beliggenheten med null privatliv inn mot felles gård er et stort minus for min del. 

Har selv bodd 200 meter opp i gata, dog i en 3. etasje, men man ser egentlig veldig lite inn i leilighetene. Folk flest på Løkka er mer opptatt av å ha det hyggelig hos seg selv og bo sentralt enn å nistirre inn i andres leilighet 🙂 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (20 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=190351050

Hjelpe meg, når ble «industripreg» et positivt ord? Arkitekten her elsker åpenbart furupanel og betong. Jeg syns ikke det er pent. Trappen omtales som en skulptur. Vel, det er en åpen, mindre pen trapp. Dette huset hadde jeg aldri kunnet bo i, det hadde vært vanskelig nok å være på besøk der.

Boligen har mange gode kvaliteter (bl.a. mtp. lys), men er ikke noe for meg. Fæl betong, gulnet finer og runde vinduer.  🙈

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Lurer på hvordan den fineren egentlig ser ut. Jeg mistenker at den gulnede utgaven er den riktige, og at megleren har ikke husket å redigere alle bildene. Finerplater minner meg om da vi bygget vårt eget hus. Vi hadde mye av det mens vi ventet på ekte dører og vinduer...

Hvordan stiller det seg å male disse? Dette er jo et hus som tydeligvis er bygget av en kjent (?) arkitekt. Ødelegger man huset hvis man kliner på litt farge?

Anonymkode: 3b767...67e

Maler man panelen, ødelegger man huset. Jeg så det på en bolig på Solgt for noen år siden, et veldig bra hus fra 60-tallet med panel som de nye eierne malte hvit 😱. Jeg håper de som kjøper boligen liker stilen og beholder den. Av respekt for huset ville jeg sett etter en annen bolig (for jeg liker virkelig ikke betong og gulnet finer).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...