Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hysjteria skrev (6 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202247046

 

burde kanskje ha pakket ned de 500 nissene før foto???

Det er ikke bare nisser som burde vært pakket bort der😅 Greit at det ikke er vits å style et oppussingsobjekt, men de kunne ryddet en god del mer.

Anonymkode: 23376...614

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er ikke bare nisser som burde vært pakket bort der😅 Greit at det ikke er vits å style et oppussingsobjekt, men de kunne ryddet en god del mer.

Anonymkode: 23376...614

Enig. Nissene var det minste problemet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apekatten skrev (10 timer siden):

Fin og gjennomført leilighet, men usikker på hva jeg synes om soverommet med glassvegg ned til stua. fint, men upraktisk hvis man har overnattingsbesøk 🤷🏻‍♀️

Jeg likte den! Kan vel bare sette opp en gardinstang, så har man muligheten for skjerming. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke bare nisser som burde vært pakket bort der😅 Greit at det ikke er vits å style et oppussingsobjekt, men de kunne ryddet en god del mer.

Anonymkode: 23376...614

Jeg tenker det er utleid, så da gadd ikke de som leier der rydde.🙈 Tenker de som bor der jobber på OSL.

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tenker det er utleid, så da gadd ikke de som leier der rydde.🙈 Tenker de som bor der jobber på OSL.

Anonymkode: 45ade...0aa

Du ser på stolen på kjøkkenet at det er et gammelt menneske som bor der.

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Interessant romløsning her: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202731637

Anonymkode: f4cad...add

Ser superflott ut ved første øyekast, mye kule løsninger. Liker spileveggene og garderoberommene. Men takvinduer rett over senga er ett mareritt (det blir sykt varmt, og du kan ikke ha vinduet åpent om natta, i tilfelle det begynner å regne. For det regner rett inn). Og jeg grøsser av det glass-gelenderet. Må vaskes daglig for å holde seg pent, blir fingermerker av ingenting. Hadde det enda vært en kant øverst av noe annet materiale.

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du ser på stolen på kjøkkenet at det er et gammelt menneske som bor der.

Ser superflott ut ved første øyekast, mye kule løsninger. Liker spileveggene og garderoberommene. Men takvinduer rett over senga er ett mareritt (det blir sykt varmt, og du kan ikke ha vinduet åpent om natta, i tilfelle det begynner å regne. For det regner rett inn). Og jeg grøsser av det glass-gelenderet. Må vaskes daglig for å holde seg pent, blir fingermerker av ingenting. Hadde det enda vært en kant øverst av noe annet materiale.

Anonymkode: 3aaec...330

Jeg hadde ikke orket å ha en trapp mellom stue og kjøkken. Ikke fint i det hele tatt, synes jeg. Upraktisk er det også, mye støv som samler seg under en trapp. 

Anonymkode: f8802...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Gulvplanke skrev (På 24.12.2020 den 9.50):

Noe av det styggeste jeg har sett.

Minner meg om gamle instutisjonsbygg hvor det lukter møll og råte. Utrolig dårlig planløsning og så deprimerende farger at du måtte betalt meg for å bo der. Nei, for at jeg skulle ha kommet på besøk og oppholdt meg der. Eller vent, det er faktisk så grusomt at jeg ikke engang kunne gått julebukk til dette huset og stått i døråpningen og sunget en julesang. Kanskje jeg kunne fulgt barna og spurt fort om godteri på Halloween... hvis dette var min eneste nabo. 

Noe så jævelig.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Hulderen skrev (12 minutter siden):

12 millioner euro! 😱 Det må jo være en trykkfeil et sted !

Jeg mistenker at det er en pris som ikke er reell. Prisen er 123456789kr. Betyr ikke det at man skal gi bud? Noen som vet?

Hvis jeg blir så superrik at jeg kan ha det litt gøy skal jeg heller prise boligen min for 987654321. Bare fordi. :lur:

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (5 minutter siden):

Jeg mistenker at det er en pris som ikke er reell. Prisen er 123456789kr. Betyr ikke det at man skal gi bud? Noen som vet?

Hvis jeg blir så superrik at jeg kan ha det litt gøy skal jeg heller prise boligen min for 987654321. Bare fordi. :lur:

😂Jeg la faktisk ikke merke til at prisen var en tallrekke, takk for info!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Hoppetaujenta said:

Her selger en kjent artist, ofte med Ravnsvart hår sin leilighet i oslo. 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202987753

Liten og grei, men beliggenheten med null privatliv inn mot felles gård er et stort minus for min del. 
 

Jeg liker at innredningen ikke er helt A4, men heller ikke speisa. Beliggenheten kunne vært bedre, med tanke på lysforhold (og mulige bakgårdsfester), stua er nordvendt. Men leiligheten ligger jo sentralt og greit på Løkka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Hoppetaujenta said:

Her selger en kjent artist, ofte med Ravnsvart hår sin leilighet i oslo. 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202987753

Liten og grei, men beliggenheten med null privatliv inn mot felles gård er et stort minus for min del. 
 

Ikke verdt 5 mill. Den var koselig, men for liten til å forsvare den prisen. 

Anonymkode: 958c2...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Her selger en kjent artist, ofte med Ravnsvart hår sin leilighet i oslo. 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202987753

Liten og grei, men beliggenheten med null privatliv inn mot felles gård er et stort minus for min del. 
 

Jeg likte veldig godt fargevalget på veggene i leiligheten. Lunt og koselig. Men frontene på kjøkkeninnredningen og flisene over benken ville jeg byttet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.1.2021 den 8.17):

Det er ikke bare nisser som burde vært pakket bort der😅 Greit at det ikke er vits å style et oppussingsobjekt, men de kunne ryddet en god del mer.

Anonymkode: 23376...614

Tvangsalg kanskje eller nesten?

Når en må selge, så gjør man minst mulig og heller ønsker å bare bli ferdig. 

Anonymkode: 36418...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tvangsalg kanskje eller nesten?

Når en må selge, så gjør man minst mulig og heller ønsker å bare bli ferdig. 

Anonymkode: 36418...19d

Kan være dødsbo, og arvinger som ikke har overskudd til å gjøre så mye ut av salget.

Anonymkode: 938f3...576

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apekatten skrev (På 2.1.2021 den 22.20):

Fin og gjennomført leilighet, men usikker på hva jeg synes om soverommet med glassvegg ned til stua. fint, men upraktisk hvis man har overnattingsbesøk 🤷🏻‍♀️

Hvor mye trenger man i iq for å skjønne hvordan en skjuler noe bak en glassvegg om nødvendig? Jez  Godt det ikke var flere som plusset, tross alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...