Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=194664105

Oi oi, for noen farger i stua. Mye rot der før fotografering ja. Ser litt hastverk ut. Så rart at det er flere bilder av kjelleretasjen som ikke inneholder stort annet enn "skrot", mens det er så få bilder av leiligheten. Kjøkkenet ser jo ok ut da, men lurer veldig på hvorfor fotografen har valgt å ta bilde av toalettet og ikke dusj/vaskeservant osv. Det står i teksten at det ene soverommet ikke er avbildet pga at det brukes til bod, og det er jo greit nok, men resten da? 

Anonymkode: 986f1...875

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 18.52):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=194664105

Oi oi, for noen farger i stua. Mye rot der før fotografering ja. Ser litt hastverk ut. Så rart at det er flere bilder av kjelleretasjen som ikke inneholder stort annet enn "skrot", mens det er så få bilder av leiligheten. Kjøkkenet ser jo ok ut da, men lurer veldig på hvorfor fotografen har valgt å ta bilde av toalettet og ikke dusj/vaskeservant osv. Det står i teksten at det ene soverommet ikke er avbildet pga at det brukes til bod, og det er jo greit nok, men resten da? 

Anonymkode: 986f1...875

Ville nesten tippet at det var et tvangssalg ut i fra bildene.. altså mulig lite samarbeidsvillig selger. 
 

nb har ikke lest prospektet og har ikke sjekket om det stemmer. Kun spekulasjon. 

Anonymkode: e29bb...4b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 18.52):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=194664105

Oi oi, for noen farger i stua. Mye rot der før fotografering ja. Ser litt hastverk ut. Så rart at det er flere bilder av kjelleretasjen som ikke inneholder stort annet enn "skrot", mens det er så få bilder av leiligheten. Kjøkkenet ser jo ok ut da, men lurer veldig på hvorfor fotografen har valgt å ta bilde av toalettet og ikke dusj/vaskeservant osv. Det står i teksten at det ene soverommet ikke er avbildet pga at det brukes til bod, og det er jo greit nok, men resten da? 

Anonymkode: 986f1...875

Farger i stua? Hvite vegger, hvitt tak og lysebrun parkett er ikke så fargerikt, akkurat. Atar at du mener møblene og gardinene, men de er neppe med på kjøpet. Hadde jeg skulle bodd der, ville jeg straks ha malt veggene i stua i en varm fargetone, gjerne fersken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2020 den 8.05):

Huset er greit nok, beliggenheten er elendig.

Anonymkode: 938f3...576

Hvorfor?

Gjelder huset til Ari Behn.

Anonymkode: d4bde...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 18.07):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=199526888
Hva syns dere om dette huset? Nå tenker jeg på selve huset, ikke prisen. 

Det har vært forsøkt solgt før. Min tanke er to ting: Hvis det regner kraftig har man et problem med overvann. Og for en liten stue/kjøkken! Kun to overskap på kjøkken, veldig nærme sofaen. Ikke god plass til spisebord. Dette er jo ikke en god familebolig. 

Anonymkode: 958c2...98e

Enig! Helt tullete planløsning, skjønner godt at det ikke er lagt ved i annonsen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cattleya skrev (På 30.11.2020 den 18.25):

Takvinduer er jo ganske kjipt da, veldig begrenset med lys og ingen dagslys. Lurer på hva de får for den til slutt. 

Har bare takvinduer selv, og mangel på lys er IKKE noe problem. Tvert imot. Skulle gjerne kunne sperret for lyset innimellom, men det er så dyrt med persienner o.l. til takvinduer at jeg har ikke hatt mulighet til å kjøpe det. Her står sola inn vinduene fra morgen til kveld på sommeren. Så det avhenger veldig av beliggenhet, retning, vinkel på taket, høyde på bygget osv.

 

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/30/2020 at 6:52 PM, AnonymBruker said:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=194664105

Oi oi, for noen farger i stua. Mye rot der før fotografering ja. Ser litt hastverk ut. Så rart at det er flere bilder av kjelleretasjen som ikke inneholder stort annet enn "skrot", mens det er så få bilder av leiligheten. Kjøkkenet ser jo ok ut da, men lurer veldig på hvorfor fotografen har valgt å ta bilde av toalettet og ikke dusj/vaskeservant osv. Det står i teksten at det ene soverommet ikke er avbildet pga at det brukes til bod, og det er jo greit nok, men resten da? 

Anonymkode: 986f1...875

Denne tråden er ment for drømmeboliger, ikke for å disse boliger som ligger ute på finn.

Anonymkode: 938f3...576

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor?

Gjelder huset til Ari Behn.

Anonymkode: d4bde...cc3

Lysforholdene. Huset er nord eller nordøstvendt (husker ikke nå, og gidder ikke se etter) og har en stor kolle som skygger i sør.

Anonymkode: 938f3...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har bare takvinduer selv, og mangel på lys er IKKE noe problem. Tvert imot. Skulle gjerne kunne sperret for lyset innimellom, men det er så dyrt med persienner o.l. til takvinduer at jeg har ikke hatt mulighet til å kjøpe det. Her står sola inn vinduene fra morgen til kveld på sommeren. Så det avhenger veldig av beliggenhet, retning, vinkel på taket, høyde på bygget osv.

 

Anonymkode: 3aaec...330

At takvinduer ikke gir lys er jo bare tull, du har helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 18.14):

Men jeg tror interiøret gjør at stua ser større ut. Sofaen er en liten 2-seters, det er for lite for en familie. Du kan heller ikke ha sofaen stående der hvis du skal ha en tv opp på veggen. Da må du evt. ha tv-en rett foran kjøkkenet, og sitte og se rett på den som lager mat. 

Anonymkode: 958c2...98e

Bedre å bytte sofa og spisebord.

Men hvordan det skal være mulig å få inn vaskemaskin på badet stiller jeg meg mer tvilende til.

Anonymkode: 57aff...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Denne tråden er ment for drømmeboliger, ikke for å disse boliger som ligger ute på finn.

Anonymkode: 938f3...576

Hvor står det? Jeg liker å se alle mulige boliger, er mye mer interessant med spesielle boliger enn strigla villaer.

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 18.52):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=194664105

Oi oi, for noen farger i stua. Mye rot der før fotografering ja. Ser litt hastverk ut. Så rart at det er flere bilder av kjelleretasjen som ikke inneholder stort annet enn "skrot", mens det er så få bilder av leiligheten. Kjøkkenet ser jo ok ut da, men lurer veldig på hvorfor fotografen har valgt å ta bilde av toalettet og ikke dusj/vaskeservant osv. Det står i teksten at det ene soverommet ikke er avbildet pga at det brukes til bod, og det er jo greit nok, men resten da? 

Anonymkode: 986f1...875

Likte fargene på sofa og stol, men gardinene passet ikke helt.  Men jeg er glad i farger. Det er jo avbildet 2 soverom der?  Var litt lite bilder - men heldigvis ikke av unødvendige interiørdetaljer som fruktfat som det hender det er i andre annonser. Men jeg likte leiligheten, at den var i 1. etasje med utgang til hage. Likte planløsningen og at det er 3 soverom. 1 soverom til meg og 2 til ungene. Og med mulighet for å lage hobbyrom i kjelleren, i tillegg til oppbevaring :) Så jo, hadde denne ligget i den kommunen jeg ønsker å bo i så hadde jeg kunnet vurdert denne leiligheten. Men Drammen blir litt for langt unna før ungene er ferdig med videregående....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

sukk...den som hadde hatt 18 millioner og mulighet til å flytte til en annen del av landet....jeg håper jo på å finne meg en ny kjæreste på sikt, men på grunn av diverse har jeg ikke lyst å bo sammen, men ha mitt eget krypinn så må det jo dette være perfekt siden det er kårbolig :) Da er vi i nærheten av hverandre og jeg har mulighet til alenetid når jeg trenger det 🤩

 

Påmeldingsvisning - Unikt og flott opparbeidet småbruk med gode kvaliteter - 2 fine eneboliger, stall med ridebane, eget | FINN.no

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/12/2020 at 11:19 AM, rampeguri said:

sukk...den som hadde hatt 18 millioner og mulighet til å flytte til en annen del av landet....jeg håper jo på å finne meg en ny kjæreste på sikt, men på grunn av diverse har jeg ikke lyst å bo sammen, men ha mitt eget krypinn så må det jo dette være perfekt siden det er kårbolig :) Da er vi i nærheten av hverandre og jeg har mulighet til alenetid når jeg trenger det 🤩

 

Påmeldingsvisning - Unikt og flott opparbeidet småbruk med gode kvaliteter - 2 fine eneboliger, stall med ridebane, eget | FINN.no

Ja, dette er sååå fint! Har dessverre ikke 18 millioner heller.

Anonymkode: 32372...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette leiligheten til Camilla Pihl og Peter Peters?

Anonymkode: f4cad...add

Nei, navnet til eierne står i salgsoppgaven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nå kan du endelig kjøpe deg ett skråtak, og det til kun 16 millioner!

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=191600090

Anonymkode: 33870...dea

Har endel kommet meg vekk fra skråtak i takvinduer, kunne aldri bodd her. 

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...