Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg tok like godt og kjøpte det huset, så nå skal jeg bo et helt annet sted.
Burde kanskje legge Finn.no på hylla, så jeg ikke går på nok en smell...

Anonymkode: 3b767...67e

Det hender ofte at jeg "kjøper boliger" på finn fordi jeg har lyst til det...i fantasien, men det jeg lurer på nå;
har du kjøpt det i virkelighetens verden på en plutselig innskytelse? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pikeliten skrev (2 timer siden):

Noen som også vil feire jul her neste år?

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=202479369

Å, den likte jeg kjempegodt! Veldig fine farger innvendig. Det eneste jeg ville tTt bort var de utstoppede dyrehodene og gevirene. Hadde jeg hatt ni millioner, så ville jeg nok gjort alvor av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Hoppetaujenta said:

Det hender ofte at jeg "kjøper boliger" på finn fordi jeg har lyst til det...i fantasien, men det jeg lurer på nå;
har du kjøpt det i virkelighetens verden på en plutselig innskytelse? :klo: 

Ikke meg du spør, men mine to siste eiendomskjøp har skjedd ganske raskt, og litt på magefølelse. Har ikke angret.

Men det er vel impulsivitet med økonomi og en slags halvbevisst plan i bunnen.

(Hvis det høres litt kvalmt ut: Jeg er langt fra rik, kan ikke en gang kalles velstående.)

Endret av T-Rex
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, T-Rex said:

Ikke meg du spør, men mine to siste eiendomskjøp har skjedd ganske raskt, og litt på magefølelse. Har ikke angret.

Men det er vel impulsivitet med økonomi og en slags halvbevisst plan i bunnen.

(Hvis det høres litt kvalmt ut: Jeg er langt fra rik, kan ikke en gang kalles velstående.)

Litt mitt boligkjøp også (eneste foreløpig). 

Vi skulle kjøpe 3-roms sentralt i Oslo, og visste veldig godt hva vi hadde råd til og ikke. Var på 5-6 visninger, og på den 6. var vi ganske sikre. Var bare en visning der, så fikk bare sett en gang på leiligheten. Men jeg hadde gjort mye forarbeid med lysforhold, tilstand, nabolag, etc. Leiligheten lå også litt under markedspris, så egentlig var vi forberedt på å gi en del mer enn prisantydning. Men ble 50k over, og det var den absolutt verdt for oss. 

Anonymkode: 958c2...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Litt mitt boligkjøp også (eneste foreløpig). 

Vi skulle kjøpe 3-roms sentralt i Oslo, og visste veldig godt hva vi hadde råd til og ikke. Var på 5-6 visninger, og på den 6. var vi ganske sikre. Var bare en visning der, så fikk bare sett en gang på leiligheten. Men jeg hadde gjort mye forarbeid med lysforhold, tilstand, nabolag, etc. Leiligheten lå også litt under markedspris, så egentlig var vi forberedt på å gi en del mer enn prisantydning. Men ble 50k over, og det var den absolutt verdt for oss. 

Anonymkode: 958c2...98e

Forskjellen fra dette og mine kjøp, er at jeg bare var sånn halvveis inne. Jeg hadde ikke helt konkrete planer om å kjøpe, var bare inne og luktet på annonsene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det var da godt å høre at det lykkes for noen raskt og smertefritt..."der levde de alle sine dager til ende....og har dei ikkje flytta derfrå enda, ja så lever de vel der den dag i dag!". :klappe: Det vil vi ha mere av i det nye året. Folk skal få sine drømmer oppfylt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

Jammen det var da godt å høre at det lykkes for noen raskt og smertefritt..."der levde de alle sine dager til ende....og har dei ikkje flytta derfrå enda, ja så lever de vel der den dag i dag!". :klappe: Det vil vi ha mere av i det nye året. Folk skal få sine drømmer oppfylt! 

De raske avgjørelsene lykkes ikke alltid like godt. Jfr min nyinnkjøpte vask og tørk.

Men det er jo fint at de kjøpene som har dratt avgårde med store penger, ikke har vært helt på trynet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 31.12.2020 den 9.44):

Det hender ofte at jeg "kjøper boliger" på finn fordi jeg har lyst til det...i fantasien, men det jeg lurer på nå;
har du kjøpt det i virkelighetens verden på en plutselig innskytelse? :klo: 

Ja, faktisk😂

Og til deg som lurte på om det var ett av husene omtalt her inne: nei. Men det ligger i et område som jeg ble oppmerksom på gjennom denne tråden. 2 timer fra der jeg bor nå. Så denne tråden er litt småfarlig for oss med manglende impulskontroll.

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pikeliten skrev (På 31.12.2020 den 9.39):

Noen som også vil feire jul her neste år?

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=202479369

Søkke ta. Her har dem måket innkjørselen med linjal og teskje for å få den strøken. Min milde OCD ble tilfredsstilt så det holder! 

Anonymkode: 68194...fa5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Interessant romløsning her: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202731637

Anonymkode: f4cad...add

Fin og gjennomført leilighet, men usikker på hva jeg synes om soverommet med glassvegg ned til stua. fint, men upraktisk hvis man har overnattingsbesøk 🤷🏻‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Interessant romløsning her: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202731637

Anonymkode: f4cad...add

For meg hadde rommet med glassvegg blitt kombinert bibliotek og kontor. Hadde nok også satt opp en gardinskinne så det var mulig med litt privatliv når jeg hadde besøk. Men ellers en pen leilighet!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peanut skrev (På 24.12.2020 den 16.31):

Vet ikke om denne her har vært linket til før: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202412556

Fascinerende farge på noen av veggene synes jeg :sjokkbla:  Det står «usjenert hage» men det ser da ikke sånn ut på bilde 3? 😬 

Tror noen mennesker bruker LSD eller noe. Noe av det fæleste jeg har sett. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...