Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

ti10 skrev (15 minutter siden):

Uff, det må være et tidligere butikklokale. Jeg hadde ikke vært komfortabel med å bo på bakkeplan så sentralt med den døren og det utstillingsvinduet der. Litt sånn invitasjon til innbrudd.

Og en annen ting er at denne oppussingsjobben er ikke pent utført heller. Man ser det spesielt på kjøkkenet, det er jo skjevt. Spesielt synlig mellom benkeplate og underskap, og overskap og vegg.

Nei, virkelig ikke. Tror han glemte noen hermetegn med marmorfliser også, aldri i verden om det er ekte marmor. 

Anonymkode: ebd02...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Men da har jeg kjøpt denne plassen her og flytter inn med det samme. Alt er finfint! 
Mange fine rom og kjøkkenet var trivelig med plass til langbord og gode venner. :)  https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=195308294
294_861956112.jpg

Kult! Regner med vi som er den faste gjengen her i tråden blir invitert? 🥂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Soverommene der er vel ikke godkjente som oppholdsrom? Vinduene ser for små ut til å være rømningsvei.

Og jeg tror ikke på at dette kjøkkenet ble totaltrenvort i 2020. Lurer forresten hvor i leiligheten det er plassert, har en følelse av at planløsningen er "interessant".519_1534510454.jpg

Anonymkode: dd076...0ed

Fargen på benkeplatene ligner mest på sponplater...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Men da har jeg kjøpt denne plassen her og flytter inn med det samme. Alt er finfint! 
Mange fine rom og kjøkkenet var trivelig med plass til langbord og gode venner. :)  https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=195308294
294_861956112.jpg

Bare om du hadde rekkt å kjøpe det før meg ;) Men du kan komme på besøk da om jegrekker frem først :)  Her var det masse elementer jeg virkelig liker :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (1 time siden):

Uff, det må være et tidligere butikklokale. Jeg hadde ikke vært komfortabel med å bo på bakkeplan så sentralt med den døren og det utstillingsvinduet der. Litt sånn invitasjon til innbrudd.

Og en annen ting er at denne oppussingsjobben er ikke pent utført heller. Man ser det spesielt på kjøkkenet, det er jo skjevt. Spesielt synlig mellom benkeplate og underskap, og overskap og vegg.

Jup ,var en sjappe der før :

Bushra Dagligvarer

Borger Withs Gate 10

0482 Oslo

 

Ellers katastrofe leilighet syns jeg.

Vi kjøpte enebolig for samme pris ,2 år siden ,500m fra Oslo grensen.

Anonymkode: 09756...89d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Når selgere prøver å selge uten megler😬😬😬 overskriften matcher ikke heeelt forsidebilde kanskje?
 

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=206652519

Anonymkode: ebd02...684

Strøken er nok et relativt ord. 😂😂😂 Det var kanskje ikke det jeg ville ha brukt i denne sammenhengen. Synd det ikke lå med plantegning på leiligheten. Kunne ha vært interessant. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Når selgere prøver å selge uten megler😬😬😬 overskriften matcher ikke heeelt forsidebilde kanskje?
 

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=206652519

Anonymkode: ebd02...684

Bare en bagatell, men denne leiligheten er et klassisk eksempel på hva som skjer når du maler veggene hvite og velger lister i eggehvit/bomull. Hele leiligheten ser møkkete ut.

Resten er ikke akkurat strøkent det heller.

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cattleya skrev (3 timer siden):

Kult! Regner med vi som er den faste gjengen her i tråden blir invitert? 🥂

Selvfølgelig! Her skal det sosialiseres og hver uke skal en god kokk stå for traktementet. Forumet betaler. :nigo: 

rampeguri skrev (2 timer siden):

Bare om du hadde rekkt å kjøpe det før meg. Men du kan komme på besøk da om jeg rekker frem først. 
Her var det masse elementer jeg virkelig liker. 

Haha...godt forsøk. Huset er nu mitt til odel og eie. :jepp: 

Jeg tok hurtig direkte kontakt med selger før dere fikk se det og handelen er gjort med diverse underskrifter
og et håndtrykk. Jeg er veldig fornøyd. :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Selvfølgelig! Her skal det sosialiseres og hver uke skal en god kokk stå for traktementet. Forumet betaler. :nigo: 

Haha...godt forsøk. Huset er nu mitt til odel og eie. :jepp: 

Jeg tok hurtig direkte kontakt med selger før dere fikk se det og handelen er gjort med diverse underskrifter
og et håndtrykk. Jeg er veldig fornøyd. :nigo: 

snufs....

 

Når kan jeg komme på besøk? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skal vi se her....*lete nedover besøkslista* Det er først ledig på mandag i uke ni.
Det blir fort fullt når folk først oppdager en slik liten perle, men du er hjertelig velkommen.  :) 
Si ifra om man tar med veloppdragne, trivelige hund(er) så ordner vi noe godt til dem også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/4/2021 at 10:15 AM, AnonymBruker said:

Bare en bagatell, men denne leiligheten er et klassisk eksempel på hva som skjer når du maler veggene hvite og velger lister i eggehvit/bomull. Hele leiligheten ser møkkete ut.

Resten er ikke akkurat strøkent det heller.

Anonymkode: 3b767...67e

Ja, det var veldig synlig i den leilighet 😅

Anonymkode: fdddf...f39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=204588354  Denne boligen likte jeg. Litt må gjøres,
men rommene var store og gode og gir lys nok, så jatakk. Avslappings/meditasjonsrom og min private hule her: 
354_938688729.jpg

Jeg vil gjerne ha soverom 4 if you don't mind? Var noe som tiltalte meg der, sikkert upraktisk utformet, but, but, jeg likte det! Ok, tar soverom 5 med også 😄 Betaler selvsagt godt for dem, jeg er tross alt søkkrik :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den er grei. Jeg sender kontonummeret til deg på pm. ;)  Det blir litt dyrt siden det er rike deg som skal leie,
men det er bare bagateller tror jeg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Catalina Culès said:

Det første: Vegg-til-vegg-teppe i stua...? Sært.

Det siste var utrolig lite? Og så kjipt å ha alle felles søppelbøttene rett utenfor huset sitt da.

 

Forøvrig ser jeg ingen grunn til å ville bo i Notodden 😄

Anonymkode: fccee...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse husene eksisterer der de er, men kan også flyttes til et dertil egnet sted etter hver enkelts lyster. :jepp: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...