Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Thildamor skrev (5 minutter siden):

Spreke farger skal de ha for. 

Men akkurat de fargene? Huff

Anonymkode: f8802...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar det første kongsberghuset med alle trappene, for de bare legges inn i dagens trim
for gluteus maximusen min....og alt treet og underlig bygg skulle jeg ha klart å venne meg til.
Måtte nok gå rundt og kjenne på alle veggene for å finne ut om det er skjulte rom bak der.
Jeg fikk en sånn hemmelig panikkrom-følelse. :klo:  ...men, men...det skulle vel gå an å bo slik. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hytta var egentlig ganske fin selv om den kanskje må pusses litt opp synes jeg, området er også ganske fint, men ja jeg er enig prisen er for høy.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Pikeliten said:

Ja, jeg postet den en eller annen gang før jul.

Her er et annet arkitekttegnet hus. Synes ikke det er så fint heller: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=207160550

Hahaha, dette var jo på grensen til komisk! Grusomme fargevalg, både utenpå og inni. Her hadde jeg faktisk malt en del før jeg la ut på Finn.

Anonymkode: 958c2...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=188500949

Når beliggenhet-beliggenhet-beliggenhet ikke er nok....overpriset nedslitt hytte - prisen må nok ned ca. 3 mill. før denne får ny eier...

Anonymkode: fa615...98b

😳 Altså 3 mill for det der er jo helt hinsides!

Anonymkode: 5fc04...bd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de i hvert fall må halvere prisen for å få den hytta solgt.

Anonymkode: 5b830...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her bor det en kunstner...

Anonymkode: 3aaec...330

Ja, det var jo kunstferdig "dekorert". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/11/2021 at 9:07 PM, Pikeliten said:

Ja, jeg postet den en eller annen gang før jul.

Her er et annet arkitekttegnet hus. Synes ikke det er så fint heller: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=207160550

Ja, så den selv. Fantastisk utsikt, men ellers.. Ojoj. Glassbyggestein var vel veldig «inn» på den tida, og samme med klare farger, men alikevel.

Sånn sett, synes ikke det er så mye å gjøre innvendig for å forbedre det, det er tross alt ingen skjeive vegger med strie. men utvendig, huset ser jo ikke ut utvendig.. Også synes jeg det er dyrt for Heggedal men det må være pga utsikt?

Anonymkode: fdddf...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragorn ll Elessar skrev (15 timer siden):

Jeg synes personlig at denne hytta var ganske fin

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=206770041

Flott 4-roms hytte med anneks og badestamp midt i turterreng. Innlagt strøm og vann.

Anneks og badestamp midt i turterrenget? Blir ikke folk sure av sånt?

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aragorn ll Elessar skrev (16 timer siden):

Jeg synes personlig at denne hytta var ganske fin

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=206770041

Utedo inne? Det må da bli mye lukt? Selvsagt sjarmerende å kunne bæsje side ved side, men det er en grunn til at de fleste hadde utedoen et stykke fra boligen ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (25 minutter siden):

Utedo inne? Det må da bli mye lukt? Selvsagt sjarmerende å kunne bæsje side ved side, men det er en grunn til at de fleste hadde utedoen et stykke fra boligen ...

Det kommer helt an på hva man gjør etter at man har gjort sitt. Jeg var på verdens fineste utedo i Sverige for mange år siden og det luktet ikke i det hele tatt, men det sto plakat på veggen at man skulle strø på noe (hodet mitt har stoppet, så husker ikke hva det er, men det fås selvfølgelig i Norge også) og da lukter det ikke i det hele tatt. (Var på ferietur, så dette hørte til en stuga vi lå i en natt)

1UMwWTlf-z3XV1faSQJFXmpJDPR2dMKdDELgpsiO

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (36 minutter siden):

Utedo inne? Det må da bli mye lukt? Selvsagt sjarmerende å kunne bæsje side ved side, men det er en grunn til at de fleste hadde utedoen et stykke fra boligen ...

Jeg har vært på en hytte for flere år siden hvor det var utedo inne, og da ble det ingen lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med lukt kommer an på hva slags utedo det er. Sannsynligvis er det enten en biodo eller noe, eller så er det bøtte som man må tømme (og da putter man strø oppå). Da blir det ikke noe særlig lukt om man tømmer ofte nok og det er lufting ut nedi der hvor bøttene står. 

Anonymkode: fccee...44a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...