Gå til innhold

Dream lakris-is

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men vi står da for det i fullt dagslys! :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå vært innom en håndfull butikker i bergen sentrum (og utkant...) uten hell. Faen, kan noen dele med meg!!!??? :rope:

Vil haaaaaaaaa :grine:

Skrevet

I mitt distrikt er det bare ICA som har hatt den. Har du en sånn en i nærheten av deg som du kan prøve kanskje? :)

Skrevet

Kjøpte en boks på Obs! i går. Isen er sinnsykt god, helt perfekt! Passe søt og deilig lakris! :)

Skrevet

Kommer i tanker om at folk som har høyt blodtrykk, ikke skal ha lakris. Er det farlig å spise lakris-is også da kanskje? :klo:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det er jo alt etter som en liker det da. Jeg personlig syns at den er kjempegod! *her taler en kjenner* :biggrin:

Den smaker markert mint og det blir ikke for mye, fordi sjokoladen også er markert i tykkere striper i isen. Dermed oppstår en farlig god balanse som får meg til å ville ha is hver eneste dag. :jepp:

---

...og her måtte det redigeres gitt; jeg spiser mint i dette øyeblikk! ;)

Åhh... gjett hvem som skal kjøpe den i dag? :rodmer: Jeg digger mintsjokolade.

Skrevet

Denne MÅ jeg prøve en dag! Hadde det ikke vært for at jeg ikke så tråden før nå så skulle jeg jammen kjøpt en boks til i kveld. Håper ikke den skuffer! Elsker de andre yoghurtisene fra dream (og lakris).

Skrevet

Kommer i tanker om at folk som har høyt blodtrykk, ikke skal ha lakris. Er det farlig å spise lakris-is også da kanskje? :klo:

Den er verdt å dø for! :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg bor i en dusteby....... Har sjekket både Rema, Ica og en Coop - uten hell. Ååååååååh :sukk:

Skrevet

Jeg bor i en dusteby....... Har sjekket både Rema, Ica og en Coop - uten hell. Ååååååååh :sukk:

Rart. COOP/Mega skal ha... De har det i sortimanget sitt hos Diplom-Is i alle fall.

Skrevet

Jeg har lett i flere butikker i Trondheim, og finner den ikke. :( Jeg som gleda meg sånn.

Skrevet

LUGG MEG LANGSOMT I RÆVSKJEGGET!!! SALTLAKRIS? Trådstarter, du er en sjarlatan!

Nå er det kun en løsning, og det er å lage lakrisis selv... :seppuku:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lett i flere butikker i Trondheim, og finner den ikke. :( Jeg som gleda meg sånn.

Jeg har sett den på Obs, både på city syd og city lade. Har ikke vært innom flere butikker i det siste, men tipper Meny og Ultra også har den.

Gjest Mahareth
Skrevet

Denne isen kunne faktisk ikke blitt bedre!

• Liker 1
Skrevet

Til dere som ikke finner den i nærmiljøet: gå med faste skritt og rak rygg inn i butikken, klask neven i bordet og KREV å få snakke med butikksjefen! :kjefte:

Skrevet

Denne isen kunne faktisk ikke blitt bedre!

Nemlig! :rodmer:
Skrevet

:sjokk:

HVORFOR HAR JEG IKKE SETT DENNE TRÅDEN TIDLIGERE?

Mjam mjam. Kjære matvarebutikker,ta dere i akt!

Det ser ut til at mange av butikkene ikke kjøper inn denne isen eller i begrensede mengder siden isen er en kjærkommen nyhet. Da er det best å være på den sikre siden og hamstre inn fra alle butikker :strix:

Lakrisisen min :strix:

Skrevet

Jeg så at Coop hadde fått prislapp til å legge i isdisken, så den er nok på tur, men de hadde den ikke da jeg var der... Bedre lykke neste gang!

Skrevet

...og en hamstrebølge slo inn over den lakrisifiserte tråden! :opplyser:

Skrevet

LUGG MEG LANGSOMT I RÆVSKJEGGET!!! SALTLAKRIS? Trådstarter, du er en sjarlatan!

Nå er det kun en løsning, og det er å lage lakrisis selv... :seppuku:

Den skal da selvfølgelig være salt! Det sier seg selv :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...