Gå til innhold

Spiralis


Spiralis

Anbefalte innlegg

Syntes jeg fikk gjort mye på jobb i dag. Det var et par ting jeg hadde vært litt avventende til som viste seg å gå bra likevel. Ute skinner det litt sol.

Har litt energi i dag men egentlig ikke så mye jeg skal gjøre. Skal finne noen adresser og få satt på en vaskemaskin. Det er det hele. Derfor skal jeg prøve å få meg en litt lengre løpetur i kveld. Skal prøve å få løpt litt tidligere på kvelden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ha fri i morgen. Sukk! :rodmer:

Tok litt tidlig fri i dag også. Vurderer om jeg skal stikke bort på butikken og kjøpe meg et par pils. Mulig jeg skal spille fotball i kveld så jeg er litt skeptis til om øl er så lurt før trening. :fnise:

Får avklare den fotballen før jeg planlegger noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri på fredag er bare genialt! Jeg har fri annen hver fredag, og nyter det. Ha en god langhelg :nigo:

Takk skal du ha. God helg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde behandling hos naprapat allerede klokken åtte i dag tidlig. Akupunkturnåler med strøm på. Det begynner å få effekt, men den er seig den nakkevondten min. Nå kjenner jeg veldig godt at jeg har vært til behandling og det blir ikke noen store fysiske anstrengelser for meg i dag. Skal få gått en rolig tur, men ellers skal jeg mest slappe av og nyte fridagen.

Har bare et par små ærender i dag. Skal først sjekke ut mankedet for å leie slipemaskin til betonggulv. Har et ugjevnt betonggulv jeg trenger å slipe ned før jeg gjør noe mer med det. Så skal jeg handle til helga. Skal prøve å få unna begge deler nå straks slik at jeg bare kan daffe resten av ettermiddagen. Lyst på et glass rødvin i kveld så jeg får sveipe innom polet mens jeg handler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God helg. :vin: kan vel nytes både fredag og lørdag, så jeg setter igjen et glass som du kan ha til i kveld :)

God bedring med nakken. Sånne ting er plagsomt, altså. Ikke herje for mye med det betonggulvet, det er ikke bra for vonde nakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Tror ikke det blir noe mer vin på meg resten av helgen, men takk for omtanken. Nakken kjennes forøvrig bedre ut enn den har gjort på flere måneder. Vanligvis så merker jeg det godt dagen etter behandling, men i dag er den riktig så bra.

Har leid slipemaskin og skal prøve å få gjort meg ferdig før den skal leveres mandags morgen. Diger jævel av en industrimaskin med diamanthode og greier. :) Jeg har en ektefølt og barnslig glede av håndverk og mekaniske redskaper. Nå har jeg planlagt og gjort alt klart. Skal slipe i hele dag og i morgen. Bare få kost meg litt med kaffekoppen nå så setter jeg i gang. :kaffekopp:

Resten av helgen består av vater, slipemaskin, tid og nøyaktighet. Gleder meg. :)

Hadde en uventet fin sommerdag i går ettermiddag. Plutselig så var det varmt og behagelig i solveggen. Lå stort sett i solen og slumret fra tidlig ettermiddag til sekstiden. Skulle egentlig bare ta meg et vinglass, men plutselig var flaska tom. Sikkert en alv som snek seg forbi og rappa noen glass. De er noen sniker de små Dionysos-alvene. Rapper til seg vin og mjød både her og der :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba med gulvsliping i over fem timer i går. Jeg var helt utkjørt i gå ettermiddag. Da jeg dusja så sto håret som en stiv støvklump. Sto sikkert i fem minutter før støvet begynte å løse seg opp. :)

Kjempet med øyelokkene hele kvelden og la meg rimelig tidlig. Er ganske støl i baken og på baksiden av lårene i dag. Jeg må nok holde på noe timer i dag også for å bli ferdig. Likevel har jeg kommet langt og er godt fornøyd.

Ute er det tåke. Jeg regner med att det letter utover formiddagen. Spiste restene av omeletten fra i går til frokost. Den var skikkelig god. :) Nå koser jeg kaffekopp ved vinduet en times tid og så starter jeg med slipinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppe grytidlig og leverte slipemaskinen i dag.

Det ble åtte timers jobb med sliping og tilhørende i går. I dag er jeg skikkelig støl stort sett i hele kroppen men spesielt i tricepsen og ikke minst i baken og baksiden av lårene. Det er helt latterlig når jeg går opp tapper. :fnise: Jeg er i alle fall fornøyd med gulvet. :)

I kveld blir det endelig kong curling. Skal på kino sammen med en kompis i nitiden. Tror dette skal bli gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol :) Det er skikkelig varmt her i stua nå som jeg har kommet hjem. Gikk tidlig fra jobb for å gå til naprapat. Jeg tenker vel at etter et par behandlinger til så burde jeg ha kommet langt.

Kong curling var ok. Ikke strålende, men jevnt artig gjennom hele filmen.

Akkurat nå er det litt surr inne i hodet. Skal bare sitte og sløve litt, slik at tankene får samlet seg. Så skal jeg lage middag og finne ut hva jeg skal bruke resten av dagen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Kong Curling har jeg også lyst til å se. Forfilmen ser jo veldig morsom ut. Spesielt Kåre Conradi er et syn! :ler: Tenker jeg må ta med sønnen min på den i helga, han digger Atle Antonsen og den gjengen der :)

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong Curling har jeg også lyst til å se. Forfilmen ser jo veldig morsom ut. Spesielt Kåre Conradi er et syn! :ler: Tenker jeg må ta med sønnen min på den i helga, han digger Atle Antonsen og den gjengen der :)

Ha en fin kveld :)

Ja du bør absolutt få den med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått hjem litt tidlig i dag (også). Ikke mer enn en time, men det gir jo mulighet til litt mer avslapping og rekreasjon. Flink gutt. :)

Jeg jobbet alt for mye i vår og har ikke vært det minste flink til å roe ned tempoet. Nå skal jeg gi litt mer slipp på ting, overlate mer til andre og ta mer vare på meg selv. Det er veldig enkelt å si det men jeg har ikke vært så ikke så flink til å gjennomføre det.

Jeg tok over kåken i desember og flyttet inn her i romjulen. I dag har jeg skrapet navnet til de gamle eierne av postkassen og kjøpt nye bokstaver for å ha på. Det er enkelte ting som tar sin tid her i verden. :)

I morgen og fredag skal jeg på et seminar på høyfjellshotell. Skal bli fint med å bare skulle være publikum for en stund. :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indian summer! :)

På terrassen, på fredag, i sola, med pils! :rodmer:

Har vært to dager på seminar. Deilig med påfyll, litt andre rammer og å få gi folka sine en påskjønnelse de fortjener. :)

I kveld blir det bare sløvt. Skal prøve å få kommunisert litt med et par venner om å finne på noe i morgen kveld. Enten blir det rotbløyte på byen ellers så blir det bingo på gamlehjem! Noen mellomting aksepteres ikke! Høstsamling for hageselskapet med EN fri alkoholenhet pr rosebusk er ganske enkelt ikke et alternativ. .... Med mindre det er en jævla diger rosehage. :skravle:

Alt tyder på rotbløyte. :skaal:

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kaffekopp:

Kjøpt et eller annet ukjent kaffemerke. Var skikkelig godt. Husker ikke navnet men tror den var svenskt. Mørkbrent og deilig. Mer finmalt enn den typiske norske.

Dugnad kl 11. Forhåpentligvis fort gjort og ok selskap. Har ikke vært med på dugnad her før så jeg vet egentlig ganske lite. Skal ta en prat med naboen også om hva vi gjør med hekken og de andre plantene mellom oss. Tror jeg skal stikke og kjøpe meg ny grensaks før vi begynner.

Det begynner å bli fine høstfarger utenfor stuevinduet nå. Noen lønnetrær bortenfor parken som lyser i gult og oransje. En diger klatreplante mot naboen holder på å gå over fra grønnt til dyp rød. Bjørkene er snart helt gule. Det hele er veldig fint i formiddagssolen.

Kl.13.45 så braker det løs med Liverpool-Everton. Innen den tid har jeg kommet meg på fotballpuben med en kompis og hennfalt til bruk av rusdrikk. :ol: Så får vi se hvor fuktig det blir.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle liksom være oppholdsvær da... Hadde håpt på en dag ute i fint høstvær. Får håpe det lysner opp. Ikke det minste lyst å sitte inne i dag.

Før jeg kommer meg ut døren skal jeg kose kaffekopp :kaffekopp: Jeg skal ringe til foreldre og bror og jeg skal planlegge litt for fridagene nå til uka. Skal bare jobbe mandag og tirsdag. Deretter tar jeg litt høstferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så deilig med høstferie! Jeg er misunnelig ;)

Her blir det fotball på planen i kveld. Må få med meg MFK mot Tromsø :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...