Gå til innhold

Spiralis


Spiralis

Anbefalte innlegg

Holder litt med Brann jeg også. ÅFK er sunnmøringer og de slo oss i finalen i 2009, mens Brann gjorde gullfesten ekstra bra for oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyra i ovnen i går. Var litt huttrende følelse i heimen og det var kos å sitte og se inn i flammene. :rodmer:

Løp litt i trappa i går også. Øker sakte men sikkert antallet turer opp og ned.

I dag ga jeg meg tidlig på jobb. Hadde noen heavy personalgreier som sugde alt ut av batteriene. Det fikk bra resultater, men det krevde mye. Passet bra at jeg skulle til naprapat etter jobb for å få løst litt opp. Har to krevende dager foran meg så i kveld blir det mest mulig avslapping. Skal prøve å legge meg tidlig i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig aftenrød for litt siden. :) Mildt er det også. Rene vårstemningen. Tok noen bilder i dag også, men litt vanskelig lys.

På minussiden. Jeg er skikkelig øm i muskulaturen i nakken. Antakelig etter behandlingen i går. Har vært ute og gått en tur, men det løsna ikke opp. Skal løpe trapper senere men skal starte litt rolig. Satser på at det løsner når jeg blir varm. Får heller gi meg dersom jeg kjenner at det blir mer smerter.

... Litt lyst på stjernekikkert. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag på jobb. Sovna på soffan i går så jeg fikk ikke trent. Har gått tur i dag og skal prøve å få tatt igjen på trappeløpinga i kveld. Først må maten få synke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist skal det bli en god fredag PH :)

Er skikkelig støl etter trappeløpinga i går så jeg skal iverksette sofa og noen små juleøl i kveld. Kunne egentlig tenkt meg noe sosialt i helga, men ingen som kan. Da blir det trening i morgen og søndag, før cupfinalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjeder meg. Kjeder meg noe så ræ*a! Vil leke men ingen å leke med. Blir litt i det småirriterte hjørnet av dette her. :angry:

Blir nok hard trening og hard rock`n roll i kveld for å snu irritasjonen til noe positivt. Legge all irritasjonen i frasparket på hvet eneste trinn opp trappa og i hver eneste vekt som løftes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart cupfinale, kanskje du skal se den?

Tenkte det. Har satt fram steppkasse og romaskin. Skal bruke steppkassa første omgang og ro til andre omgang.

Heier på Brann, men tror Reka er slu nok til at Åfk kan bli farlige. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 dager tok det. 17 dager å få makka seg til å sortere og parre den kurven med sokker. I dag var det ikke noe valg. Kom ut av dusjen etter å ha trent og det var ikke vanlige sokker igjen. Det er bare den mest kjedelig oppgave jeg kan tenke meg. :sjenert:

Ja ja. Da har jeg i alle fall parra 37 par :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sashimi av hvalkjøtt i dag.

Resten av kvelden har jeg tilbrakt i fantasiverdenen med skalpell og kontaktlim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva lager du?

Nå har jeg laget et lett befestet herskapshus. 14-15 hundretall tenker jeg. Har tegnet noen versjoner av det og ville lage det i modell for å få en bedre følelse av proporsjonene.

Interesserer meg for arkitektur og tegner forsåvidt både moderne og historiske hus, men det blir sjelden modeller av moderne hus. Mer eventyr og fantasi tilknyttet historiske bygninger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble overtid på en del av oss i kveld. Vi ga oss i syvtiden. Vi kom mye lengre enn ventet. 2/3 ferdig og vi lærte mye som vil gjøre kvelden i morgen enklere. Da blir det ikke så mye overtid på de i morgen og jeg slipper overtid på torsdag. :)

Ble litt trøtt da jeg sank ned i godstolen.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende!

Vi får se. Vet ikke helt om jeg er fornøyd med proporsjonene på taket. Skal prøve og få spraylakka det til en passe farge og albedo i løpet av uka og så får jeg se hvordan det tar seg ut med lys og skygge i dagslys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...