Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Pus, du burde kanskje minne J på å fjerne eks-en som kjæreste på FB...

Skulle ønske jeg var i bedre form nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEVERMIND! Jeg er blond. Så nå at det var to J på FB-vennelista di, og var tydeligvis inne på feil person :P Sårriiiiiiii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha, ja, den andre Jack er bestekompisen hans. De har nesten samme etternavn også, så det kan være ganske forvirrende :) Veldig koselig å prate med deg, selv om vi ikke fikk prata så mye. Jack sa han likte deg og at diskusjonen rundt navn og sanger var givende. :P

Kjapp oppdatering:

Jeg er kjærste med Jack! Tihi.

Jeg har fått sopp i munnhulen, og var hos legen i dag og fikk medisin. I tilegg har jeg fått en heftig forkjølelse med maks mye feber. Not fun.

Rachel hadde bursdag i går, vi feiret med en gigantisk muffin (det er en muffinsbutikk her som spesialiserer seg på kakestore muffins) og vi gamlet og gikk i en sexbutikk, for det er sånt man gjør når man fyller atten. Jeg har fått masse venner fra fotoklassen min, de er utrolig kule alle sammen. Dere som kjenner meg privat hadde elsket dem!

Det er blandt annet en jente som heter Lisa, som er prikk lik en gammel klassevenninne av meg. Hun er veldig høyrøsta, ler masse hele tiden, snakker fort og uten stopp, har alltid en historie på lager. Og så har hun samme hår som venninnen hadde tidligere. Artig!

Jack tok vare på meg i hele natt, det var supersweet. Han tappet meg et varmt bad i badekaret, sang meg sanger, ga meg sjokolade og smertestillende og vin, holdt rundt meg hele natta og var i det hele tatt supernydelig.

I dag er planen å oppdatere bloggen, og sove som en stein ganske lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det er sjukt langt innlegg med meninger og misunnelser seinere, nå må jeg løpe på jobb. Skype søndag/mandag?

Grattis med mannebein og bli frisk!

(Pandaen har flytta inn og koser seg, har det fint, bare myyyye som skjer om dagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha, ja, gøy med kjæreste, er jo ikke mange dagene siden jeg skrev at han ikke var noe kjærstepotensiale, og jeg står vel egentlig fast ved det :) Men vi har det bra sammen, så jeg ser ingen grunn til å holde tilbake.

--

Jeg har faktisk vært innmari flink i dag!

Har som nevnt vært hos legemannen og skaffet medisin og prevensjon, og jeg har skrevet en to-do-list og en to-buy-list, og jeg har begynt på to-do listen.

Så i dag har jeg ferdigstilt timeplanen min, sendt mail til NAV, sendt mail til banken min, fikset mobileme, oppdatert meg på flickr, skrevet blogginnlegg, ryddet rommet, laget et nytt fotoprosjekt, og ligget i ro resten av tida for å bli friskere :)

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Har vært syk et par dager nå, og har strengt tatt ikke gjort så mye spennende å fortelle om, hehe :)

Men i morgen begynner skolen (!!!) og jeg gleder meg veldig, samtidig som jeg gruer meg litt. Kommer til å bli kjempespennende å komme igang!

Og jeg må få ræva i gir og få kjøpt en del ting snart.. Ugg bugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy gøy gøy! Gratulerer pusejente! VI må snakkes en dag, for det er det lenge siden vi har gjort! Dessuten må jeg fortelle deg om min elegante sexrelaterte skade, og den bør du egentlig se, og da kan vi ikke drøye for lenge med å snakke sammen, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Skolen var i grunn ikke så spennende i dag, jeg hadde bare en time med fotohistorie, og mesteparten av det kunne jeg fra før fra vgs. :) Men det var jo gøy å starte, få en feeling av det liksom.

I dag har jeg møtt kjæresten til Lisa, og hans venner, de er skikkelig i min gate, dritsøte og veldig reflekterte, og glade i en fest. Fant en skikkelig bra cafe også. Og jeg og jack har vært i the gardens, en stor stor park hvor det også er en skikkelig kul scene. Vi satt oppå scenen, og sang for full hals, for akkustikken der er skikkelig bra. Og jeg farga håret mitt i dag, bare etterveksten. Jeg farga rachels hår også, det ble katastrofe, for hun hadde brunrødt hår, og farga over med rødt, så det ble ikke noe jevnt. Jeg advarte henne i det minste på forhånd..

I morra har jeg skole fra 1630 til 1830, så planen er å trene på morrakvisten, og fikse øyenbrynene mine før skolen, og etter skolen.. tja.. det finner vi ut av.

Det er ikke så mye som skjer her, jeg drikker mye goon, og slenger rundt overalt. Preikas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

For en natt! Orker ikke gå i detalj, forklarer mer seinere.

Anygays, jeg ligger i senga mi nå, med macen på fanget, og gjør lekser og koser meg med dem.

Leksene denne uka, er å lese et par sider i en bok om fotografihistorie, samt gjøre research på en 7-8 viktige fotografer (Man Ray, Dorothea Lange osv) og det er skikkelig deilig :) Jeg elsker å lære om sånt, så jeg stortrives!

Bare synd tiden aldri strekker til, med alt man skal gjøre og rekke! Synes døgnet kunne hatt flere timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KOS!

Jeg ahdde frstn skrevet et kjempelangt innlegg her som jeg ikke husker lenger som ikke ble posta *furte*.

Uansett var det sikkert noe sånt som:

Jeg savner deg og prøver å se etter deg på skype hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg er så utrolig stressa for tida! Det er så utrolig mye som skjer, og så utrolig lite tid!

Vi har fått et par oppgaver, som vi skal begynne på. For å gjøre den ene trenger jeg stativ og en linse, som jeg ikke har per nå.

Jeg har ikke penger til å kjøpe utstyr, fordi den norske banken og den australske banken krangler, samtidig som det australske visakortet enda ikke har kommet (!!)

Jeg har masse kule hjemmelekser (dvs se på biler av kjente fotografer osv og bli inspirert) men har ikke tid til å være hjemme.

Jeg er i et dilemma, fordi Rachel vil at jeg skal bli hjemme i the village i helga fordi hun år besøk av sine venner fra Sydney, mens Jack vil jeg skal bli med ham til hjembyen hans og feire bestekompisen hans 18årsdag + hans søsters 25årsdag. Og jeg vil reise med jack, for jeg vil se mer av landet enn bare melbourne sentrum. Men rachel blir sur og lei seg og sprer dårlig stemning. Jeg sa til henne at jeg kommer til å bli med jack, og da ble hun skikkelig dust og mente at jeg prioriterte han over henne. Det synes jeg er skikkelig teit, for det burde vel si seg selv at jeg ikke kan prioritere alt. Og jeg vil reise, og da gjør jeg det.

Og i dag er det siste dag av nattåpent marked, og jeg vil så gjerne dra, sammen med erin og daan, men jeg er stuck med å prøve å få oversikt over alt..

Samtidig som jeg trenger å skype med vennene mine, men jeg rekker jo aldri å logge på skype selv om jeg er på nett.

Slagplan:

-Sende mail til papps

-Laste ned alle viktige dokumenter fra hjemmsida til skolen, og lese dem

-Researche et par fotografer

-Dra på nattmarkedet hvis jeg får tid

-Stikke til jack og klage over hvor teit rachel oppfører seg

-Vente til rachel kontakter meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Åh, i går hadde jeg og jack den beste dagen forresten. Vi lå sammen i badekaret i en time og hørte på Kent (du&jag døden) og leste høyt fra bøker, drakk rødvin, spiste godteri, røyket inne selv om det ikke er lov, vasket hverandre med svamp og bare hadde det skikkelig fresh.

Etterpå ga jeg kanskje århundrets beste blowjob ever, og så sovna vi tilfredse og glade.

Happy times.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...