Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Pix, Victorias Market er et sted, hvor det er marked litt ymse dager i uka (husker ikke helt tidspunktene, men det er ukentlig) og de har billig frukt og grønt, og en del andre ting, og butikker og boder. :) Veldig kos der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Søren altså.. Nå har jeg begynt på enda en vampyrbok (denne gangen er det Dead until Dark, bedre kjent som True Blood-serien) Så nå har jeg lest Twillight, House of Night og litt av Vampire Diaries (men det var så dårlig at det gadd jeg ikke) og nå også True Blood..

Herregud, jeg som pleide å være så glad i å lese kvalitetsromaner.

Kan jo trøste meg med at Norwegian Wood (Haruki Murakami) og Juliet, Naked (Nick Hornby) venter på meg, så det blir jo litt kvalitet om ikke lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har lest omtrent det samme som du har beskrevet der oppe, pluss en serie eller to til om vampyrer :ler:

Forøvrig ser jeg på kvalitet som gleden man får ut av en bok... Jeg veit jeg blir sett ned på fordi jeg bare leser fantasy, og det er jo ikke akkruat høykultur, men jeg sier: HERREGUD give it up, så lenge folk faktisk leser så er jeg fornøyd! Man må ikke lese norsk krim eller dype, tunge tankeromaner hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren altså.. Nå har jeg begynt på enda en vampyrbok (denne gangen er det Dead until Dark, bedre kjent som True Blood-serien) Så nå har jeg lest Twillight, House of Night og litt av Vampire Diaries (men det var så dårlig at det gadd jeg ikke) og nå også True Blood..

Herregud, jeg som pleide å være så glad i å lese kvalitetsromaner.

Kan jo trøste meg med at Norwegian Wood (Haruki Murakami) og Juliet, Naked (Nick Hornby) venter på meg, så det blir jo litt kvalitet om ikke lenge..

Haha, kjenner til dette! Jeg leser serien, jeg tenker "jaja, dette var jo ikke verdens mest interessante eller velskrevne bok", men jeg fortsetter å lese... bok ut og bok inn! Det har jo underholdningsverdi, og handlingen drives framover hele tiden. Man blir fenget, og plutselig har man lest alle 12(!) bøkene i serien... Jeg har bare lest Sookie Stackhouse-bøkene av de du nevner, men jeg tror ikke de skiller seg nevneverdig fra resten?

Ikke særlig utfordrende, men det er vel litt av poenget også - underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøkene om Sookie er mye bedre enn resten av røkla, as. House of night ga jeg opp på fjerde boka, og jeg angrer på at jeg kastet bort tiden og pengene mine på de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også lese litt her? Spennende med Australia, ser ut som at du finner deg til rette :)

Sookie Stackhouse-serien er god litteratur når man ikke orker å fordype seg så mye i ting :sjenert: Men jeg ble ganske lei når jeg kom til bok 7-8, likevel leste jeg videre... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Advarsel: klokka er sju på morran her i australia. Jeg er full.

OH WELL GIRLS.

Jeg har fått min første venn, og min første beundrer.

Han heter Jack (!!!!! mitt australske drømmenavn) er 18 år, fra australia, og har det tykkeste håret i historien. Han er musiker, er dritflink til å synge og spille gitar, han er morsom, han er kul. Og han er.. tja.. ja.. Det holder.

Jeg skal gå og legge meg nå. Men jeg smiler, legg merke til det!

Kos kos, norske søtinger!

Og ang vampyrbøkene: lover å svare dere vettugt asap.

Til Gina_: velkommen, velkommen, og følg gjerne med! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Våknet nå, litt fyllesyk. Jeg får nevne litt mer om Jack:

Han er veeldig tynn, og ikke så veldig høy (litt høyere enn meg?) og han har kjæreste som han gjør det slutt med i dag. Akkurat det med kjæresten bryr jeg meg ikke så mye om, or min del er han ikke kjærestemateriale i det hele tatt, men han er veldig artig. Det beste var egentlig å bare le og synge (det er basically det jeg gjør når jeg er full) sammen med noen og legge seg med smil om munnen. Det var fantastisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Pasta Penne med salt, pepper og tørka oregano, med vann å drikke. Snakk om studentmiddag, da, gitt..

Og jaaa, jeg dør på meg etter godteri. Takk gud for at det er helg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden det er pannekakeonsdag, og du ikke får vært med, har du min tilatelse til å kjøpe deg en LITEN sjokolade og kose deg med. Faktisk så er det en ordre. På en betingelse da: Minst et kvarter på ellipsemaskinen en dag snart ;) Deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Dette skulle jeg sett FØR jeg la meg, pix! :P sjokolade en annen dag, da. og det er elipsing/tredemølling i morra :) haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det egentlig med tidsforskjellen i Australia? Er du noen dager foran/bak oss eller er det det samme? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flott søtnos! jeg plinger deg i morrra, for jeg er dødsnysgjerrig! :D

Xaphan: Melbourne ligger ti timer foran norge, så når klokka er 12 her, er den 22 der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Trøtt! Våkna klokka ni, snoozet til klokka ti.

I dag skal jeg møte mentoren min, og jeg må egentlig si jeg gruer meg litt.. Jeg hater avtalte møter med fremmede! En ting er å bli kjent med nye folk tilfeldig, eller å snakke lenge med folk over nettet for deretter å møtes på en kaffe, men synes det er kjempeskummelt sånn som dette! Men hun ser vanvittig hyggelig ut på facebookbildene sine, så vi får håpe det går bra :)

Klump i magen, ja! Ønsk meg lykke til!

Forresten, jeg hadde den KULESTE drømmen i natt. Jeg og Røde Drage og faren min var på safari i afrika, vi kjørte rundt i bil og så på jævlig mange kule dyr. (blandt annet en krysning mellom pinnsvin og elefant..)

og så plutselig sier pappa: HOLD DERE FAST! og så kjører bilen uttafor en diiiger skrent, og plutselig er vi over skylaget og svever ned gjennom skyene, dritfort, mens vi sitter i hver vår stol (bilen ble borte) og det er akkurat som en dritsvær karusell, bare en mil over bakken lissom..

Og så plutselig sier pappa at vi må utløse fallskjermen, og så gjorde vi det, og så landa vi. Hallo, lissom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag!

I natt bare krangla jeg med alle i drømmene mine. Deg, Sondre, pappa, svigers... Tror jeg har litt innestengt aggresjon :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...