Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Haha hva man ikke finner på når man er full! Men likevel, 80 meter rett ned? tror jeg hadde dånet :daane::fnise:

Men det høres ut som om du har hatt det kjempemorsomt! Gleder meg til å høre mer :popcorn:

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Full igjen, men skal prøve å forklare hva som har skjedd i kveld:

Jeg, Jack og Rachel dro inn til sentrum og brukte to timer på å finne/kjøpe Scrabble. Vi dro tilbake, og spilte, og Jack fikk en sms og sa "oh, i wish there was a law against ex-girlsfriends that text you.." og en halvtime etterpå var eksen hans der. Og det var bare kleint..

Etter en stund ble vi fulle, og jeg og Jack ville veldig gjerne klatre opp fler bygninger. Så vi dro til krana, snakka litt, og eksen hans kom dit og hun ville ikke være med. Hun dro tilbake til rommet til jack, og vi begynte å klatre sammen med Rachel, som har skikkelig høydeskrekk. Vi brukte 35 minutter på å få henne opp i bygningen, og plutselig kom eksen til jack tilbake og alt ble bare kaos. Kort sagt: dramakveld mellom jack og eksen, jeg og rachel var litt mer careface.

Så skilte vi lag, uten å ha klatret noe som helst. Jeg og rachel gikk en lang tur, og satt oss ned på en gressplen, og vi møtte et par veldig ålreite gutter som vi preika med en times tid. Men samtidig følte jeg bare masse forvirring rundt hele greia med Jack.

Poenget er jo at jeg vil holde på med ham, så lenge vi holder det enkelt, morsomt og gøy. Og nå ble det bare slitsomt, drama og teit på grunn av eksen hans. Så nå vet jeg ikke hva jeg vil med ham lengre. Jeg liker ham, men jeg tror rett og slett han skal få mer tid til å finne ut hva han føler for eksen, så kan jeg kline med noen andre i steden. Kjipt, for han er kul, men samtidig har jeg jo hatt det mye gøy med ham.

Ting kan fort endre seg i morra, når vi alle er edru og kan snakke mer om det, så jeg gir dere en oppdatering så fort jeg kan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy det burde vært en lov mot å tekste til eksen altså - hater når det skjer, har ikke tall på hvor mange ganger (når jeg var singel vel og merke) at eksen til fyren jeg likte dukket opp og det ble :kjefte: og mer :kjefte: Usj

Håper det ordner seg! Krysser fingrene i hvertfall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Våkna med vondt i halsen og kink i nakken og gnagsår på føttene OG skrubbsår på låret. Dette blir en bra dag! *sitte med hodet på skakke resten av dagen*

Nei, håper virkelig det går over, jeg skal ta et langt bad i badekaret og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Vel, Jack og eksen er ikke venner lengre, og jeg har bestemt meg for at så lenge vi klarer å holde det enkelt, morsomt og gøy (simple, happy fun) så kan vi bare fortsette der vi slapp. Men jeg har sagt til ham at hvis han fucker opp sånn igjen, så gidder jeg ikke mer. JA til enkle, morsomme ting :)

Vi spilte en runde scrabble i parken, men det begynte å regne, så vi stakk hjem, og rachel lagde dritgod middag til meg og jack, pastaopplegg. Vi møtte noen naboer og spilte en pictionaryvariant med lego, og naboene hører på helfet musikk. Rachel fikk et nervøst sammenbrudd og savnet mamman sin, vi trøstet henne, hun la seg. Jeg og jack klatret krana i natt igjen, og jeg fikk tatt noen bilder fra toppen. :) Gleder meg til å se på dem. Problemet var bare at det pøsregna i går, så det var jævlig vanskelig å se noe som helst..

Sov i jack sin seng, men har uansett fått besøk av tante rød, så det var jo veldig upraktisk. Føler uansett ikke for å pule ham når han var så teit i går.

Så i dag våkna jeg med: fyllesjuke, mensenkramper, halsvondt, muskelvondt, blåmerker, en jævlig vond tå (fordi jack mista en jævla BENK over den) litt ymse varianter av kloremerker.. Og jeg sneik meg ut av senga før jack våkna.

Og så kom jeg hjem til rommet mitt, som er skittent, med masse oppvask og helvetes oldemor. Så nå må jeg vaske i tilegg. Hvor kjipt ekke det? Uansett var det en bra dag.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aiai mensensmerter kombinert med bakus? Ikke bra ikke bra. Likevel høres det ut som om du har hatt det kjekt! Og ja helt enig med deg der - JA til enkle og gøye ting!

Han holder seg sikkert i skinnet, men du vet aldri, bra du har gitt beskjed. :fnise: Ha en fin helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå har jeg ikke fulgt med på noen dager, og her har det eskalert :) Høres ut som den eksen kommer til å bli et vedvarende problem - og typisk at gutten liksom ikke kan noe for det :gjeiper:

Bra du fortalte ham hvor skapet står! (Ellers høres han jo søt ut, og det er gøy å bedrive fylleklatring - thumbs up!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Første edru dag på..tja.. seks dager eller noe? :sjenert: Herlighet, for en uke det har vært! :)

I dag har jeg og rachel og jack laga verdens beste tacomiddag, jeg lagde århundrets beste guacamole (seriøst!) og bare tatt det skikkelig rolig. Vi lå på balkongen til rachel og hørte på Tom McRae, Bright Eyes og andre fete singer/songwrightere, og sang med til alle sangene. Det var mildt sagt fantastisk god stemning. Etterpå kjørte Jack oss ned til togstasjonen, og jeg og rachel dro på en "stalkertur" (dvs, rachel la en gave i postkassen til en fyr hun liker) og på veien skjedde det masse gøy.

På toget møtte vi en dritkul fyr, som viste seg å være venn med en skikkelig flink fotograf. Jeg ga denne fyren skikkelig dyr konfektsjokolade, som roomien min fikk til valentines, og vi utveksla nummer.

Når vi gikk av toget, gikk vi i en smal bakgate i utkanten av byen, og jeg ser en rev.

Samtalen gikk som dette:

Kevlarsjäl: Is that a fox?! Are you kidding me? Wow!! Stop, i need to take a picture!

Rachel: wow, i've never seen a fox before! how cool is that!

Deretter går vi videre til huset til denne fyren, og når vi går tilbake samme vei, møter vi på reven igjen. Og reven har en bjelle og et halsbånd.

Rachel: Hey, Kevlarsjäl, that fox has a bell.. Sorry, but I think this is a cat.. I don't even think there's foxes in australia?

Kevlarsjäl: :skratte:

Men det var en jævlig svær katt som var helt rød med sort og hvitt ansikt og hvit haletipp.. Haha..

Deretter tok vi toget tilbake, og på vei gjennom togstasjonen sjekker jeg ut en fyr. Han legger merke til det, og smiler til meg. Og plutselig snur han seg, og sier "hey, nice bugbite!", for jeg har et jævlig svært blåmerke på låret som synes godt når jeg går i shorts, og det ligner på et insektsbitt.. Ved nærmere ettertanke kan det jo hende han sa "nice lovebite" eller "nice dogbite", men men.. Hvor morsomt ekke det? :)

Jeg koser meg masse her nede, men savner å skype med vennene mine.

I morra skal jeg og rachel ned til byen og kjøpe masse ting. Huskeliste til meg selv:

-Badekarskum fra Lush

-Øyebrynsskalpell

-Nytt, bedre sengesett og stretchlaken

-Mat (!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... ekser høres ikke så greit ut, men bra han har skjerpa seg da. Får håpe det forsetter sånn. Viss ikke ser det ut til at der er mange andre kjekke gutter der som du får god kontakt med, så du klarer deg nok :).

Ellers høres det som du driver på med helt vanvittig gøye ting. Liker å lese om eventyrene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka di høres veldig gøy ut, men jeg kan ikke noe for det, jeg bekymrer meg for deg også. Seks dagers drikking på rad høres ikke så sunt ut, vennen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha, pix, selvfølgelig er det ikke sunt :) Neste uke kommer også til å bli heftig, pga dobbel o-week (både skolen min og the village har bli-kjent/fadderuke samme uke, og det blir sene kvelder og tidligere morgenener, og fyll hele tida)

men etter det starter skolen igjen og da blir det jo naturlig mindre drikking. Husk at det er sommer her, folk oppførerer seg litt som de gjør på festival :)

Btw, vi må planlegge en skypedate snart, ok? Fordi jeg er så mye ute blir det vanskelig å gjøre det spontant..

---

I dag har jeg og rachel vært i byen og handla masse kule ting. Vi har kjøpt sakkosekker, en formet som en fotball, og en som er forma mer som en stol (har ryggstøtte!) som er lilla med hvite sommerugler på.

Dessuten var vi på Lush, og jeg kjøpte en rosa badeskum, en digg bodylotion osv. Og så fant jeg en egen øyebrynssalong, de spesialiserer seg i å forme øyenbrynene dine! Hur kul som helst! Koster 25 dollar, så det er en ganske fresh pris.

Vi spiste sushi i dag igjen, og hadde det maks gøy på trikken, med 4 driitstore poser med saccokuler. :D

Nå har jeg akkurat ligget i badekaret i 50 minutter, med sinnsykt digg badeskum musikk, sjokolade, øl, en bok (norwegian wood av haruki murakami) og nå venter j eg på at fuktighetskremen skal tørke :D og etterpå skal jeg, rach, caroline og jack se på skrekkilm og drikke litt øl og bare chille. Kos :D

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, pix, selvfølgelig er det ikke sunt :) Neste uke kommer også til å bli heftig, pga dobbel o-week (både skolen min og the village har bli-kjent/fadderuke samme uke, og det blir sene kvelder og tidligere morgenener, og fyll hele tida)

men etter det starter skolen igjen og da blir det jo naturlig mindre drikking. Husk at det er sommer her, folk oppførerer seg litt som de gjør på festival :)

Btw, vi må planlegge en skypedate snart, ok? Fordi jeg er så mye ute blir det vanskelig å gjøre det spontant..

---

I dag har jeg og rachel vært i byen og handla masse kule ting. Vi har kjøpt sakkosekker, en formet som en fotball, og en som er forma mer som en stol (har ryggstøtte!) som er lilla med hvite sommerugler på.

Dessuten var vi på Lush, og jeg kjøpte en rosa badeskum, en digg bodylotion osv. Og så fant jeg en egen øyebrynssalong, de spesialiserer seg i å forme øyenbrynene dine! Hur kul som helst! Koster 25 dollar, så det er en ganske fresh pris.

Vi spiste sushi i dag igjen, og hadde det maks gøy på trikken, med 4 driitstore poser med saccokuler. :D

Nå har jeg akkurat ligget i badekaret i 50 minutter, med sinnsykt digg badeskum musikk, sjokolade, øl, en bok (norwegian wood av haruki murakami) og nå venter j eg på at fuktighetskremen skal tørke :D og etterpå skal jeg, rach, caroline og jack se på skrekkilm og drikke litt øl og bare chille. Kos :D

Åååh fantastisk! Nå har jeg lyst til å ta første fly til Australia og snike meg inn i eventyrene dine. Liker boksmaken din forresten. Jeg liker alle som leser Murakami. Haha. :klemmer:

Skulle ønske at jeg også hadde badekar. Men får greie seg med den varme dusj og varmt teppe. Å gjett hva? Jeg har endelig begynt å lese Juliet, Naked på ordntli, og jeg digger det så langt. Er helt oppslukt og kommer straks til å lese videre. Startet i dag og er allerede på side 60! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jeg har gått glipp av så mye! Men JA, skype så fort som overhode mulig. Jeg har supermange ting å fortelle fra Ozlo, hatt det så fett! Og savna deg masse <3

Jeg ELSKER at det har skjedd så mye og at du har funnet rach og jack. Jeg er så glad på dine vegne <3 Og så stolt av deg for at alt går så bra!

Og du, jeg veit hvor mye øl du kan drikke om sommern, kos deg, men skole = edrulighet, kjære. Men kos deg mens du kan :3 For guds skyld.. (Sier jeg som har hatt en respektabel 3-dagers + 19 band nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Er WAY busy for tida, rekker faen meg aldri å sitte på internett! Har skjedd masse koselig i det siste.

I dag var jeg på skolen og hadde et par introduksjonstimer med lærerne, blandt annet, veldig gøy!

Og så er jeg full relativt ofte, sover mye hos Jack, rachel lager middag til oss, vi hører på Bright Eyes og Death Cab for Cutie og Little Boxes og Nick Cave og alt mulig. Vi klatrer i kraner (det er jo dritmasse kraner overalt! hallo! at jeg ikke har lagt merke til det før!) og tar masse bilder.

I går møtte jeg enda flere kule mennesker. En polsk jente som heter Ola (funny) og hennes kompis, vi stakk til leiligheten til en som heter Phil og Jack og Phil jammet på gitar mens jeg og Ola fiklet med kameraene våre. Lokalpubben hadde temafest hvor alle ahdde på seg hvitt og tegna på hverande. Jeg møtte en kjempefresh fyr som jeg lagde tre dreads på. Jeg hadde aldri laga dreads fra "bunnen", men de ble ganske fine! :)

Og dessuten har vi blitt kjent med mange fler fotostudenter som bor her i the village.

Jack synger meg nattasanger hver natt, forresten. Det er fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at du lever livet! Det er akkurat sånn jeg så for meg at dagene dine kom til å være. Jeg er selvfølgelig dødsmisunnelig, og veldig trist for at jeg ikke kan være der og dele det med det, men jeg er veldig glad for deg også!

Men det begynner først å gå opp for meg nå hvor JÆVLIG LENGE du skal være borte. Miff!!!

Fikk kortet ditt i går forresten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Endelig litt hjemmetid :)

Ble full i går igjen, og hadde en heart to heart med Jack. Igjen. Den gutten trenger virkelig å lære seg å stå på egne bein, følelsesmessig. Han er en sånn som alltid trenger å være sammen med en jente for å føle seg bra. Jeg tror ikke det er så veldig sunt for ham.

I dag har jeg vært på skolen og kosa meg masse! Vi har introduksjonstimer og vi har blitt vist rundt på skolen. Vi har maaassse analogt utstyr, gleder meg skikkelig til å bruke det. Mørkerom har vi derimot ikke, noe som suger balle. Dessuten har jeg ligget i parken i dag og spilt scrabble, og jeg har satt opp legetime i overimorra.

:D

Yay!

Nå skal jeg rydde rommet, for det ser ut som en svinesti, og så skal jeg dusje lenge. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...