Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. juli 2011 #521 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Awww, Nott, det var skikkelig koselig å se deg + ektemannen også Så fint å le og fortelle historier og drikke øl og alt mulig -- Kjempefin dag i dag. Var først en tur på kjøpesenteret og handlet 9 par bher+truser for 900 kroner. Salg på cubus? Hell yeah. Kjøpte deretter litt andre ting jeg trengte, plastøyne blandt annet. Veldig fornøyd. Dro til legen med glasskåret under foten, og hadde det utrolig trivelig. Fastlegen min er verdens beste mann, skikkelig morsom og kul. Da jeg kom inn til legesenteret, ti minutter for tidlig ute, kom han mot meg og bare "du. inn på kontoret. nå. " og var skikkelig glad for å se meg. Det første han sa var "ååå, dette har jeg gleda meg ti llenge. Med en gang jeg så navnet ditt ble jeg kjempeglad. Åssen er australia?" og så prater vi om det lenge, vi kommer inn på temaet om søttenåringer som puler, i forbindelse med fornyelse av p-ring resept. Deretter sier han "jaja, få se på det glasskåret da. Hvor har du vært på fest NÅ da?" og jeg svarer jo som sant er, at jada, glasskåret hadde sin opprinnelse på min egen hjemkomstfest. Så stikker han bedøvelse, det var vondt, og peller ut glasskåret mens han kommer med masse gullkommentarer. Kosa meg maks. Etterpå dro jeg en tur til Dragen, vi spiste litt pasta og fløtegratinerte poteter og gjorde generelt lite konstruktivt. Dro til andre siden av elva, møtte Pix+ektemann som hadde hatt kattene til dyrlegen. Dro hjem til Pix, slumsa litt, lasta ned masse aps til iponen som jeg lekte med. Stakk på butikken, kjøpte inn syyykt mye digg mat og hadde picnic på stranda. Tok noen fine bilder av noen ender og måker og greier og hørte på musikk og sånn. Så kom maling, vi drakk en øl sammen alle fem og slappa av. Masse fine historier ble utvekslet, vi lo masse og hadde det knallgøy. Og jeg som skulle være hjemme tidlig, ende opp med å gå inn døra litt over halv ett.. Søren. Endret 4. juli 2011 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. juli 2011 #522 Del Skrevet 4. juli 2011 Så da er det umulig å se til at solen ikke skinner på iMac'en? Nå må du slutte å være så jævlig kverrulerende, Aase. :/ Jeg liker ikke mennesker med gode, intelligente forslag. Det gjør prokastieringen så mye vanskeligere å gjennomføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 4. juli 2011 #523 Del Skrevet 4. juli 2011 Så kom maling, vi drakk en øl sammen alle fem og slappa av. Godt å vite jeg er tilstedet hos dere selv om jeg fysisk ikke er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. juli 2011 #524 Del Skrevet 5. juli 2011 Godt å vite jeg er tilstedet hos dere selv om jeg fysisk ikke er der Ja, jeg klarer jo ikke telle heller, tydeligvis. Søren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. juli 2011 #525 Del Skrevet 5. juli 2011 Fin dag. Møtte en gammel kollega av meg, L, i dag. Vi satt på cafe og preika piss, satt litt på brygga, møtte en svane, og gikk en tur til brillebutikken. Haha. Var skikkelig godt å møte henne igjen, hun er jo hjertebarnet mitt, og jeg kommer så godt overens med henne. Så jeg kjente det stakk skikkelig i brystet da jeg klemte farvel til henne (første ordentlige hadetbra-klemmen..) Etterpå dro jeg på kjøpesenteret og handlet overrakselsesgave til Rachel, samt en fin kjole til meg selv, og noen singleter med blondekant (ja, jeg har dilla) og dessuten gjorde jeg det utenkelige.. Jeg kjøpte.. OLASHORTS. Hahaha. Og så dro jeg til Dragen, som var febersyk. Tok med is til henne, som hun ikke spiste. Dårlig stil. Møtte Maling og ehm..R som tryna på sykkel som jeg ikke har noe bra alias til, på stampuben sammen med Uglebolle. Det var fint. Fikk høre litt om åssen R hadde hatt det på Roskilde, og vi snakket litt om hvor teit vi synes både mdma og amfetamin er. Fine, trygge samtaleemner altså. Dro hjem til pappa, vi bestilte pitsa og så på Cops (hahahah) og nå har jeg scannet film og drikker peppermyntete, og så skal jeg dusje. Digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 6. juli 2011 #526 Del Skrevet 6. juli 2011 Spiste is seinere da! Forøvrig fortsatt seriøst sjuk :C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juli 2011 #527 Del Skrevet 7. juli 2011 Så fine dager! Snålt at du kosær'ræ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. juli 2011 #528 Del Skrevet 7. juli 2011 I går var lang og aktiv. Begynte dagen hos øyelegen, fant ingenting som ahdde forandret seg, så nå erre tilbake på linsefronten tenker jeg.. Stakk til mamma, møtte et gammelt vennepar av henne som jeg ikke har sett på sju år, det var drøyt koselig. Fant noen bilder jeg skal ha med til aus. Så dro jeg til Dragen, vi satt oss litt i pissoarparken, emigrerte fort til Friisebrygga, hvor jeg handlet poteter og aioli, øl OG hylleblomstsaft. Stakk så på downtown "for å pante flasker" noe som endte opp med: pante flasker for hundreogfemtikroner, kjøpe skrapelodd for alle penga, tape, gå på bingo og tape der og, spille airhockey og komme likt, gå på apoteket og verdens lengste kø, kjøpe softis og jeg mente det generelt sett var brukt alt for mye tid på kjøpesenteret. Jeg kjente jeg ble akkutt kjøpesenterdød. Men dragen måtte kjøpe sengesett. Haha. Men jeg overlevde. Dro til Pix+ektemann relativt kjapt etter dette. Møtte dem, sigget og slækket og lasta ned masse apps igjen. Og så gjorde vi strengt tatt lite.Vi lagde veganerpannekaker, men de var seriøst ikke særlig smakfulle. Ekteparet hadde et knallbra marmeladeopplegg, da, det hjalp litt på smaken. Alle vekslet på å være trøtte. Bortsett fra ektemannen. Dro deretter til den engelske puben, kjøpte en pils, møtte Maling og Felgen, Dragen stakk etterhvert. Vi tok opp A cute love song, please på mobilene våre, og la igjen opptaksbeskjeder til hverandre. Det var skikkelig koselig. Dessuten begynte det å regne sånn sjuuukt mye en gang inni der. Så dro vi hjem, som de gamle kjerringene vi er, klokka tolv. Bortsett fra meg da. Som dro til Bandicoot. Vi satt oppe hos ham til klokka tre og snakka, koste, røyka, så på svisj gull (som har overraskende mye bra..) og jeg drakk en liter vann. Var skikkelig trist å si hade til ham. :/ Nå sitter jeg her og skal snart til bestemor, før jeg skal møte BJ og kanskje maling om et par timer for fotoekskusjon. I morra er det veganergrilling. Og dagen etter det.. reiser jeg til aus. Shit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. juli 2011 #529 Del Skrevet 7. juli 2011 Så koselig å lese her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. juli 2011 #530 Del Skrevet 8. juli 2011 I går var en kjip dag. Orker ikkeskrive i detalj, men det var angst, porsgrunnsdepresjon, gråting i fire timeristrekk, krangling med far, en bestefar som nesten døde og ligger på sykehusn å, og alt på en gang. Satser på at i dag blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. juli 2011 #531 Del Skrevet 8. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 8. juli 2011 #532 Del Skrevet 8. juli 2011 Awww, høres ut som om dagen igår sugde. Idag skal bli drastisk mye bedre :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 8. juli 2011 #533 Del Skrevet 8. juli 2011 Du skal få tre kjempeklemmer når du kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. juli 2011 #534 Del Skrevet 9. juli 2011 Sitter her litt forbausa over at de tre ukene jeg har vært hjemme har gått både så fort og så sakte. Jeg har sett absolutt alle vennene mine mer enn en gang, jeg har gjort alt jeg ville (bortsett fra å spise en hel vannmelon) og jeg har rukket å kose både med familien og med vennene og katten. Jeg har rukket åbli lei, jeg gleder meg til å komme fram til Melbourne igjen. Jeg skulle ønske jeg kunne ta med alle vennene mine nedover, da. Usj. Nå har jeg akkurat sagt hadetbra til den harde kjernen, og sitter og skal spise fiskegrateng med pappa, før jeg begynner å pakke. Iiik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. juli 2011 #535 Del Skrevet 9. juli 2011 Skal bli spennende å ta flyet nå, ja.. Er ganske forkjøla. Shit. Regner med det kommer til å gå finfint, er bare ikke så voldsomt intressert. Uæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 10. juli 2011 #536 Del Skrevet 10. juli 2011 Fly går kjempefint! NESESPRAY, husker du? Åå, jeg savner deg! Men jeg veit at du har det dødsbra i Australia også ^^, Du får si fra når du får en venn med røde dreads :3 Ps, jeg er friskere og hoster bare en gang i timen, omtrent :3 Så slutte å bekymre seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. juli 2011 #537 Del Skrevet 10. juli 2011 Haha. Dette er årets brainfart: -Dro til gardermoen. Fant ut at biletten min er til MANDAG 11 juli, ikke søndag 10ende som jeg hadde klart å se. Er altså et døgn for tidlig ute. Drar hjem. Men det slutter ikke der vettu. Jeg våkna nå, med 38.5 i feber. Faen. Går og legger meg igjen. Plis ikke sladre om dette til vennene mine på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. juli 2011 #538 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Sorry, men jeg greier ikke å slutte å le Kommer du og henter dusjhodet ditt i dag da eller? God bedring Endret 10. juli 2011 av Pixie Plaid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. juli 2011 #539 Del Skrevet 10. juli 2011 Haha, særlig smart var det nok ikke, nei.. Skulle ønske jeg kunne, men holder senga pga feber. Den har heldigvis gått ned siden jeg våkna, så kanskje jeg slipper unna feberplager på flyet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 11. juli 2011 #540 Del Skrevet 11. juli 2011 Awww, haha, ja, det er ÅRETS. Uff Sorry, det er seriøst meg som har smitta deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå