Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. mars 2011 #241 Del Skrevet 14. mars 2011 I dag har vi vært i akvariumet, det var sååå kult! Men utrolig dårlig lyssetting der (sikkert fordi fiskene trenger mørke?) så det var ekstremt vanskelig å få bra bilder. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 14. mars 2011 #242 Del Skrevet 14. mars 2011 Hovedsaklig er det vel rimelig mørkt for at det skal bli lettere å se fiskene, tror jeg. Sånn at det ikke blir masse refleksjon i glasset og sånt. Som å sitte innendørs med masse lys på på kvelden, og prøve å se ut vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 14. mars 2011 #243 Del Skrevet 14. mars 2011 Ok, det med ostehøvel - det var urut! Ostehøvel må man alltid ha med seg alle steder, og da spesielt til steder der de er ulasegfinnbare. Haha! Forresten. Finnes det fem m lange usbkabler? Mener å ha en vag aning om at lange usber ikke funker spesielt bra, fordi det går for lite straum gjennom dem. Men er mulig de har funnet på sånt også nå! Håper du koser deg bigtime, jeg skal snart avgarde og danse folkedans. Sann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. mars 2011 #244 Del Skrevet 20. mars 2011 Hei barn! Har vært i Rosebud i helga, så har ikke fått tid til å skrive noe som helst. Korte stikkord: Fight Club i badekaret. Hardcore fest hos en kompis av jack Masse masse mat Mamman til jack hadde kjøpt Norvegia ost til meg Lå under et tre og hadde det flott Gikk en kjempekul tur i bushen med masse fresh natur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 21. mars 2011 #245 Del Skrevet 21. mars 2011 Herregud, har jeg blitt dårligere til å fotografere eller noe? Tidligere når jeg har vært på fotoshoots og lignende, har jeg alltid kommet hjem med ca 200 bilder, hvorav jeg er fornøyd med ca 20. Nå i det siste har jeg kommet hjem fra photoshoots med 300 bilder, og kanskje 3 jeg er fornøyd med.. Hva er greia? Har jeg blitt dårligere? Eller er jeg bare mer kresen? Har det skjedd noe med kameraet mitt? HVA SKJER? Frustrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 21. mars 2011 #246 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg tror nok du har blitt mer kresen. Jeg hakke sett så mye av det siste du har gjort, men jeg VET at du ikke er dårlig. Men kresen, det kan du fort finne på å være Rosebud høres forresten koselig ut ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 21. mars 2011 #247 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg stemmer også på kresen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. mars 2011 #248 Del Skrevet 22. mars 2011 HEFTIG kveld i går. Jeg var i skikkelig dritthumør, hadde masse arbeid å ta igjen og ingen motivasjon. Men jeg satt allikevel fire-fem timer med skolearbeid, fordi Jack sa han skulle spandere en øl på meg hvis jeg var flink. Klokka åtte stakk vi til pubben her, og kjøpte en diger øl (sånn type 2 liter) og pimpa nedpå. Vi ble relativt fulle relativt fort, og kopa rundt og snakka med folk og hadde det kos. Møtte en skikkelig tøff neger som studerer til å bli farmasøyt (jeg tror det betyr at han lager medisiner) og han visste masse kult om dop, som hvor lenge det blir i kroppen osv. Etter et par timer stakk vi hjem og drakk goon en stund, før vi bestemte oss for å gå en tur. Det ente opp med at vi gikk forbi en blå kran, og vi bestemte oss for å klatre opp den.. Vi møtte en tilfeldig fyr på veien som het Edward, og vi tvang han til å bli med. Har aldri møtt fyren før, men han var veldig tøff. Vi brøyt oss inn i krana, og begynte å klatre. Og det viste seg at krana var jævlig høy. Kanskje dobbelt så høy som den første krana vi klatra. Bygningen krana står ved siden av er... 14 etasjer høy.. og krana er litt høyere enn bygningen.. Så vi klatra og klatra, det tok over en halvtime å komme til tops. Men når vi først kom dit var det så innmari verdt det. Den sykeste utsikten jeg noensinne har sett! Herregud så fint det var der! Vi satt der en times tid og snakka med Edward, som var mildt sagt imponert over meg og jack, haha. Han sa opptil flere ganger at vi var det kuleste paret han hadde møtt, noe jeg synes var et ganske fint kompliment. Så sang vi en del sanger. Vi klatra ned igjen, og når vi kom til bunnen fant vi jævlig mye melk som melkemannen hadde plassert uttafor en butikk. Det var kanskje 100 liter melk der. Så vi bestemte oss for å stjæle melk. Jeg tok 4x2 liter, og jack tok 9x2 liter. Vi bærte jævelskapen hjem, og etterpå stakk vi til 7-eleven. Der møtte vi favoritt 7-eleven mannen vår, som alltid gir oss ting gratis bare fordi vi kommer inn sørpe dritings annahver kveld.. Haha. Han sa "you're late, i've been waiting for you guys!" Haha. Etter å ha kjøpt is, pai og sigg, stakk vi til favorittvinduskarmen vår og satt der en stund. Der fant vi en lommebok, med en fake ID i.. Som tilhørte Miss Blair Waldorf.. LOLFACE. Jack stakk til politistasjonen og var lovlydig borger og leverte lommeboka tilbake. Noe som er ganske ironisk siden vi stjal masse melk bare to timer tidligere.. Haha. Så ringte jeg Hanna fra Skype på mobilen, og jeg klarte verken snakke norsk eller engelsk eller noenting, men vi hadde det skikkelig fresh likevel. For en fantastisk kveld! Men nå må jeg innrømme at jeg har heftige fyllenerver. Tenk hvis noen anmelder oss for å ha stjelt melk eller for å bryte oss inn i en kran.. Det kan ende ganske heftig ille! Men tror ikke det er noe å være redd for da. I dag har jeg vært maks effektiv. Jeg har tatt den enorme oppvasken, redigert bildene jeg tok i akvariumet, henta den nye linsa mi og den nye blitzen min, betalt skoleregning og vodafoneregning, skrevet postkort og i det hele tatt. Nå skal jeg gå og vaske av meg all skitten jeg ha på kroppen, prøve å bli edru, og stikke på skolen. Yayness! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 22. mars 2011 #249 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte av deg til tider, as! Pass på deg selv, vi skal ikke ha noen knekt nakke her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 22. mars 2011 #250 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg er SÅ misunnelig! Jeg vil være med! Så lenge du ikke begynner å hoppe rundt i nevnte kraner, så klarer du deg ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 22. mars 2011 #251 Del Skrevet 22. mars 2011 Haha, det er så sykt random og kult at dere klatrer opp i kraner hele tiden! Mulig du har skrevet det før, men hvor gammel er Jack egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. mars 2011 #252 Del Skrevet 23. mars 2011 Skjønner at dere blir litt bekymra ja, men ikke vær redde Går så bra så! Xaphan; jack er 18, så han er litt yngre enn meg. Ganske uvant når eksen fylte 30 i år, men det er bare gø i grunn! --- Dagens store klage: jeg er så jævlig lei av photoshop. Photoshop er demotiverende. Photoshop er ikke noe gøy når man har alt for mange bilder å jobbe seg igjennom. Da er photoshop stress. Helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 23. mars 2011 #253 Del Skrevet 23. mars 2011 Dagens store klage: jeg er så jævlig lei av photoshop. Photoshop er demotiverende. Photoshop er ikke noe gøy når man har alt for mange bilder å jobbe seg igjennom. Da er photoshop stress. Helvete. Derfor oppfant høyere makter Lightroom (Og Topaz og Alien Skin og OptikVerve når det er greit å være lat...) Hei forresten -sneik meg bare innom jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 23. mars 2011 #254 Del Skrevet 23. mars 2011 På fredag er Livsdagen haha, tenkte du antagelig måtte minnes på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 23. mars 2011 #255 Del Skrevet 23. mars 2011 Derfor oppfant høyere makter Lightroom (Og Topaz og Alien Skin og OptikVerve når det er greit å være lat...) Eller Aperture På fredag er Livsdagen haha, tenkte du antagelig måtte minnes på det Jævlig dust av meg å jobbe kveld da, også fra 10 på lørdag da >< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 23. mars 2011 #256 Del Skrevet 23. mars 2011 Ja as! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 23. mars 2011 #257 Del Skrevet 23. mars 2011 Dagens store klage: jeg er så jævlig lei av photoshop. Photoshop er demotiverende. Photoshop er ikke noe gøy når man har alt for mange bilder å jobbe seg igjennom. Da er photoshop stress. Helvete. Jeg er HELT enig, photoshop + drittpc er enda verre! 2 minutter på å loade fargeforandringer etter Curves er ikke noe moro. Tror det er derfor jeg tar så lite bilder for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 23. mars 2011 #258 Del Skrevet 23. mars 2011 Eller Aperture Bah, men da må man ha mac -og det har iallefall ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. mars 2011 #259 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg liker Aperture og Lightroom Så lenge jeg slipper unna føkkings Bridge så er jeg fornøyd. Og jeg liker at du minner meg på livsdagen, Pix! Jeg har skrevet det ned på kalenderen, så jeg husker det. --- I går hadde jeg og jack så sykt digg sex. Sånn, brutal, dyrisk, superkåt sex, etterfulgt av en runde koselig, myk sex, etterfulgt av en runde med enda mer hardcore sex som ingen kom av, for vi var for slitne. Haha. Det var så sykt digg å pule litt ordntlig for en gangs skyld! Nå er jeg mildt sagt sår, full av blåmerker og kloremerker.. Nå skal jeg ha studiotime (vanskeligste faget..) og etterpå skal jeg printe selvportrettet mitt. Ber til høyere makter om at selvportrettet er bra, at fargene er korrekte, at jeg ikke må gjøre justeriger i photoshop, at det ikke er flere folk i printerrommet enn nødvendig og.. at jeg får en god karakter, for jeg har søren meg jobba hardt med den oppgava.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 25. mars 2011 #260 Del Skrevet 25. mars 2011 Det var ganske nøyaktig på akkurat denne tiden for et år siden, at jeg satt og sippa på skuldern til Sondre og sa "A får ikke LOV til å ha huntingtons, hun får ikke LOV, det er så urettferdig, jeg orker det ikke!!!". Denne natta her for et år siden, satt jeg oppe mesteparten av natta, og grua meg som en gud. Jeg var så redd... Tenk om...? Den telefonen er fortsatt den beste jeg har fått, noensinne. Og det suger at vi ikke kan være sammen i år, første årsmarkeringen. Men jeg er med deg i tankene. Elsker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå