Gå til innhold

Betties Andre Sider


Bettie

Anbefalte innlegg

Syns du er flott og sterk, jeg Bettie.. Blir så imponert når jeg leser det du skriver. Tror du er en av de sterkeste menneskene her inne. Har hatt en venn med noen av de samme problemene, og vet at det ikke er lett.

Og ved siden av alt dette, tar du deg alltid tid til å komme med trøst når vi andre her inne trenger det..

Håper du vet hvor flott du er? Hvor mye jeg setter pris på å finne nye meldinger fra deg i dagboka mi? Glad i deg, og sender der kjempeklemmer gjennom skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torsdag 30. oktober

Jeg tror jeg skal nedlegge veto mot tidlige grå og regnvåte morgener. Men - det som kommer ned er fortsatt ferdig måket, og kanskje kraftprisene ikke stiger så mye.......

Takk Hilde, for konstruktivt innspill. Når jeg har hørt/lest det mange nok ganger, så kanskje jeg klarer å gjøre det fornuften sier jeg bør.

Og takk Vigfa for trøsteord og skjermklem.

I dag har jeg en god dag. Det tror jeg henger sammen med at jeg har tatt en bestemmelse om meg selv. Jeg har klart å skape meg litt oversikt i kaoset - i hvert fall en liten stund.

I dag har jeg brukt energien på jobben. Jeg har snakket med mine nærmeste medarbeidere, og har lagt fra meg så godt som alt ansvar. Jeg har vært med å tenke ut gode løsninger, slik at det er mulig for meg å legge ansvaret bort, og har møtt både forståelse og bekreftelse på at jeg har tenkt riktig.

Og jeg har informert sjefen om at sånn blir det nå.

Så arbeidsdagen har gått med til å gi beskjeder om at andre heretter må kontaktes. Jeg har overført en del av de fullmaktene jeg har og har lukket en del saker. Det har vært til dels hektisk, og ganske slitsomt.

Jeg kommer til å være på jobben når jeg kan og orker, men da går jeg utenpå systemet, og jeg blir en ekstraressurs og ikke en belastning.

Så jeg er fornøyd med meg selv og med dagen i dag. Det gjenstår fortsatt en del småtteri, men de store linjene er avklart og resten haster det ikke så mye med. Skal informere de andre på jobben til uka, når småbitene også er på plass.

Halvdelens fot er litt bedre i dag. Jeg måtte sende ham på legevakta i går, for foten hovnet opp så den så ut som en ballong med tær, og hevelsen gikk opp over leggen. Turte ikke la ham være hjemme uten at en lege sa det var greit. Han fikk beskjed om å doble medisindosen. Og hevelsen har gått litt tilbake i dag.

Bøllepusen - hun hadde tydeligvis vært på langtur, for hun kom ikke hjem før seint i går natt. Da stupte hun rett i matskåla, og la seg til å sove etterpå. I dag kom hun meg i møte på vanlig måte da jeg kom fra jobb.

Poden hadde sin første arbeidsdag på nytt sted i går. Det hadde gått greit. Men på vei hjem hadde en lastebil presset ham ut av veien slik at mopeden kjørte på en kant og punkterte. Da var det halvannen mil å gå hjem. På veien fikk han et beger milk-shake over seg, for folk i en forbipasserende bil heiv et beger ut av vinduet - og traff poden. og så mistet han den ene hansken mens han gikk. Da han kom hjem fant han innkalling til militærtjeneste - som han hadde håpet å slippe.

Så han var rimelig fornøyd!!!!!

Jeg måtte le når jeg hørte historien. Han var ikke så fornøyd med at jeg lo, men han måtte le selv også, for det ble ilksom litt vel mye av det gode på en kveld. Stakkars poden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 1. november

Tenk - det er bare to måneder igjen av dette året. Hvor blir tiden av?

Jeg våknet til en ny grå og våt dag. Egentlig skulle jeg ha vært flittig med klut og støvsuger, men det får vente litt til.

Hei Poirot. Så hyggelig å se deg innom her. Håper du har det bra.

I går hadde jeg en samtale på morgenen. Det var en litt skummel samtale. Jeg turte ikke slippe løs slik det var forrige gang, men samtalen ble nyttig likevel.

Jeg fikk drøftet rundt noen alternative veier å gå videre for å få meg selv på plass igjen. Det er ikke enkelt å ta beslutning om hva som er best for meg selv, men jeg kjenner at jeg nærmer meg en avklaring.

Jeg trenger litt mer hvile enn det jeg klarer å få til nå, så noe rekreasjon hadde ikke vært dumt. Og jeg trenger noen å snakke med som kan hjelpe meg ut av kaoset mitt. Så gjelder det bare å finne ut hvordan dette kan kombineres, og om og hvor det finnes et slikt tilbud - hvor man ikke må stå på venteliste et halvt eller helt år.

Men da har jeg noe konkret å jobbe med. Jeg får heldigvis hjelp til å lete i kaoset, så jeg står ikke alene der.

Jeg dro på jobb etterpå, for jeg må få ryddet vekk enda litt til, før alt er klart til at jeg kan gå utenpå systemet. Fikk gjort unna litt mer - blant annet skrevet "autografen" min en god del ganger.

Halvdelens fot var litt bedre i går. Stakkar - han er bekymret for meg, nå. Han har oppfattet hvor ille rispingen min har vært ei uke nå, og er redd for at jeg skal komme til å skade meg mer - ved et uhell, eller med overlegg. jeg vet ikke om jeg klarte å berolige ham, for jeg har kontroll over rispingen - sånn sett. Jeg kommer ikke til å skade meg mer med overlegg, ønsker ikke det, og heller ikke ved et uhell, for kontrollen og viljen er enda sterk nok til å hindre ihvertfall det.

Men - hadde han gjort det samme, hadde nok ikke jeg heller stolt på den kontrollen, så jeg forstår engstelsen. Jeg er på reduksjon igjen, og jobber aktivt for å la det være, men jeg kan ikke love ham at jeg ikke kommer til å gjøre det igjen. Kan ikke love noe jeg ikke vet om jeg kan holde.

Men - et er jo et kjempeframskritt. Vi snakker om det som er vanskelig. Og jeg har fortalt ham at jeg jobber med å finne et system som kan ivareta mine behov nå. Han sier at uansett hva jeg finner, så vil han støtte meg, men han setter en klar betingelse om at jeg MÅ ta tak og gjøre noe med situasjonen. Og det er ikke mer enn rimelig at han gjør.

Jeg synes fryktelig synd på ham. han har jo ikke mer enn akkurat stablet seg selv på beina, og så får han en nedkjørt frue i fanget og må forholde seg til det mens han selv skal bygge seg opp videre. Han skulle fått helt andre betingelser nå. han skulle kunne vært trygg på hjemmebane slik at han kunne fortsette med å bruke krefter på seg selv. Nei - dette er langt fra optimalt for ham.

Men har står i det, og det sier meg mye om hvor sterk han har blitt. Så jeg er heldig som har ham her nå.

Men jeg skulle så gjerne vært mer på plass for ham, slik at han får sitt nødvendige rom for å jobbe videre.

Jeg har prøvd å tenke på livet mitt nå som et bilde. Og dessverre er det er bilde som passer med mangel på lys i november. Det er et bilde fullt av grå tåke. Men det er litt bris i bildet, så noen områder dukker ut av tåkehavet, og noen topper synes over tåka. Jeg må finne mer bris så jeg får løst opp tåka for å få se hele landskapet.

Jeg fant et par biter til å tåkehavet mitt i går. De gjorde meg ikke oppløftet. De gjorde vondt, og gjør vondt i dag også. Men det er biter jeg ikke kan dele med Halvdelen. Kan ikke utsette ham for det.

Jeg må bare rydde på plass en ting til på jobben, og så må jeg ha et system på plass, og så kan jeg gå inn og jobbe med meg selv og mine ting. Legen min hjelper meg med å prøve å finne et system på mandag.

Dette her, det ble langt og springende.

Halvdelen er ute nå, på krykker riktignok,for foten var enda bedre i dag.

Skurebøtta ser anklagende på meg, så jeg får vel sette igang med dagens oppgave - etter en kaffekopp til.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei bettie!

Tusen takk for koselig hilsen både på Personlige meldinger, og i dagboka mi. Har nettopp snakka med mannen min og han vet fortsatt ikke noe, men er ved godt mot. Det gjør meg veldig lettet. Men jeg kjenner at jeg ikke kan være mye alene, for det gjør til at ville fantasier får sitt utspring - og det ønsker jeg ikke skal skje. Derfor har jeg besluttet å dra hjem til foreldrene mine i helga. Der har jeg både familie og venner rundt meg. Dessuten er det betryggende at han er på St. Olavs i Trondheim - et sykehus spekket av ekspertise.

Vi krysser fingre og håper på det beste....

Klem til deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 2. november

Takk for klem, Hilde, Vigfa og Mie.

Koselig å se deg også her, Monja. Krysser fingre for dere.

Hadde ikke den store energien i går, men fikk tatt oppvask og rydde kjøkkenet og vasket litt klær. Støvsugeren ble stående ubrukt, og hybelkaniner og støvtroll fikk formere seg et døgn til.

Så siden energien ikke var der, tuslet jeg inn på badet, og tok en laaaaang, varm dusj, og brukte deretter over en time på egenpleie med kremer og fotrasping og det hele. Følte meg litt bedre etterpå.

Kvelden befant jeg meg i stolen foran TV'n og fikk dermed med meg både likt og ulikt. Ganske mye kjedelig, egentlig.

I natt har jeg sovet - hele natta - og våknet ikke før kl. 9. Det var deilig å få mange timers sammenhengende søvn. problemet er at jeg er like trøtt i dag, men det tror jeg kommer av mangel på lys. Dagen strtet vakkert med sol, men ikke før var kaffen klar, så trakk skyene seg sammen og resten av dagen har jeg gått i dette grå halv-lyset. Blir trøtt av det, jeg.

Har likevel hatt litt mer energi i dag, så nå har jeg utryddet støvtroll og hybelkaniner, og flyttet litt rundt i noen skap. Så litt fornuftig har jeg fått gjort. Det bare går så tregt. Vanligvis bruker jeg et par timer på å rydde og vaske leiligheten, men i dag har halve dagen gått.

Jeg er så inni margen sliten og trøtt, og akkurat nå kjennes det som om jeg ikke har krefter nok til sloss for meg selv. Må ta meg sammen om et par timer, for da kommer frøkna hjem på middag. Vil ikke at hun skal være bekymret for mora si. Hun må få lov til å ha nok med seg selv.

Lyspunkt: Foten til Halvdelen blir stadig bedre, så nå halter han seg rundt uten krykker. På grunn av forkalkningen i skulderen har det jo vært vondt å gå på krykker også. Det går nå riktig vei i hvert fall.

Både gruer og gleder meg til legetimen i morgen. Gruer fordi jeg har så lite å gå på, gleder meg fordi jeg kan la legen ta litt ansvar for å hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 3. november

Fortsatt en mild og våt værtype. Nå ma snart alle vannmagasiner være fyllt, slik at strømprisene ikke farer til himmels denne vinteren også.

Var hos legen, og det gikk greit. Hun skulle jobbe litt videre for meg.

Etterpå gikk jeg hjem. Orket ikke gå på jobb i dag. Burde nok kanskje ha gjort det, men energien er fortsatt lav. Tror jeg trenger litt påfyll i egne magasiner, jeg, for å få energi igjen.

Malte andre strøk på muren bak ovene, så kan jeg si at jeg har gjort noe fornuftig i dag.

Poden var innom og spiste middag med oss. Koselig at de kommer innom sånn. Og frøkna var og hentet kattungen sin. De er ferdige med å pusse opp, så da kunne den komme dit den egentlig hører hjemme. Tenker Bøllepusen vil bli mer fornøyd, nå.

Foten til Halvdelen er sånn at han kan g uten krykker, og det er bra.

Så hva kan jeg si - intet nytt, egentlig. bare en veldig lang dag.

Håper på mer energi i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

::sender litt energi til Bettie ::

Også bruker jeg grønt fordi det er beroligende og trygt.

Også legger jeg igjen en stor klem og sier takk for besøk i boka mi :D

:trøste:

- D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 4. november

Dette har vært en solrik og varm dag. En riktig vakker høstdag.

Gårsdagen gikk fra grått til svart, og jeg hadde et natlig utbrudd mot Halvdelen fordi jeg følte meg ensom og forlatt. Stakkar - han forsto ingenting, han. Og jeg var ikke nok på plass til å forklare det heller.

Fikk heldigvis ryddet opp i det på morgenen i dag.

Nå ser det ut til at jeg får et system rundt meg på plass. Noe som er fast, og på helt egne premisser. Det kommer til å bli tøft, men samtidig blir det bra, tror jeg.

Jeg er like takknemlig hver gang jeg møter et hjelpeapparat som hjelper. Når jeg får mer overskudd, skal jeg skrive noe offentig om dette - å bli møtt og ivaretatt når man trenger det.

Var innom trygdekontoret for å hente frikort i dag, og trodde jeg hadde god tid. Men det manglet en underskrift i egenandelskortet, så jeg måtte tilbake til apoteket for å få den underskriften. da hadde jeg først stått i kø og ventet i 20 minutter, og da jeg kom tilbake måtte jeg stå i ny kø. Slapp med 10 minutter da. Det ble en halv times venting, det.

Bøllepusen er kjempefornøyd. Hun har flyttet inn igjen nå som lillepusen har flyttet hjem til seg selv. Det er ikke måte på hvor kosete hun er nå. Plassen på databordet er gjenerobret!!!

Etter jeg hadde vært i byen, bestemte jeg meg for å gå hjem i det flotte været. Stakk innom Fretex på veien - og der fant jeg en flott poncho, eller storsjal eller hva man skal kalle de, i mine farger. Kjøpte det jeg, selv om jeg da må kjøpe en sort genser også. Vel - har man klave - så får man ku. finner vel en sort genser, tenker jeg.

Så Diva, energioverføringen virket......

Og så gir det litt energi å bevege seg. Vet det fra før også.

Har bestemt meg for ikke dra på jobb denne uka. Skal prøve å samle krefter og energi, og gi meg selv litt tid. Dagen i går var grå til svart. I dag har dagen så langt vært bedre.

Og så jeg som er redd for å kjøre berg-og-dalbane..... jeg lever jo i en nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Bettie!

Har vært innom og lest litt i dagboka di, og følte bare for å sende deg en varm, god og stoooor bamseklem! Så flott at du finnes - også for oss på KG! :klem2:

Takk skal du ha for mange koselige besøk i dagboka mi! Jeg setter stor pris på at du stikker innom, og beklager at jeg ikke har greid å følge opp andre veien! Skal skjerpe meg!!! Og til tross for at du er sliten for tiden, så ser jeg hvor mye du greier å gi av deg selv til andre. Jeg blir utrolig glad i sånne mennesker som deg jeg, Bettie! :blomst:

Håper du får en fin kveld!

God klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag 5. november

I dag er det en ekte novemberdag - grått og vått - med skydekket så lavt at trærne tar tak i dem med greinene sine. Men det er fortsatt nesten 10 av de varme gradene, og det er bra.

Takk for klemmer mm Lady. og jeg ble rent rørt av hilsenen din, Væren. Tusen takk.

Det er tredje dag denne uka jeg ikke er på jobb. Det er litt rart å parkere sånn, men litt godt også. Jeg har hatt mer enn nok med mitt eget. Skal prøve å komme meg på jobb noen dager neste uke.

I dag har Halvdelen og jeg hatt en par-samtale. Halvdelen var ikke sikker på om det var noen vits i å ha den. Han vet jo at jeg har lite å gå på, selv om han ikke vet HVOR lite det er igjen.

Men jeg trengte litt hjelp til å avklare noen forventninger, og også ansvar. Måtte få Halvdelen til å forstå at jeg trenger noen rammer nå - som å vite omtrent når han kommer hjem, eller at jeg kan få tak i ham - og hvordan.

Og jeg ville hjelpe ham til å forstå at han ikke er ansvarlig for meg. Jeg er ansvarlig for meg, og jeg må be om den hjelpen jeg trenger. Vi fikk også snakket om at dersom jeg ikke klarer å se at jeg trenger mer hjelp, og Halvdelen mener jeg gjør det, så har han min tillatelse til å kontakte mine hjelpere, og at taushetsplikten da vil være opphevet.

Tror Halvdelen syntes det var godt å få disse avklaringene, for han synes nok mye ble lagt over på hans skuldre med en gang. Og jeg syntes det var godt å få forklart hvorfor jeg trengte tryggheten ved å vite når han kommer hjem.

Våre hjelpere er flinke. er så glad for at jeg har møtt dem.

Ellers har jeg gjort avtaler i forhold til den oppgaven vi skal levere i november. Vi har fått så god kritikk på de oppgavene vi har levert, at vi kan tillate oss å ta litt lett på denne siste. Så vi velger en lokal variant og skriver akkurat så mye (les lite) at oppgaven blir godkjent. Har avtalt å jobbe med oppgaven intensivt i tre dager, og da har vi det meste på plass, tenker jeg. Kan ikke la partneren min i stikken, så jeg for holde meg på plass til oppgaven er skrevet. Jeg kunne sikkert fått utsettelse på oppgaven, men vi er to, og det vil være dårlig gjort å svikte nå, når det bare er en drøy måned igjen før eksamen.

Bøllepusen har gjenerobret huset etter at kattungen flyttet. Hun har ligget på alle "faste" sovesteder, og er mye mer inne. I går kveld lå hun lenge på fanget og bare malte. Hun synes nok det er greit å råde huset alene.

Og det synes jeg også. Rabiate kattunger - de er morsomme, men kostbare. Det er en del ting som har gått i gulvet når hun har hatt sine rabiate timer - sånn løpe på veggen, rundt og rundt - timer.

Resten av denne dagen er planløs. Dagens tur er unnagjort. Gikk fra bussen og hjem. Kunne ha byttet buss og kjørt videre, men det er litt gått å gå. Så det ble en 20 minutter rask gange, det. Og i gråværet er det nok.

Jeg har en masse "burde" oppgaver, men jeg har ikke lyst på noen av dem. Kanskej gjennomføre en slik "burde" - støvsuge. f.eks. Føler meg som en flink husmor når jeg gjør noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært nyttig i dag, Bettie. Fridagen min i dag, vet du. Men jeg var så stuptrøtt at jeg gikk og la meg etter å ha kjørt minsten på skolen. Byturen senere på dagen var miserabel; helt uten mål og mening vaset jeg meg gjennom en rekke butikker, og det uten å finne så mye som en eneste julegave!!! Flink sau!!! :roll:

Men jeg har vært flink å tømme og fylle oppvaskemaskinen etter jeg kom hjem, og nå er det snart middagstid. Får prøve å være kreativ! I går var jeg veldig kreativ; svingte opp med lakseterninger i fløtesaus, med paprika, sjalottlauk og vårløk og mye godt krydder oppi, og servert med fersk tagliatelle/båndspaghetti! Snadder!!! Ikke hver dag jeg klabber til på den måten, nei. Stormtining av kjøttdeig er liksom mer min spesialitet... :ler:

Ha en fin dag, Kjære Bettie, uansett om den blir nyttig eller unyttig. Og husk at om den blir av det mer unyttige slaget, er det antagelig nettopp det du trenger akkurat i dag! :wink:

:klem2: God klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Torsdag 6. oktober

Det er fortsatt mildt - og grått, men det kjennes ut som om temperaturen er på vei ned mot den blå streken.

Bøllepusen har lagt seg på fanget - nærkontakt er viktig, pluss at det hindrer meg i å gjøre de store bevegelser. Hun protesterer ganske kraftig, da.

Takk for hilsen, fru Vær. Det ble en temmelig unyttig dag i går. Sovnet i stolen en liten stund, gjorde jeg sogå, mens jeg gløttet på titteboksen. Null støvsuging, altså.

Dagen i dag har vært minst like sløv. jeg har ikke gått ut i postkassa en gang i dag. Sto opp til ganske normal tid. Halvdelen skulle ut og handle med svigermor. Fikk i meg noen kopper kaffe før jeg fant ut om jeg skulle gjøre noe.

Fikk ryddet litt på soverommet og i kleshaugen. Puttet rene klær på plass og sortert skittentøy. Har vasket et par maskiner. Fikk lagt vekk litt gjenglemt sommertøy også.

Og dett er dett.

Jo, jeg tok meg sammen en liten stund. Jaktet etter litt stoff til oppgaven - og fant noe. har tittet litt på det, så jeg kan bruke deler av det jeg fant. Så littegrann studier har det blitt i dag.

Ellers har jeg holdt på med å finne en del bilder til en annen oppgave jeg holder på med. Ikke studieoppgave, men noe jeg har hatt lyst til å holde på med på egenhånd. Træla litt med å redigere bildene, og forkastet dobbelt så mange som jeg brukte. DET tok jo sin tid. Men nå ligger 28 sider ferdig skrevet ut. Skal bare inn med blyant og tusj og gjøre sidene ferdig med små egenproduserte illustrasjoner. Det er noe jeg kan bruke tid på. ta litt nå og litt da.

Det har vært virningsfult å holde på med denne oppgaven. Jeg har en ganske god dag i dag. Er ganske rolig, har det ikke helsvart, og har til nå latt kniven ligge pent i ro. Og det selv om jeg har vært alene hjemme i hele dag.

Jeg tror rett og slett at det har vært lurt å ikke presse meg på jobb denne uka, å ha tid til å leve i litt langsomt tempo, for hodet er ikke helt med, og hukommelsen er skral. Men det å bare være, uten å måtte prestere, eller holde tidsfristen, det er ganske ok.

I morgen skal jeg ha en prat med sjefen min. Det skal bli spennende..... Nei - tror ikke akkurat at det kommer noe ut av den. har jo ordnet alt på forhånd, så det er ikke mye han behøver å gjøre eller bekymre seg for. Skuta seiler fint uten meg ombord.

På ettermiddagen skal jeg fortsette mitt arbeid med meg selv. Det gruer jeg meg litt til, men jeg ser mest fram til det. Får jeg bare fortsatt, så kommer jeg jo gjennom til slutt.

Skal jeg sette igang en vaskemaskin til, tro?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o ai, du skriver langt Bettie. Jeg må lese en annen dag hvs du skriver om, men ville bare innom for å takke for hilsen i dagboka mi. Ha en god helg til deg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 7. november.

Takk for klem, Diva.

Ikke noe nytt om været i hvert fall.

Samme triste grå vær som gjør at det liksom ikke blir lyst på dagen.

Men fortsatt mange varme grader ute.

Var en tur (faktisk to) i byen i dag, og da observerte jeg at noen priste det varme været (10 varme grader i november er jo varmt) med å gå i t-skjorte, lett bukse og joggesko, mens andre hadde tittet på kalenderen og hadde tykk jakke, lue, skjerf og votter på seg. En merkelig miks.

I dag har jeg altså pendlet mellom byen og hjemme.

Var oppe tidlig for å snakke med sjefen, og var trøtt som ei strømpe. Sov lite i natt. Men jeg stablet meg avgårde og fikk snakket med ham. Møtte mye velvilje, og muligheter til å gjøre noe annet en stund, hvis det viser seg at det er riktig. Satt veldig pris på det. Men det møtet tok jo ikke all verdens tid, så da dro jeg hjem etterpå. Satt på litt kaffe og fikk Halvdelen i sving. Han hadde et par avtaler i dag. Foten hans er nesten bra nå, og han klarer å få på seg sko igjen. han burde nok ta det litt mer med ro, men jeg forstår at han nyter å kunne gjøre som han har lyst til. Hittil har han klart seg veldig bra, og har fått etablert et støtteapparat rundt seg.

Så etter noen kaffekopper og gjennomlesing av aviser, dro jeg til byen igjen. Hadde da selvfølgelig sett feil på klokka, og var en time tidligere uten enn jeg hadde tenkt, men det gjorde ikke så mye, for da rakk jeg en tur på biblioteket.

Der fant jeg en fantastisk hobbybok med ideer til å jobbe i sort og gull. Der var det mange lekre ideer, ja. har tatt den med hjem for å se om jeg kan bruke noen av ideene.

Fant meg dessuten fire andre bøker, for nå har jeg lest alt jeg har hjemme - og noen bøker flere ganger. Skulle jo ikke ha lånt bøker, for jeg har litt fagstoff å lese på, men - måtte bare ha en nattbordsbok eller tre.

Og så har jeg fått meg fast fredagsavtale. Det er skremmende, men tror at jeg skal kunne jobbe videre med mine greier, Jeg er sliten som bare fy når jeg har hatt en time. Og det enda jeg går svært forsiktig fram, bitte, litte grann tar jeg tak i, for at det ikke skal bli for overveldende. Hadde tenkt å gå hjem i dag, men endte opp med å gå et stykke og ta bussen videre.

I morgen har jeg lovet huset å være flink, men i dag har jeg rett og slett tenkt å gjøre ikke no'. Skal se på TV, kanskje tegne en liten illustrasjon eller tre. Kose med Bøllepusen.

Har brukt opp dagens energi i dag. To ting på en dag - det ble for mye til at det er noen energirest igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...