AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #161 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg synes det er flaut å måtte passere noen som går sakte. Plutselig setter de opp farten, og du ender opp med å gå ved siden av dem en liten stund. Da har du to valg: Gå megaraskt eller gå megasakte. Begge deler gjør så jeg føler meg fryktelig dum. 9
Djungelvrål Skrevet 13. oktober 2011 #162 Skrevet 13. oktober 2011 Kunne dere ha kjøpt dopapir, kondomer, intimsåpe, øl, pastiller og en blomstebukket i et kjøp? Hehe. :gjeiper: 1
SpiserNoobs Skrevet 13. oktober 2011 #163 Skrevet 13. oktober 2011 Vet ikke hvorfor, men jeg hater at mobilen min ringer høyt i full offentlighet. Derfor jeg ofte går med lydløs eller vibrasjon.
Gjest otrivin Skrevet 14. oktober 2011 #164 Skrevet 14. oktober 2011 Kunne dere ha kjøpt dopapir, kondomer, intimsåpe, øl, pastiller og en blomstebukket i et kjøp? Hehe. :gjeiper: Jeg kunne hvis det var et spørsmål haha.
The Kitten Skrevet 14. oktober 2011 #165 Skrevet 14. oktober 2011 I går var jeg på McDonald's og bestilte øl, is og ketchup. Ikke flaut, men litt sært.
Xaphan Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #166 Skrevet 14. oktober 2011 Da jeg jobbet på Meny i sommer ble jeg flau når det kom reklame for f.eks Ica på radioen Altså i butikken.
fruBeist Skrevet 14. oktober 2011 #167 Skrevet 14. oktober 2011 Kunne dere ha kjøpt dopapir, kondomer, intimsåpe, øl, pastiller og en blomstebukket i et kjøp? Hehe. :gjeiper: Bortsett fra at jeg ikke bruker intimsåpe, liker øl, eller har bruk for kondomer, så ja.
Gjest Bomullsdott Skrevet 14. oktober 2011 #168 Skrevet 14. oktober 2011 Hvis jeg er på et offentlig toalett og har... vel... ja.. bæsjet! Når jeg går ut av toalettet står det masse folk i kø, slik at en person går inn rett etter jeg har gått ut. Hun ser at det var akkurat JEG som kom ut derfra. Jeg syns det er dødspinlig, for jeg tror hun tenker at jeg er dødsekkel fordi det lukter vondt der inne, selv om det er normalt at dritt lukter dritt. Jeg syns det er så flaut, er jeg den eneste? Også føler jeg at vedkommende egentlig vil gå ut derfra fordi lukten er så ille, men at hun syns det er flaut igjen ovenfor meg. Jeg syns hele situasjonen er sååå flau. Mulig jeg tenker litt mye over ubetydelige ting. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #169 Skrevet 14. oktober 2011 Hvis jeg er på et offentlig toalett og har... vel... ja.. bæsjet! Når jeg går ut av toalettet står det masse folk i kø, slik at en person går inn rett etter jeg har gått ut. Hun ser at det var akkurat JEG som kom ut derfra. Jeg syns det er dødspinlig, for jeg tror hun tenker at jeg er dødsekkel fordi det lukter vondt der inne, selv om det er normalt at dritt lukter dritt. Jeg syns det er så flaut, er jeg den eneste? Også føler jeg at vedkommende egentlig vil gå ut derfra fordi lukten er så ille, men at hun syns det er flaut igjen ovenfor meg. Jeg syns hele situasjonen er sååå flau. Mulig jeg tenker litt mye over ubetydelige ting. Skjønner deg godt! Har tenkt på det selv. En gang jeg gikk på offentlig toalett, så gjorde jeg meg ferdig der, men vips så klarte jeg å tette doen. Pinlig var det 2
Lutetium 71 Skrevet 14. oktober 2011 #170 Skrevet 14. oktober 2011 Hvis jeg er på et offentlig toalett og har... vel... ja.. bæsjet! Når jeg går ut av toalettet står det masse folk i kø, slik at en person går inn rett etter jeg har gått ut. Hun ser at det var akkurat JEG som kom ut derfra. Jeg syns det er dødspinlig, for jeg tror hun tenker at jeg er dødsekkel fordi det lukter vondt der inne, selv om det er normalt at dritt lukter dritt. Jeg syns det er så flaut, er jeg den eneste? Også føler jeg at vedkommende egentlig vil gå ut derfra fordi lukten er så ille, men at hun syns det er flaut igjen ovenfor meg. Jeg syns hele situasjonen er sååå flau. Mulig jeg tenker litt mye over ubetydelige ting. Ojojojoj ojjjj!
Lutetium 71 Skrevet 14. oktober 2011 #172 Skrevet 14. oktober 2011 ? Ikkeno. Bare rart alt dere damer blir flaue over. 1
Gjest Solmåne Skrevet 14. oktober 2011 #173 Skrevet 14. oktober 2011 Det er så flaut hvis du møter på en bekjent, så småprater dere litt og alt føles litt småkleint.. og når dere sier hade til hverandre så ender dere opp med å gå samme vei! Åhr.. Når det skjer så aner jeg ikke om jeg skal ignorere vedkommende eller småprate litt igjen. Jeg syns begge deler er like flaut.. så ofte ender jeg opp med å ta opp telefonen/senke farten/snu 5
Gjest Applecore Skrevet 14. oktober 2011 #174 Skrevet 14. oktober 2011 Hvis jeg er på et offentlig toalett og har... vel... ja.. bæsjet! Når jeg går ut av toalettet står det masse folk i kø, slik at en person går inn rett etter jeg har gått ut. Hun ser at det var akkurat JEG som kom ut derfra. Jeg syns det er dødspinlig, for jeg tror hun tenker at jeg er dødsekkel fordi det lukter vondt der inne, selv om det er normalt at dritt lukter dritt. Jeg syns det er så flaut, er jeg den eneste? Også føler jeg at vedkommende egentlig vil gå ut derfra fordi lukten er så ille, men at hun syns det er flaut igjen ovenfor meg. Jeg syns hele situasjonen er sååå flau. Mulig jeg tenker litt mye over ubetydelige ting. Jeg synes også det er dødsflaut! Det verste er at jeg også synes det er kjempeflaut hvis jeg går inn på do rett etter en annen og det lukter vondt. Vet ikke helt hvorfor, egentlig
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #175 Skrevet 15. oktober 2011 det meste med bryllup er flaut: gå inn sammen med far (hva er det for noe reaksjonært tull??), mate hverandre med kake (DET er pinlig, det), dårlige dikt, sanger og taler. generelt rollene, det er så kleint. gå rundt med hvit, diger kjole, grusomt hår, blomster osv osv.. det er jo ikke normalt. den største grunnen til at det blir pinlig er kanskje ikke tingene i seg selv, men at mange folk gjør det ukritisk og uten snev av humor. "det er jo tradisjon" spy. har aldri vært i barnedåp, men kan tenke meg det er like pinlig. hvis kjæresten min promper før vi er godt kjent. jeg orker bare ikke å forholde meg til sånt. ikke at han bæsjer heller. og helst ikke at han må snyte seg. garden. jeg så på vaktskifte i oslo en dag. det er jo superkleint. marsjere marsjere på kjempefin linje. rope litt rrrrrrrett! ha alvorlig ansikt. smelle med skoene. marsjere litt igjen, høyre bein først, nitti graders vinkel. marsj, marsj, marsj, marsj. Jeg ble helt satt ut. skal vi danse. det svir i ansiktet. nuff said. jenter i butikker som snakker i fistel "vil du ha hjelp eller?" har lyst å svare med pipestemme "neeeeida, jeg bare sjikker litt", men jeg tør ikke. ja pluss mye mer. blir så ofte flau at det er helt slitsomt. får allergiske reaksjoner. 3
*melis* Skrevet 15. oktober 2011 #176 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er 25 og blir fortsatt flau når jeg sitter sammen med foreldrene mine og noen har sex på TV Andre ting jeg synes er litt kleint er å handle tamponger/intimsåpe osv. når jeg kjenner de som jobber i kassa, å snakke om intime ting med legen (som farge på avføring..) og å være naken foran fremmede (fellesdusjing, GU osv.). I tillegg kan jeg bli utrolig flau over ting jeg ser på TV. Holdt feks. pusten hele tiden mens de filmet direkte fra Ban Ki Moons besøk i domkirken, når prestene og Moon selv skulle snakke om den norske reaksjonen etter 22.juli tragedien på engelsk foran et helt pressekorps. Kan også bli veldig flau av å se på programmer som Skavlan, dersom jeg merker at det er dårlig kjemi mellom programlederen og intervjuobjektet, eller pressekonferanser hvor nordmenn må svare på engelsk. Ja..også synes jeg det er flaut i snakke i telefonen foran andre, eller å snakke i telefon i det store og det hele (har litt telefonskrekk..). Og ikke minst slike situasjoner som Solmåne beskriver. Av en eller annen grunn synes jeg det er veldig kleint å møte igjen folk som jeg liksom har avsluttet samtalen med, så jeg pleier å gjøre alt for å unngå å møte vedkommende igjen. Kan finne på å gjemme meg bak reoler i butikken, eller gå motsatt vei av dit jeg skulle bare for å unngå slike situasjoner 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #177 Skrevet 15. oktober 2011 Under et ukentlig møte på jobben kom det et lite ufrivillig rap i fra meg (kvinne) jeg trodde jeg skulle daue! Heldigvis var det noen som sa noe slik at det ble litt latter og vi ble ferdige med det og fortsatte møte. Hadde vært verre tror jeg om alle bare satt tyst og lot som de ikke hørte det.... Ellers synes jeg det er litt flaut å gåi samme butikk mange ganger i løpet av uka. Ofte kjøper jeg snop i en annen butikk enn min vanlige. De må jo tro jeg er superhelselig i en butikk,og den snopejenta i den andre! hihi! Jeg har vært singel leeeenge, mange år og får det for meg noen ganger der jeg er ute på min daglige tur med hunden, at "alle" i byggefeltet ser meg og tenker der går hun alene fremdeles ja... å det synes jeg er flaut.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #178 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg synes det er flaut når jeg er i kantina på jobben og kun kjøper en (eller to brødskiver) og det koster bare et par kroner. Av og til kjøper jeg noe i tillegg som en yoghurt eller vaffel e.l. Jeg har eget pålegg da jeg ikke synes pålegget i kantina er noe særlig, men brødet er veldig godt
Ixnay Skrevet 15. oktober 2011 #179 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er 25 og blir fortsatt flau når jeg sitter sammen med foreldrene mine og noen har sex på TV Andre ting jeg synes er litt kleint er å handle tamponger/intimsåpe osv. når jeg kjenner de som jobber i kassa, å snakke om intime ting med legen (som farge på avføring..) og å være naken foran fremmede (fellesdusjing, GU osv.). I tillegg kan jeg bli utrolig flau over ting jeg ser på TV. Holdt feks. pusten hele tiden mens de filmet direkte fra Ban Ki Moons besøk i domkirken, når prestene og Moon selv skulle snakke om den norske reaksjonen etter 22.juli tragedien på engelsk foran et helt pressekorps. Kan også bli veldig flau av å se på programmer som Skavlan, dersom jeg merker at det er dårlig kjemi mellom programlederen og intervjuobjektet, eller pressekonferanser hvor nordmenn må svare på engelsk. Ja..også synes jeg det er flaut i snakke i telefonen foran andre, eller å snakke i telefon i det store og det hele (har litt telefonskrekk..). Og ikke minst slike situasjoner som Solmåne beskriver. Av en eller annen grunn synes jeg det er veldig kleint å møte igjen folk som jeg liksom har avsluttet samtalen med, så jeg pleier å gjøre alt for å unngå å møte vedkommende igjen. Kan finne på å gjemme meg bak reoler i butikken, eller gå motsatt vei av dit jeg skulle bare for å unngå slike situasjoner Jeg er så enig med deg! Spesielt det med å se sex på tv med foreldrene, samt det med telefonen! Når noen skal høre at jeg snakker i telefonen så blir jeg så flau og da litt usikker og begynner å snakke lavere og da hører ikke den i andre enden skikkelig hva jeg sier også blir det bare enda verre.. Men dette opplever jeg også når jeg snakker i telefonen hvis jeg er litt usikker på det jeg skal si, eller hvis jeg snakker med rett person og ikke helt får flyt i samtalen..
smalls Skrevet 15. oktober 2011 #180 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg synes å det er utrolig flaut hvis jeg møter noen bekjente på senteret f.eks også står vi å småprater litt, men så møter jeg på de igjen senere på senteret. Det synes jeg er super kleint for da har vi stått å småpratet litt også hvis jeg bumper inn i de igjen har vi liksom ikke noe å snakke om. Jeg møtte på ei jeg hadde gått i klasse med på VGS. Vi møtte på hverandre i byen og hadde en smaltalk da. Bare ja hva jobber du med nå osv. Så møtter vi på hverandre igjen! Vi bare hilste og gikk videre, men herregud å kleint. Hadde jeg sett henne først (at hun ikke så meg) så hadde jeg seriøst snudd meg å gått motsatt vei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå