Gå til innhold

Rare ting du syns er flaut


Xaphan

Anbefalte innlegg

Kjøpe mer enn to makrell i tomat-bokser på en gang som jente

Når læreren/foreleseren har svetteringer under armene men er tvunget til å vise de for å skrive noe på tavla

Stå å vente ved en tom kasse i en butikk og ingen ansatte ser meg på en stund

Ødelegge/hekte opp en knagg i en butikk og ikke få den på plass igjen

Gå forbi gatemusikanter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpe mer enn to makrell i tomat-bokser på en gang som jente

Av nysgjerrighet, hvorfor skulle dette være flaut? Det hender seg ofte at jeg kjøper 3 dobbeltpakninger makrell i tomat uten at jeg har tenkt meg at dette skulle være flaut :klo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Av nysgjerrighet, hvorfor skulle dette være flaut? Det hender seg ofte at jeg kjøper 3 dobbeltpakninger makrell i tomat uten at jeg har tenkt meg at dette skulle være flaut :klo:

og "som jente" Er det ikke flaut for en gutt da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pinligste jeg vet om er når man går på gaten, også den personen som går mot meg (eller jeg for den saks skyld) begynner plutselig å gå i samme "spor" som meg, så prøver vi å gå en annen retning men vi begge går den samme retning på likt! Gud så flaut.

Ellers så syns jeg det er DRITFLAUT når jeg ser en film med familien og plutselig så er det en sexscene. :flau:

Det er også flaut når det er så stille at alle kan høre at magen min rumler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir flau av:

- Jenter på 10-12 år som gruppedanser "sexy".

- Å snakke i mobil på buss/trikk.

- Å ha Mcdonalds-pose på buss/trikk som stinker.

- At ingen reiser seg opp for eldre/gravide på buss/trikk og jeg selv står.

- Å løfte knøttevekter ved siden av store bodybuildere.

- Raske menn + bye og rønning.

- Sånne programmer som "klovn", kan virkelig ikke se mer enn en episode på en dag.

- Skavlan som intervjuet Kevin Costner, og du så at han syns Skavlan var en dott.

- Pinlig stillhet etter at lyset kommer på i kinosalen, spesielt etter grinefilmer.

- Louis Theroux-dokumentarer

- Når man ikke vet om man bør klemme noen eller ei, også gjør man det og merker at det var feil.

- Bæsje-humor, men jeg blir mer irritert enn flau egentlig.

- Stand-upkomikere som ikke får latter.

Jeg er jammen en flau person :lete:

Blir ikke flau av å kjøpe ting på butikken/apoteket, eller av å tryne da :jepp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si "hva" flere ganger.

Så opplevde jeg en småflau ting på tirsdag: Jeg sendte melding til læreren som hadde tilsyn på folkehøgskolen den dagen og spørr om han kan hjelpe meg med hvordan jeg filmer med videokameraet som jeg ikke fant helt ut av. Da han skal hjelpe sier han at jeg må huske å ta av det som er foran linsen. Det hadde jeg glemt når jeg spurte om hjelp :sjenert: Følte meg ikke så smart da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og "som jente" Er det ikke flaut for en gutt da?

Nei.

Jeg kjøper ofte 5 i slengen. Er ikke det minste flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av nysgjerrighet, hvorfor skulle dette være flaut? Det hender seg ofte at jeg kjøper 3 dobbeltpakninger makrell i tomat uten at jeg har tenkt meg at dette skulle være flaut :klo:

og "som jente" Er det ikke flaut for en gutt da?

Hvis jeg kjøper merkbart mange makrell i tomat-bokser, så føler jeg at de som måtte legge merke til det sikkert tenker at jeg går rundt og har makrell i tomat-ånde hele tiden, som jeg selv synes er ti ganger verre enn røykeånde.

Det med at jeg syntes det er flaut som jente er vel at jeg alltid har sett på makrell i tomat som et litt maskulint pålegg. Henger kanskje sammen med broren min som er en mannemann og kjøper ti bokser på en gang. Og alle de Lars Monsen-typene som har utarbeidet sprutefrie åpneteknikker...

Sånn sett er det ikke bare makrell i tomat som jeg synes er flaut å kjøpe som jente. For eksempel lofotpostei assosierer jeg litt med gamle pensjonister, og har ikke turt å kjøpe det før nå nylig(etter at jeg så en annen ung person kjøpe det). Og gomme må vel være det verste. Har fortsatt ikke fått meg til å kjøpe det, selv om sånn merkelig, norsk tradisjonsmat virker underlig tiltrekkende på meg.

Må understreke at det er en rar ting jeg synes er flaut :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hvis jeg kjøper merkbart mange makrell i tomat-bokser, så føler jeg at de som måtte legge merke til det sikkert tenker at jeg går rundt og har makrell i tomat-ånde hele tiden, som jeg selv synes er ti ganger verre enn røykeånde.

Det med at jeg syntes det er flaut som jente er vel at jeg alltid har sett på makrell i tomat som et litt maskulint pålegg. Henger kanskje sammen med broren min som er en mannemann og kjøper ti bokser på en gang. Og alle de Lars Monsen-typene som har utarbeidet sprutefrie åpneteknikker...

Sånn sett er det ikke bare makrell i tomat som jeg synes er flaut å kjøpe som jente. For eksempel lofotpostei assosierer jeg litt med gamle pensjonister, og har ikke turt å kjøpe det før nå nylig(etter at jeg så en annen ung person kjøpe det). Og gomme må vel være det verste. Har fortsatt ikke fått meg til å kjøpe det, selv om sånn merkelig, norsk tradisjonsmat virker underlig tiltrekkende på meg.

Må understreke at det er en rar ting jeg synes er flaut :sjenert:

Da forstår jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er forferdelig flaut å spise med/foran fremmede, eller folk jeg såvidt kjenner. Så ille at jeg lar være å spise til jeg kommer hjem heller. jeg var hos en fyr i ett døgn, og spiste ikke fø jeg kom hjem. Turte ikke at han skulle se at jeg spiste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lebewesen93

Jeg synes det er flaut å sovne i stuen osv. Hater at folk ser meg sove

Flaut å betale. Liker ikke å betale med kontanter, men er også redd for at kortet skal klikke

Flaut å sitte på pcn hvis folk kan ser hva jeg gjør ( ikke at jeg gjør noe hemmelig, men liker det bare ikke)

Hater vinduer når jeg går ute. Føler ALLE ser på meg

Flaut å kjøpe undertøy. Takler det virkelig ikke, er derfor kjekt med nettbutikker, da!

Litt flaut å se på klær generelt, selv om jeg liker det så klart

Grusomt pinlig å sitte hos frisøren, føler alltid det blir en pinlig stillhet

Å stå i kø i butikken. Fler at folkene bak stirrer på håret mitt eller noe, så er jeg alltid så usikker på hvordan håret mitt ser ut bakfra.

Jeg liker ikke å kjøpe kjøtt og frukt Det er ikke helt meg, så da føles det feil

Kan være litt flaut å kjøpe sminke, kommer an på hvor mange folk det er i butikken. Trives best når det er mange

Synes faktisk det kan være litt flaut å være veldig glad. Haha, kommer an på hvem jeg er med, da. Men jo faktisk, synes det er litt "rart" men er jo egentlig ikke det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Spise med kniv og gaffel.. gjør det sjeldent.:P

(bruke kniven til å skjære av en bit og så bruke gaffelen i venstre hånd til å spise med. Kutter som regel alt opp først sånn at jeg bare kan bruke gaffelen.)

Endret av mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ms_kwang

Spise med kniv og gaffel.. gjør det sjeldent.:P

(bruke kniven til å skjære av en bit og så bruke gaffelen i venstre hånd til å spise med. Kutter som regel alt opp først sånn at jeg bare kan bruke gaffelen.)

Jeg er blitt så vant til å spise med spisepinner, at det ser helt rart ut når jeg holder en kniv og gaffel xDD

*merk* Det går ant å "kutte" opp det du spiser med spisepinner, må bare ha riktig teknikk, å funker ikke det, så gjør man som asiatere: kniv eller saks :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakten på kjærligheten! Jeg blir litt sånn :rodme: og må gjemme meg bak puta....

Er så urolig enig! Blir ufattelig flau på deltakerne sine vegne. Dette gjelder jakten på kjærligheten, men også alle sånne andre dateing program,kanskje spesielt de som har gått/går på Mtv som Elimidate og Date my mom.

I dag kom jeg tilfeldigvis over Dagens mann på tv3, og hjelpe meg! Jeg måtte virkelig skru av lyden og se vekk ved flere anledninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flaut å sovne i stuen osv. Hater at folk ser meg sove

Flaut å betale. Liker ikke å betale med kontanter, men er også redd for at kortet skal klikke

Flaut å sitte på pcn hvis folk kan ser hva jeg gjør ( ikke at jeg gjør noe hemmelig, men liker det bare ikke)

Hater vinduer når jeg går ute. Føler ALLE ser på meg

Flaut å kjøpe undertøy. Takler det virkelig ikke, er derfor kjekt med nettbutikker, da!

Litt flaut å se på klær generelt, selv om jeg liker det så klart

Grusomt pinlig å sitte hos frisøren, føler alltid det blir en pinlig stillhet

Å stå i kø i butikken. Fler at folkene bak stirrer på håret mitt eller noe, så er jeg alltid så usikker på hvordan håret mitt ser ut bakfra.

Jeg liker ikke å kjøpe kjøtt og frukt Det er ikke helt meg, så da føles det feil

Kan være litt flaut å kjøpe sminke, kommer an på hvor mange folk det er i butikken. Trives best når det er mange

Synes faktisk det kan være litt flaut å være veldig glad. Haha, kommer an på hvem jeg er med, da. Men jo faktisk, synes det er litt "rart" men er jo egentlig ikke det

Flaut å betale med kontanter, kjøpe kjøtt, sminke og undertøy???? Hvordan tør du i det hele tatt gå utenfor døra?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...