Gå til innhold

Rare ting du syns er flaut


Xaphan

Anbefalte innlegg

Har hørt at sånn pattesalve er bra for tørre hender men tør ikke kjøpe det for det hadde vært så flaut om man hadde folk på besøk og så fant de pattesalve i hylla på badet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

Gå over gangfelt. Biler stopper for meg og bare venter på at eg skal gå over. Vil bare springe, men da blir det jo bare verre!

Sitte saman med ein fremmed på bussen.

At magen rumler i klassa.

Å ete foran folk.

Snufse og snyte meg.

Hoste

Nyse

Når eg drikke ting med sugrøyr, og det nesten er tomt, så resten eg må ta opp, lager så hinsides med lyd.

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er redd for edderkopper. Vi satt i ei uteservering, en edderkopp kryper plutselig på armen min, jeg skvetter til og vifter litt febrilsk med armen for å få den bort. Det var visst såå morsomt atte! De jeg har med satt deretter og brukte de beste 10 minuttene på å gjør narr av meg for å være redd for edderkopper. Ikke så gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er redd for edderkopper. Vi satt i ei uteservering, en edderkopp kryper plutselig på armen min, jeg skvetter til og vifter litt febrilsk med armen for å få den bort. Det var visst såå morsomt atte! De jeg har med satt deretter og brukte de beste 10 minuttene på å gjør narr av meg for å være redd for edderkopper. Ikke så gøy.

Det er vel sånn de fleste ville reagert dersom de fikk en edderkopp på seg! Litt rart at de syntes det var såpass morsomt synes jeg.

Anonymous poster hash: 1fd11...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Kitten, on 24 Oct 2015 - 18:07, said:

Jeg synes det er flaut å gå på polet om jeg er den eneste kunden der.

 

Er ikke dette bare fint da?

Da får du jo heile butikken mer eller mindre for deg selv, uten at så mange går i veien eller stirrer på deg. I tillegg  slipper man jo selvfølgelig noen lang kø foran kassen, og man risikerer ikke å møte noen man uheldigvis kjenner fra før....  :vin:

 

Anonymous poster hash: dedba...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er pinlig å kjøpe usunne varer i butikken. Det som er positivt ved dette er jo at jeg kjøper mindre av det. 

 

Jeg synes også det er pinlig å gå på vinmonopolet og velge ut vin da jeg har absolutt ikke peiling på det. Nå tenker dere sikkert at jeg bare kan spørre, men jeg kan så lite at jeg ikke vet hva jeg skal spørre etter engang. 



Anonymous poster hash: 1afa5...e4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det eeeer så flaut å hoste blant folk! 

Enig! De første tre ukene av VG1 hadde jeg kraftig bronkitt, og det var så flaut. Hostet hele tiden.

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det eeeer så flaut å hoste blant folk! 

Jeg er enig. Jeg prøver så godt å holde meg, særlig på tog. 

Anonymous poster hash: 1afa5...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...