Gå til innhold

Rare ting du syns er flaut


Xaphan

Anbefalte innlegg

Jeg opplever det som flaut å spise blant andre, når det kun er jeg som spiser. Vet ikke hvorfor, men å være den eneste som spiser er rett og slett ukomfortabelt.

Sånn kan jeg også ha det. Hvis jeg spiser alene, kan det se ut som jeg spiser mer enn de andre selv om det ikke nødvendigvis er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Sånn kan jeg også ha det. Hvis jeg spiser alene, kan det se ut som jeg spiser mer enn de andre selv om det ikke nødvendigvis er slik.

Og ikke minst så blir man så beglodd :daane:

Mulig den andre ikke legger merke til det, men det er nå slik! (Man er kanskje litt ekstra "sårbar" for begloddhet også da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kjøpe store mengder junkfood på butikken.

- Gå på do når jeg er hos folk jeg ikke kjenner så godt. Kan liksom ikke bare reise meg og gå uten å si noe, vet ikke hvilke ord jeg skal bruke

- Spise foran folk jeg ikke kjenner

- Gå inn i en butikk som eneste kunde der

- Når min egen eller andres mage lager lyder... flaut å late som ingenting når det åpenbart kan høres, og enda flauere når den andre personen kommenterer det!

- Snyte meg foran andre

- Starte en samtale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid skru på vasken når tisser på jobb. Synes det er flaut at de hører meg tisse (selv om jeg jobber i helsevesenet)

Kjempeflaut å være i heis med andre...

 

alltid synes det har vært veldig flaut å gå på buss.. turde ikke ta buss før.

 

Synes det er flaut å gå inn på klesbutikker som bik bok osv.. er alt for stor for klærne så føler folk lurer på hva jeg gjør i en slik butikk når en topp så vidt dekker puppen

 

når big bite vet hva jeg skal ha, hvilke grønnsaker jeg skal ha..

 

Hoste på kino

 

blir veldig flau over meg selv når jeg begynner en samtale med "Jeg leste på kvinneguiden at..."

 

når jeg spiser mer snop enn de andre jeg er med.

 

når jeg ikke hører hva personen sier, og allerede har spurt HÆÆÆ to ganger før..

 

når jeg får øyekontakt med nabo, men ikke kjenner han godt nok til å si hei, så smiler bare, og tar hodet ned.. så sier han hei.. og da føler jeg det blir for dumt å ta hodet opp igjen å si hei tilbake.. hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

- Flaut å handle på nærbutikken, for jeg er der vær dag å kjøpe snus eller røyk. 

  - Enda flauere å kjøpe nikotinfri snus i noen dager, for så å gå tilbake til vanlig snus eller røyk  :fnise:

- Flaut å kjøpe godteri, fordi jeg er overvektig

- Flaut å pante tomflasker, for jeg har bare cola flasker

- Hater å spise blant folk, livredd for å sitter der med mat rundt munnen 

- Ekkelt å nyse, for jeg klarer ikke å nyse (vondt i ørene) så da blir det en rar lyd i stedet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flaut når jeg fort inn på bussen og går lengre bak for å finne en ledig "toseter", men så er det ikke noe ledig "toseter". Så har jeg gått for langt til å snu så jeg setter meg ved siden av noen og da har jeg jo gått forbi mange ledige plasser. Så ser det ut som jeg har tenkt at "DU er den utvalgte jeg skal sitte sammen med, jeg har valgt deg personlig!"... Uff, håper noen skjønner hva jeg mener.

 

En annen ting er å være hos frisøren. Vil bare bli fortest mulig ferdig. En gang fikk jeg en frisør som ikke sa noen ting. Hun sa bare hei og når jeg hadde sagt hva jeg ville, sa hun ikke mer. Så det ble stille gjennom hele "seansen". Da vet jeg liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Synes også det er det samme med å ta taxi. Vær så snill å prat, om hva som helst. Været. Bare til jeg er kommet hjem. Klarer ikke pinlig stillhet med en annen i bilen.

 

Ellers synes jeg det er flaut når jeg har vært hos tannlegen og fått bedøvelse og må oppholde meg i offentligheten etterpå. Er en person som smiler til alle (ikke mye, men bare litt for å være høflig) og det gjør jeg jo etter tannlegen og. Så kommer jeg hjem også ser jeg hvordan jeg sett ut når jeg har smilt med bedøvelsen i den ene siden. Ser jo ut som en mentalpasient. Da tenker jeg tilbake på alle jeg har "smilt" til og blir flau.



Anonymous poster hash: 202a9...fee
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Hvis jeg skal spise noe, og noen stirrer på meg, så søler jeg. Så har begynt å stirre tilbake istedet, det hjelper!

Jeg synes small talk er flaut. Særlig hvis jeg ikke liker vedkommende.

Det er flaut å gå tur med en hund som gjør fra seg når det kommer noen forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ellers synes jeg det er flaut når jeg har vært hos tannlegen og fått bedøvelse og må oppholde meg i offentligheten etterpå. Er en person som smiler til alle (ikke mye, men bare litt for å være høflig) og det gjør jeg jo etter tannlegen og. Så kommer jeg hjem også ser jeg hvordan jeg sett ut når jeg har smilt med bedøvelsen i den ene siden. Ser jo ut som en mentalpasient. Da tenker jeg tilbake på alle jeg har "smilt" til og blir flau.

Anonymous poster hash: 202a9...fee

 

 

Kjenner meg igjen. Ikke bare det at man ser ut som en slagpasient, men man høres ut som en. :overrasket: Etter å ha opplevd det der en gang, reiser bare rett hjem om jeg har fått bedøvelse. Ikke noe handel på meg den dagen nei..

Anonymous poster hash: f3216...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ble litt flau for noen uker siden da jeg prøvde å si til lederen for aktivitetsklubben jeg går i at jeg hadde lyst på brus etter han da hadde tilbudt det litt før dette. Det tok sin tid før han fikk med seg hva jeg sa  :sjenert: Snakk om å føle at jeg snakket utydelig.

 

Syns snart det begynner å bli litt flaut å kjøpe usunn mat hos han jeg har fått så god kontakt med på nærbutikken min. Alt det usunne han ser at jeg kjøper. Uff!

 

Når noen tuller og jeg tuller med. Blir så redd de ikke skal skjønne at jeg også tuller. Som da jeg sa ja til å betale for tre handlevogner for aktivitetsklubben min. 

Endret av K.B.E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

-Syns det er flaut å sei til folk kor høg eg er(Og nei, eg går ikkje bort til ein tilfeldig fyr og utbryter høgda mi, men folk spør...)

-Flaut med sexscener når eg er med familien min. Og det er jævlig flaut(Til og med aleine) når det kjem voldtektsscener. Helvete så flaut det er.

Hoste eller snufse på offentlig plass. F.eks på bussen, så prøver eg så godt eg kan å holde inne hostinga. Det er rein og skjær tortur, og eg ser sikkert ut som ein oppblåsbar tomat som bare venter på å eksplodere, men likevel bedre enn å få alle tankane om kva dei andre tenker i haudet når eg hoster uten stans.

-vente på noken enten på fest eller kino. Føler meg som den vennelause tøsa.

-Alltid når eg er aleine, så møter eg på ein viss kjekk fyr. Han må no tru at eg er vennelaus sida eg alltid går rundt aleine.

-Kutte/skjære/"knuse" meg sjølv foran andre. Greier alltid å skade meg på eit vis foran mange, og det er så flaut.

-At noken seier noke til meg 10 ganger og eg har forsatt ikkje ein aning om kva dei snakka om.

-Når eg jogga/springer generelt, så klarer eg ikkje å kontrollere tarmen min(😷) Så i dag så jogga eg foran den stotkjekke fyren(Som sefølgelig ikkje hadde øreklokker!!!!!!) og klarte å sleppe ut ein del gass. Åååå hjelp....

-Snakke i telefon. Vi avbryter alltid kverandre, for vi aner ikkje kortid den andre snakker.

Sitte med øreklokker i buss, for eg føler at alle sitter og høyre på det eg høyre på.

Få sauestirr på folk.

Spise foran folk eg ikkje kjenner/eller mange folk. Då eter eg utrulig sakte for at eg ikkje skal søle og drite meg ut. Spise taco elns er da heilt uaktuelt, for da er eg dømt til å mislukkast.

lista er endelaus.

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

- Hater å få komplimenter

- Ble en gang sjekket opp på butikken. Klarte ikke å si en dritt :grine:

- Folk som driter seg ut på TV. Da gjemmer jeg hele trynet i genseren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

- Flaut å handle på nærbutikken, for jeg er der vær dag å kjøpe snus eller røyk. 

  - Enda flauere å kjøpe nikotinfri snus i noen dager, for så å gå tilbake til vanlig snus eller røyk  :fnise:

- Flaut å kjøpe godteri, fordi jeg er overvektig

- Flaut å pante tomflasker, for jeg har bare cola flasker

- Hater å spise blant folk, livredd for å sitter der med mat rundt munnen 

- Ekkelt å nyse, for jeg klarer ikke å nyse (vondt i ørene) så da blir det en rar lyd i stedet 

Cola er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- spise foran andre jeg ikke kjenner så godt. Skulle ønske jeg ikke gjorde det 😞 Blir slitsomt til tider å gå rundt sulten..

Anonymous poster hash: 53fd8...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes slike romantiske scener i filmer er dritkleint, må omtrent holde meg for øynene når det skjer. Blir rød som en tomat, selv om jeg er alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spise eller svelge foran andre. Jeg hater selv å høre at andre spiser eller å høre at de svelger, så jeg føler jeg må være så sinnssykt stille. Har derfor lært meg å svelge uten en eneste lyd, mange års trening under middagen har endelig begynt å betale seg

Jeg synes det er så unormalt kleint hvis andre vil se på neglene mine. De er ganske lange og alltid ganske velstelte, men det er bare så piinliiig. Bare la meg være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_frisk

Jeg har skummet gjennom hele tråden og er vel heldig ettersom det ikke er så mye jeg kjenner meg igjen i..

Men det er én ting jeg virkelig synes er flaut og det er å danse. Jeg er glad for alle vennene jeg har som foretrekker bar/pub fremfor utested, men i ny og ne så er jeg med noen som foretrekker å dra på utested og danse. Uansett hvor mange glass vin jeg har fått i meg så aaner jeg ikke hvor jeg skal gjøre av armer og bein på dansegulvet.. Gleder meg til det er over, hele kvelden. Det er både pinlig å sitte igjen og la andre danse, og det er pinlig å bli med å danse. Tap/tap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er utrolig flaut når fyren som kjører ut bestillingene kjenner meg igjen :-p Tror de har skiftet ut fyren nå da :-D

Før klarte jeg ikke å bæsje på offentlig toalett. Det går bedre. I lange tider (og til tider enda) syntes jeg det var flaut å bare si/skrive ordet bæsj o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er flaut når jeg ikke skjønner humoren til noen, og må le med sånn jeg ikke virker uhøflig. Har bare lyst å synke under jorda... Håper de ikke fersker meg, men er generelt en dårlig skuespiller av meg, så hva vet jeg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har en del ting jeg er flau over:

 

- Å betale med kontanter. Jeg er redd h*n bak kassa skal bli oppgitt fordi det er så mye strev når man betaler med kontanter. Nå MÅ jeg betale med kontanter, ettersom jeg venter på et nytt bankkort.

 

- Kjøper oftest kebab 1 gang i uka, noen ganger 2. Det er flaut å gå til samme kebabsjappe hver gang, så jeg varierer litt i mellom. Den ene sjappa har de bak disken blitt så godt kjent med meg at de spør: "Det vanlige?" når jeg kommer. Det er flaut! Men trivelige folk da. ;)

 

- Spise når jeg er borte hos noen jeg nettopp har blitt kjent med.

 

- Flaut å kommunisere med barn, ettersom jeg ikke aner hvordan man skal kommunisere med dem. F.eks når jeg er på besøk hos noen som har unger. Føler at de rundt med dømmer meg på måten jeg kommuniserer med dem på.

 

- Jeg ler hver gang noen forteller en vits, selv om jeg ikke skjønner den. Synes det er frekt og uhøflig å ikke le. Jeg vil også at personen som fortalte vitsen ikke skal føle seg dum hvis jeg ikke ler. Det som er flaut er når noen sier: "Skjønte du den?" og jeg bare: "Jaja, selvfølgelig", før personen sier: "Hvordan var den da?"... Nei, vet ikke.

 

- Når jeg går forbi en gammel klassekamerat, føler jeg at jeg går så rart. Føles som at beina mine blir gelê. 

 

- Gå i en butikk uten å kjøpe noe. Jeg er redd de skal tro at jeg har stjålet noe.

 

- Pakke inn matvarer når det står mange i disk-køen. Blir samtidig litt stressa.

 

- Ringe kundeservice.

 

- At folk hører hva slags musikk jeg spiller.

 

- Handle inn alkohol, ettersom jeg ser yngre ut enn 18. Selv om jeg er 22.

 

Lista er sikkert lenger enn dette her, men dette kom jeg på i farta. Ble en del dette. :P

Endret av kenpet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe behagelig å være i en butikk det ikke er så mange andre i, klesbutikk for eksempel, også kommer duden/dama i kassa bort til meg for å spørre om jeg trenger hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...