Gå til innhold

Rare ting du syns er flaut


Xaphan

Anbefalte innlegg

Jeg synes egentlig ikke det er så flaut å kjøpe kondomer, men det er flaut når kjæresten min og jeg handler sammen i matbutikken og skal ha kondomer. :sjenert: Også er det utrolig flaut om det kommer en dråpe spytt når man snakker, og å drikke av andres kopp ved et uhell.

Jeg blir også veldig flau av barn i syv/åtte-års alderen som sier de rareste ting og ikke lenger er små nok til å "komme unna med det".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flaut å oppdage at det bare er klær for damer på stativet.Flaut hvis pene damer ser meg i øynene(føler at de skjønner med en gang at jeg er gal etter damer). Flaut å bytte klær(føler meg som en skurk). Flaut å bli sett i samme klær to dager på rad. Flaut å oppdage (alt for sent) at skoene ikke passer i det hele tatt til resten av antrekket. Flaut å bli gjort oppmerksom på at buksesmekken er åpen, spesielt dersom trusa vises, da må jeg spole igjennom alle steder jeg har vært..Flaut å bli vekt av dama når jeg har ereksjon..

Kanskje ikke så rare ting å være flau over dette men.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Flaut å spise alene når du er sammen med andre, og de ikke spiser.

- Å gå før forelesningen er ferdig eller før pausene. Jeg har en spesiell buss jeg må ta, som går sjeldent, derfor orker jeg ikke siste kvarteret på forelesningene fordi jeg da må sitte over en halvtime å vente på bussen. Stolen knirker alltid når jeg reiser meg og skoene klikker. Er livredd for at foreleser skal si noe slikt som at "Oja, du går nå ja???". Huff huff. :gjeiper:

- Kjøpe usunn mat i butikken.

- Være på treningssenteret når jeg skal prøve ut nye apparater jeg ikke har prøvd før. Aner ikke helt hvordan de fungerer og føler meg som en komplett idiot og at alle skjønner at jeg ikke skjønner.

- Enkelte tv-programmer, spesielt slike der amatør stand-up-komikere skal prøve seg. Synes så synd i de når ingen ler!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en rar ting til jeg syns er flaut. Nå når det er mørkt passer jeg alltid på å gå med refleks. Men jeg syns det er dritflaut hvis jeg glemmer at ta den tilbake i lommen når jeg går inn ett sted, f.eks på butikken. Føler alle ser på meg som den idioten "chill da, du kommer jo ikke til å bli påkjørt inne på rema liksom!" :flau:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bartenina

Jeg synes det er flaut å servere billigprodukter når vi har besøk.

Flaut at jeg aldri har lært meg å være jente (kle meg fint, sminke meg fint osv)

Flaut at jeg ikke klarer å være meg selv blant jenter (jeg er guttejente)

Flaut å være arbeidsledig. Flaut at samboeren min har vært arbeidsledig i mange år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Flaut når jeg går og kikker på klær og jeg plutselig innser at jeg har forvillet meg langt inn i avdelingen for mammaklær :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er flaut å kjøpe klær. Også er det flaut å klappe andre sine dyr, for jeg er redd for å gjøre noe "feil" x)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flaut å rope inn kattene, for naboene har en tendens til å se rart på meg når jeg roper på de. :snurt:

Helt enig! Så vi har begynt å plystre på den istedet, hehe..det er jo samme tone på plystringen som på ropingen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Så vi har begynt å plystre på den istedet, hehe..det er jo samme tone på plystringen som på ropingen :fnise:

Her står vi på trappa og roper "ELVIS! IBSEN!" etter våre katter. Folk må tro vi er tullete :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt flaut når jeg er i offentligheten og mister mat i kløfta og må plukke det opp igjen. :fnise:

Når jeg kommer hjem fra skolen og møter på katten vår. Jeg pleier å stå og klappe han og snakke til han og blir dritflau om noen går forbi og ser det. Katteviskeren haha.

Å kikke på Kondomeriet er en smule flaut me thinks...

Og når jeg er med mamma og handler på butikken så hender det at jeg ikke ser når hun går et annet sted, siden hun er så kort, så hender jeg må gå rundt i hele butikken og lete. Det er flaut. xD

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Også er det flaut å klappe andre sine dyr, for jeg er redd for å gjøre noe "feil" x)

Det synes jeg og er flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flaut når du trykker på stoppknappen på bussen, gjør deg klar til å gå av og bussen ikke stopper!!! Haff, da ser hele bussen at "jenta skal egentlig av", og jeg står der som en idiot, og jeg er usikker på om jeg skal rope stopp, eller stå der, eller løpe fram til bussjåføren..

Ender som regel med at jeg blir med til neste stopp..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står vi på trappa og roper "ELVIS! IBSEN!" etter våre katter. Folk må tro vi er tullete :fnise:

Jeg hørte om en som kalte hunden sin for Jesus. Visstnok hadde han plukket navnet med vilje, siden han bodde midt i bibelbeltet. :sjenert:

Han var hardcore ateist, og det geniale var at hvis hunden hans ble borte, kunne han ringe på hos naboene, og spørre om de hadde sett Jesus.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe billigprodukter ala first price

Å spise sammen med mennesker jeg ikke kjenner så godt.

Å gå rundt på kjøpesenter alene.

Å spørre folk om veien.

Syns ikke det er så flaut å kjøpe grønnsaker som har en litt gjennkjennelig form som jeg ser andre gjør, men den gangen jeg fant meg selv lokende rundt på leting etter mannen min som hadde kurven, med en agurk i den ene hånda og et kubbelys i den andre, DET var flaut. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sliter litt med å uttale skj- og kj- lydene rett. Skikkelig flaut, selvom det har en fysisk årsak (en del av tungen er evig nummen etter operasjon/bedøvelse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg hørte om en som kalte hunden sin for Jesus. Visstnok hadde han plukket navnet med vilje, siden han bodde midt i bibelbeltet. :sjenert:

Han var hardcore ateist, og det geniale var at hvis hunden hans ble borte, kunne han ringe på hos naboene, og spørre om de hadde sett Jesus.

Hahah! =D Genialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om en som kalte hunden sin for Jesus. Visstnok hadde han plukket navnet med vilje, siden han bodde midt i bibelbeltet. :sjenert:

Han var hardcore ateist, og det geniale var at hvis hunden hans ble borte, kunne han ringe på hos naboene, og spørre om de hadde sett Jesus.

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

Å ikke huske navn på folk jeg har truffet et titalls ganger. :frown:

Åh shit, det sliter jeg så vanvittig med. Det er kjempe flaut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...