Gå til innhold

Rare ting du syns er flaut


Xaphan

Anbefalte innlegg

En ting jeg ikke skjønner at folk synes er flaut: Å gå med brodder!

Hva er det som er flaut med det? Jeg bruker det hver vinter (jeg er ca 25 år + litt moms), og det er vel bedre å gå trygt, enn å brekke armer og bein?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solmåne

En ting jeg ikke skjønner at folk synes er flaut: Å gå med brodder!

Hva er det som er flaut med det? Jeg bruker det hver vinter (jeg er ca 25 år + litt moms), og det er vel bedre å gå trygt, enn å brekke armer og bein?

Jeg syns det er utrolig flaut! Virker som at jeg er den eneste på min alder som går med det, vennene mine bare ler av meg.. men jeg klarer iallefall å gå opp bakkene uten å ta et skritt og to tilbake på vinteren så :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er såååå flaut når jeg gjesper forran folk, fordi jeg får så mye tårer i øynene og det kommer sånn rapelyd ut av meg, aner ikke hvorfor.

Så ekstremt flaut om jeg sitter i en forsamling eller hos svigerforeldrene mine på middag å bare gaper opp kjeften og der kommer det DEN rapelyden og tårene renner.... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Jeg synes det er såååå flaut når jeg gjesper forran folk, fordi jeg får så mye tårer i øynene og det kommer sånn rapelyd ut av meg, aner ikke hvorfor.

Så ekstremt flaut om jeg sitter i en forsamling eller hos svigerforeldrene mine på middag å bare gaper opp kjeften og der kommer det DEN rapelyden og tårene renner.... :sjenert:

Gjesping er at sånnsett at du får i deg mer oksygen, og mer oksygen i kroppen = raping

jeg får den lyden jeg også, om jeg trekker luften dyyypt i lungene, så kommer det opp en rapelyd.

Den er helt normal da, det som går inn, må ut ;)

Gjesping er ikke så flaut synes jeg, verste er at det er smittsomt o.O :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Jeg går på noen medisiner som kan fremkalle gjesping, dvs at hvis jeg først gjesper én gang, så fortsetter og fortsetter det og jeg greier ikke å slutte.

Gjesper hver 10. sekund eller noe, og det ser virkelig ut som om jeg holder på å kjede meg i hjel, i tillegg til at jeg gaper og gaper til jeg nesten revner ved ørene; det må se så dumt ut! :sjenert:

Og så synes jeg det er helt forferdelig flaut når folk spør hva jeg driver med.

Jeg er ufør...

I det minste går jeg litt på skole nå, så jeg kan si at jeg driver med det, men det føles likevel helt forferdelig når de ber meg utdype og jeg svarer at jeg tar igjen videregående - ett fag i året...! :flau:

Endret av Applecore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg blir flau når noen andre lærer navnet mitt feil og jeg føler det er for sent å rette dem :P

- Holder på å synke i jorden om jeg tryner mens jeg går alene på et sted med andre folk. Som flere har nevnt her, så er det ikke like ille om man har noen venner å le det bort med. Heller ikke fremmede som kommer bort å spør om det går bra om man er sammen med noen andre. For dere som er kjent i Bergen, kan jeg for underholdningens skyld fortelle at jeg klarte å tryne så saftig (lå lagstrakt på gulvet) midt foran bigbite på bystasjonen på dagens travleste tidspunkt. :takke:

- Flaut når apotekdamene spør om de kan hjelpe deg, når man helt åpenlyst ikke søker noe blikkontakt med noen av dem. Jeg har av en eller annen grunn fått det for meg at å si "jeg bare kikker" på et apotek ikke blir helt riktig (man har jo som regel et spesifikt mål når man oppsøker apoteket). Så ender som regel opp med å fortelle hva jeg skal ha. Noe som ikke er like gøy når det er ting som angrepiller og sånn man er ute etter, og det står flere folk rundt og venter på å hente ut reseptene sine (å ikke si meg at folk ikke er litt nysjerrige når de kjeder seg i reseptkø.)

Endret av Faith-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig lettrørt, noe mamma er og. Men når vi feks ser film, hun lar tårene renne, mens jeg gjemmer meg inni hetten på strikkegenseren, drikker brus i STORE slurker (for å svelge klumpen i halsen) og stresser skikkelig med å IKKE grine!

Yep, jeg syns det er kjempeflaut å grine foran andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flaut å stå musestille i heisen med en fremmed person, så nå har jeg begynt å snakke litt med personen i heisen isteden. Det går mye bedre! :)

Synes også det er flaut å se sexscener på film sammen med mamma og pappa :sjenert:

Andre ting jeg synes er flaut er å "nestentryne" på isen og jeg føler meg såååå dum når jeg må hente meg inn igjen.

Få hostekule på t-banen eller bussen.

Ellers har jeg mye selvironi og tar ikke meg selv så høytidelig så å handle på butikken hver dag (eller kjøpe agurk, banan osv...) synes jeg ikke er flaut. Da sier jeg bare: "Mange gode tilbud dere har denne uken!" :fnise:

de fleste vil ikke snakke i heisen. jeg synes det er flaut når folk jeg ikke kjenner eller skal betjene meg, snakker til meg. vil helst komme meg ut derfra så fort som mulig.

også skravlebøtter på ekspressbussen er en pest og en plage. er ikke interessert i å høre på hva som skjer i livet ditt. ender med at jeg blir rød i ansiktet fordi dem aldri tar hintet om å være stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det er drit flaut når folk på bussen/banen eller ibutikk køen på død og liv skal snakke med meg. så snakker de ENGELSK! jeg dør på innsiden da og vurderer faktisk og gå av før jeg skal! Engelsken min er værre enn peter solberg sin!

Også blir jeg veldig flau når jeg får ett illebefinnende på bussen. og hoster hele turen.. uff :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Jeg blir også litt flau over norge..

mange andre land, kan fremmede stå å snakke med hverandre.

Men i norge ser det ut som at folk blir flaue av å snakke med fremmede og ille berørt.

Det er egentlig litt ille.

Kom igjen folkens vi bor i verdens beste land, løsne litt opp?

Det er ikke så veldig kult å bo i ett land hvor alle holder seg for seg selv.

Usa og england var noe helt annet, og jeg synes det bare er koselig å kunne snakke med fremmede på bussen/toget/flyet osv.

:P -og ja jeg er en av de skravlebøttene på bussen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Flaut når apotekdamene spør om de kan hjelpe deg, når man helt åpenlyst ikke søker noe blikkontakt med noen av dem. Jeg har av en eller annen grunn fått det for meg at å si "jeg bare kikker" på et apotek ikke blir helt riktig (man har jo som regel et spesifikt mål når man oppsøker apoteket). Så ender som regel opp med å fortelle hva jeg skal ha. Noe som ikke er like gøy når det er ting som angrepiller og sånn man er ute etter, og det står flere folk rundt og venter på å hente ut reseptene sine (å ikke si meg at folk ikke er litt nysjerrige når de kjeder seg i reseptkø.)

Ja, det blir litt teit å bare si "nei jeg bare ser litt jeg" de fleste som drar inn på et apotek vet jo hva de skal ha :gjeiper: En gang skulle jeg ha en soppkur da. En dame kommer bort og spør om jeg vil ha hjelp. Jeg sier lavt og diskre "en soppkur" Så tar hun med bort der soppkurene står å sier høyt og tydelig "her har vi en pakke med både soppkrem og vagitorer. Du skal bruke de sånn og sånn" Alle hørte jo dette og jeg trodde jeg skulle dø! Ikke nok med det, men da vi går bort til kassen sier hun "Tror du bør begnne å vaske deg med underlivssåpe jeg" Jeg tenkte bare klapp igjen!!! :bond:

Hvorfor i alle dager skal de si slike ting sånn at alle kan høre det? Flaut. Ho hadde ikke trengt å fortelle meg åssen jeg skal bruke og når jeg skal bruke de. Det står jo på bruksanvisningen. Hjelpes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å grine foran folk.

Når jeg ikke hører hva en person sier og sier hva flere ganger.

Når jeg plutselig må begynne å le når jeg er alene der det er folk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Haha, fantastisk.

Jeg blir flau når jeg prøver å få inn kattene mine. De lyder nemlig ikke navnene sine, men kommer løpende om jeg klirrer med nøklene. Sikker på at naboene tror jeg er mentalt forstyrret med godt utviklet parkinsons, der jeg går speidende frem og tilbake og rister panisk med nøklene.

Blir også flau om jeg må ringe til f.eks. banken og være formell. "Hei dette er xx som ringer.. Øh, iiiiiihhh, atteh jaaa, det har seg sånn..."

Også er det flaut å gå i oppoverbakke eller trapp når noen jeg ikke kjenner går bak meg. Herregud, jeg skal aldri spise sjokolade igjen!

...Og er nok også en av de som synes det er flaut å kjøpe bind/hårfjerningskrem/kondomer. Spesielt siden det ALLTID er kompisen til lillebroren min som står i kassa.

Utrolig morsomt fortalt. :fnise:

Er sjelden jeg smiler for meg selv, men nå gjorde jeg det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så glad jeg er for at jeg har blitt gammel nok til at jeg driter i hva folk kanskje måtte tro om meg. Who cares?

Jeg handler dopapir HVER gang jeg er på butikken (flere ganger i uka, samme butikk til og med), handler alltid "stort" når mensen nærmer seg (vi snakker både vanlige bind OG nattbind, i tillegg til light flow tamponger og en sånn økonomipakke med billigmerke-tamponger), jeg panter gjerne en søppelsekk med tomme flasker/bokser om gangen (ja, alene), jeg handler til tider 6pk med øl flere ganger i uka, godis omtrent hver gang jeg er i butikken - noen ganger MYE også (og i tillegg er jeg feit, haha!), jeg har ved en anledning kjøpt kun to diiigre agurker og en flaske babyolje i den vanlige nærbutikken min (skulle lage tzatziki til grillfest og babyoljen bruker jeg som sminkefjerner), jeg kjøper Imodium et par ganger i måneden hos mitt lokale apotek (pga mannen min som har fått det anbefalt av sin lege mot en kronisk sykdom), det samme med AC3 comfort...

Igjen; who cares?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg jobber selv i butikk og tenker ikke over hva folk kjøper. Hvorfor skulle jeg bry meg? Synes det er helt normalt etter hva de trenger og har behov for å kjøpe.

Tidligere synes jeg det var flaut å kjøpe bind og tamponger, men det var den tiden fra 13 - 16 års alderen. Nå er jeg 18 og tenker ikke over det! Toalettpapir har jeg aldri syntes var flaut å kjøpe. Alle mennesker trenger det, og noen må uansett handle diverse ting!

Ikke tenk på hva de som sitter i kassen sier, bare ikke noe å bry seg om. Etter du har betalt varene er det dine varer, så enkelt er det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er skikkelig flaut med sånn tulleringing som de driver med på radio! Når de ringer til folk, og liksom er fra biltilsynet eller politiet eller noe, syns det er så syykt pinlig :trist: Da må jeg skifte kanal. Eller hvis ikke det er min radio snakker jeg ekstra høyt eller mye for å slippe å høre på. Men mange syns jo det er morsomt, og ber liksom være stille "for nå må vi høre på radioen"..så sitter jeg der og er dritflau og rød i fjeset mens alle andre sitter og ler av den stakkaren de har ringt opp :flau:

Også syns jeg ofte det er flaut å møte folk etter jeg har klippet meg eller farget håret. "Har du klippet deg eller?" "ehm..ja". Blir liksom alltid så kleine samtaler!

Endret av Momseguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er flaut å være med f.eks en venninne inn på en matbutikk når jeg ikke skal kjøpe noe der selv. Når vi er ved kassa må jeg liksom stå bakom/ved siden av og vente, som om jeg er et barn som er med foreldrene og handler! Eller så må jeg snike meg forbi køen, og vente på utsiden - og da står det alltid en handlevogn eller noe i veien så jeg ikke kommer meg forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otrivin

Syns det er flaut hvis vi åpner døren og hunden setter seg på dørmatten og nekter å komme inn. Haha, tenåringsrebelsk mops on dørmatte. Også hender det at hvis noen er i posten eller sånn så går han og LEGGER SEG der bare helt sånn random og det er SÅ FLAUT å rope på han også virker det ikke som han hører oss engang. Haha.

Så blir jeg flau når folk har så aggresive hunder at de må snu hvis det kommer noen med hund. DET ER SÅ FLAUT Å SE PÅ! Jeg bare tenker sånn "fortsetter de sånn løser de jo aldri problemet" også rødmer jeg i tilfelle de hørte tanken. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...